Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ja, deals i biotech skjer for tiden to steder hovedsakelig, preklinisk før de skal gå over på kliniske studier og etter pivotal-studie P2/P3. Målet med cRNA er å få til noe etter/under det prekliniske.

1 Like

Det mest positive for Targo nå er at vi blir snakket om :slight_smile: Targo trenger så mye PR som mulig, om det er god eller dårlig PR er ikke så farlig. Flere investorer/øyne = høyere potensiell market cap.

Så du tror ikke at T vil sikre seg royalties, men heller akseptere salg uten cut på videre oppside ?

1 Like

Kanskje, vi får se. Spørs på betingelsene regner jeg med. Får de nok cash kan alt selges, men må nok opp i ganske høye beløp for å gi slipp på cRNA.

1 Like

Anbefaler forøvrig alle å faktisk lese Q-presentasjonen. De gjør en veldig god jobb i å forklare det vi sitter og diskuterer her:
trvx-4q22-report.pdf (targovax.com)

2 Likes

ser ut som der er nokon som absolutt vil kvitte seg med aksjen ,stor poster som er til salgs og har gått.

1 Like

Noen som har sett respons fra analytikerne etter gårsdagens nyheter?

1 Like

Da er i hvert fall gapet dekket så det ikke blir et tema senere :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Likes

(flott bil)

Et live case med sammenlignbart lån fra ASO

image

Dette er hvordan selskapet kommuniserer med med sine investorer når det gjelder bonds i sirkulasjon og konvertering til aksjer.

2 Likes

Sammenlignbart lån. Ikke sammenlignbart case. Jeg tror jeg skal ta en prat med EW til uka om hvordan de tenker å løse dette til det beste for aksjonærene. Utgangspunktet er at selskapet bør ha en aktiv part her og strategien bør være lagt.

Så du er ikke tilfreds med det 42-siders dokumentet om lånet og redegjørelsen i går Ruben? Du er jo her bare for å latterliggjøre selskapet. Du kommer aldri til å kjøpe Targovax-aksjer, bortkastet tid.

1 Like

Må ærlig innrømme at når melding om finansiering kom såg eg for meg et anna scenario enn dette mtp kursutvikling, håper det snur neste uke🙂

6 Likes

Det er ikke selskapet det er noe galt med - det er investorene
:face_with_monocle:

7 Likes

Innledningsvis om Targovax

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-259?utm_source=mobi&utm_campaign=social_sharing

2 Likes

Erik til Radium i mars også :smiley:

4 Likes

Erik har sikkert ingenting å snakke om i mars. De skal bare drikke kaffe sammen og mimre litt om den gangen kreftvaksiner var bedre enn giftcocktails.

1 Like

Så Q presentasjonen til Targo og må si EW gir et veldig godt inntrykk.

Ikke lest hele tråden, kjenner ikke selskapet godt, så mulig dumt spørsmål: siden cRNA er det nye hotte og der hvor potensiale ligger, hvorfor satses ikke alt på cRNA? Hvorfor kjører selskapet videre med de andre programmene?

@Roc, det er i praksis det som er gjort. I den store sammenhengen er kost/nytte av å kjøre melanomstudiet ganske bra. De har valgt å ikke stresse det i gang i påvente av andres resultater og justeringer av pengebruk. Smart.

Om finansieringen, så må den gjennom i EGF, så da får vi se. Ser vi en halvert kurs frem til det og selskapet ikke tenker å gjøre en innsats for å bevare verdiene til de som har vært langsiktige i selskapet (som igjen ser investeringer nulles) kan jo det bli vanskelig.

Samtidig er det uvanlig av EW å uttale seg om saker som ikke er i ferd med å materialisere seg. I kjent stil er han ganske beskjeden. Jeg tenker på investorer for Circio AB utenfor børs, og den generelle holdningen til at en avtale er mulig innenfor rimelig tid.

4 Likes

Takk! Er det forespeilet når selskapet vil file inn patent(er) på cRNA? Hadde vært fint å kunne se noe data.

Jepp. Det er patenter. 4 stk etter det jeg veit, som regulerer leveringsteknologien. Konsulentene i dette arbeidet er de samme som Moderna brukte, og er meget habile.

Dataene holdes skjult så lenge som mulig.

3 Likes