Ja, deals i biotech skjer for tiden to steder hovedsakelig, preklinisk før de skal gå over på kliniske studier og etter pivotal-studie P2/P3. Målet med cRNA er å få til noe etter/under det prekliniske.
Det mest positive for Targo nå er at vi blir snakket om Targo trenger så mye PR som mulig, om det er god eller dårlig PR er ikke så farlig. Flere investorer/øyne = høyere potensiell market cap.
Så du tror ikke at T vil sikre seg royalties, men heller akseptere salg uten cut på videre oppside ?
Kanskje, vi får se. Spørs på betingelsene regner jeg med. Får de nok cash kan alt selges, men må nok opp i ganske høye beløp for å gi slipp på cRNA.
Anbefaler forøvrig alle å faktisk lese Q-presentasjonen. De gjør en veldig god jobb i å forklare det vi sitter og diskuterer her:
trvx-4q22-report.pdf (targovax.com)
ser ut som der er nokon som absolutt vil kvitte seg med aksjen ,stor poster som er til salgs og har gått.
Noen som har sett respons fra analytikerne etter gårsdagens nyheter?
(flott bil)
Et live case med sammenlignbart lån fra ASO
Dette er hvordan selskapet kommuniserer med med sine investorer når det gjelder bonds i sirkulasjon og konvertering til aksjer.
Sammenlignbart lån. Ikke sammenlignbart case. Jeg tror jeg skal ta en prat med EW til uka om hvordan de tenker å løse dette til det beste for aksjonærene. Utgangspunktet er at selskapet bør ha en aktiv part her og strategien bør være lagt.
Så du er ikke tilfreds med det 42-siders dokumentet om lånet og redegjørelsen i går Ruben? Du er jo her bare for å latterliggjøre selskapet. Du kommer aldri til å kjøpe Targovax-aksjer, bortkastet tid.
Må ærlig innrømme at når melding om finansiering kom såg eg for meg et anna scenario enn dette mtp kursutvikling, håper det snur neste uke🙂
Det er ikke selskapet det er noe galt med - det er investorene
Innledningsvis om Targovax
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-259?utm_source=mobi&utm_campaign=social_sharing
Erik til Radium i mars også
Erik har sikkert ingenting å snakke om i mars. De skal bare drikke kaffe sammen og mimre litt om den gangen kreftvaksiner var bedre enn giftcocktails.
Så Q presentasjonen til Targo og må si EW gir et veldig godt inntrykk.
Ikke lest hele tråden, kjenner ikke selskapet godt, så mulig dumt spørsmål: siden cRNA er det nye hotte og der hvor potensiale ligger, hvorfor satses ikke alt på cRNA? Hvorfor kjører selskapet videre med de andre programmene?
@Roc, det er i praksis det som er gjort. I den store sammenhengen er kost/nytte av å kjøre melanomstudiet ganske bra. De har valgt å ikke stresse det i gang i påvente av andres resultater og justeringer av pengebruk. Smart.
Om finansieringen, så må den gjennom i EGF, så da får vi se. Ser vi en halvert kurs frem til det og selskapet ikke tenker å gjøre en innsats for å bevare verdiene til de som har vært langsiktige i selskapet (som igjen ser investeringer nulles) kan jo det bli vanskelig.
Samtidig er det uvanlig av EW å uttale seg om saker som ikke er i ferd med å materialisere seg. I kjent stil er han ganske beskjeden. Jeg tenker på investorer for Circio AB utenfor børs, og den generelle holdningen til at en avtale er mulig innenfor rimelig tid.
Takk! Er det forespeilet når selskapet vil file inn patent(er) på cRNA? Hadde vært fint å kunne se noe data.
Jepp. Det er patenter. 4 stk etter det jeg veit, som regulerer leveringsteknologien. Konsulentene i dette arbeidet er de samme som Moderna brukte, og er meget habile.
Dataene holdes skjult så lenge som mulig.