Du har mange gode poenger Martins.
Det er to normale hovedgrupper her. Den ene er de som er kompetente til å forstå det medisinske og derfor er genuint opptatt av forskningen og resultatene underveis (og som jeg vil tro også ønsker avkastning på investeringen sin). Den andre er de som ikke forstår detaljene på det medisinske og i hovedsak er økonomisk motiverte investorer (og jeg vil tro de også tenker de er med på å støtte en meget viktig medisinsk satsning). Jeg befinner meg hovedsaklig i denne gruppen, men tror jeg nok som mange andre tidvis har tanker som hører hjemme i den tredje gruppen. Jeg tror nemlig det finnes en dominerende tredje gruppe som ikke tenker spesielt på noen av tingene ovenfor, men som bare drømmer om rikdom og ikke liker innspill som kan ødelegge denne drømmen. Så er er det selvsagt en fjerde gruppe som egentlig bare liker å lage kvalm - spesielt da mobbe og plage den tredje gruppen Hvem vet - kanskje de ikke har midler å investere, eller bare vil ha oppmerksomhet fordi de ikke fikk plass i siste sesong av Ex on the Beach? De fleste trådene har dessverre et utvalg av disse.
Begge de to første gruppene burde fritt kunne saklig diskutere medisin og økonomi uten sutring fra den tredje gruppen og usaklig tøv (med elendig norsk) fra den fjerde gruppen.
Det er muligens et ikke-økonomisk uoppnåelig mål, hehe.