Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Evig eies kun et dårlig rykte

Targo har vært en eneste lang lidelseshistorie siden Folfirinox. Markedet ser ikke potensialet i cRNA og funding må skaffes på suboptimalt vis.

Avtalen (herunder hva det vil bety for aksjonærene), slik det tegner seg så langt, kan blir veldig god eller en liten katastrofe. Min følelse nå før webcast er at litt for mye ligger i hendene til Atlas. Jeg håper å bli overbevist om det motsatte.

3 Likes

Pleier du å blande vann med olje ofte? To forskjellige caser.

Det ene selskapet har allerede en mrd avtale med spark og det andre har et dødsspirallån på trappene.

Fakta faen er, det skadeskutte selskapet (om du forstår hvilket av disse to jeg snakker om), så er overnvente sin avtale hanket inn av en CFO som helt og holdent ikke eier en eneste aksje i det “fremtidsrike” selskapet.

1 Like

Hvorfor har du stadig et så sterkt behov får å være usympatisk og bryte forumets regler?

Et råd: Selv om personen du snakker til er usynlig, husk at det sitter et menneske på den andre siden. Tenk deg at du ser hen i øynene når du skriver. Vil du da skrive på den måten du gjør? Neppe. Så ikke gjør det.

2 Likes

Rart hvor hatefulle ex-aksjonærene i T kan bli. Patetisk.

2 Likes

Enhver som hevder å sitte med det endelige Svaret er en selvbedrager. :wink:

Ja, aggresjonen (og forsøkene på hersketeknikk) er interessant. Men vi er jo bare mennesker og preget av følelser mer enn noe annet.

1 Like

Avtalen med Spark er så baktung at den ikke gir særlig kurshjelp når utviklingen går så tregt.

For Targo går utviklingen på cRNA vanvittig fort, men de mangler pt avtalen.

Det blir en ekstrem uttalelse å kalle det ene milliardavtale og det andre dødsspirallån. Ingen av delene er riktig, fordi det er så mye som skal gå rett / galt for at vi skal havne der for begge.

Får vi en bekreftelse på en langsiktig intensjon fra Atlas i morgen er jeg mer bull T enn Combi (sitter i begge).

6 Likes

Du fikk svaret ditt om hvor langsiktig Atlas er ved forrige Q pres under Q&A, hvor Gaal understreker at han tror Atlas vil både sitte på opsjonene og selge i markedet. Spent på hvordan det blir formulert i dagens happening.

Jeg skal pakke det inn ved neste omgang, så svake sjeler ikke føler seg krenket av en olje og vann anekdote.

1 Like

EDW for et par uker siden:

"Siden forrige kapitalinnhenting mener vi at vi har gjort betydelige fremskritt på alle våre programmer og levert på hva vi har lovet:

i) En solid utviklingsplan for ONCOS-102 med en samarbeidspartner som gir mulighet for en differensiert kombinasjon som kan generere best-in-class data for en pasientgruppe uten alternativer i dag, inkl. grønt lys fra regulatoriske myndigheter for denne planen
ii) 2 nye TG01 studier med ekstern finansiering og svært lav kostnad for Targovax
iii) Bygget et nytt og unikt circRNA program fra scratch på kun 12 mnd
iv) Etablert en sterk internasjonal organisasjon med tung kompetanse og erfaring"


På EOGF neste uke skal vi stemme over en finansieringsavtale med Atlas som gjør at selskapet får inn penger til å finansiere “pakken” over samtidig som at aksjonærene blir utvannet. TRVX og EDW har pr. dd dette som eneste løsning. Jo lavere kursen er ved inngåelse av avtalen jo dårligere løsning for aksjonærene siden utvanningen da blir større. Et sted i MCAP/kurs går nok grensen for hva vi (aksjonærene) kan akseptere og EOGF blir nedstemt. EDW & co må da ASAP ut på markedet for å redde stumpene og igjen ta frem de andre avtalene de har jobbet med som skal være dårligere i henhold til selskapet. Det er jo ikke sikkert de er dårligere ved en kurs på 50 øre, hvem vet? Mcap idag er 154mill og første transe er på 36mill. Vi kommer uansett til å gi bort en stor andel av selskapet på billigsalg til Atlas hvis de velger å konvertere til aksjer nå.

Det blir spennende å se hva EDW/Gaal kommer med idag og om de klarer å overbeviser markedet. Jeg støtter fortsatt forslaget, men det går nok en grense på Mcap før det blir nei.

2 Likes

HC potentielt helt ude af handelsbilledet?

1 Like

Da er det ikke mange minuttene til webcast - er dere inne?

1 Like

Er det live hos deg? Svart skjerm hos meg :man_shrugging:

ingenting her?

Kommer meg ikke inn… Svart skjerm her også

Says somone in the meeting should let me in soon…

Skuffende at de ikke engang klarer og ordne et teamsmøte.

2 Likes

Not a great start…

Da skjer det plutselig ting :smiley:

Edit: Men et “ekkokammer” i ordrett forstand…

1 Like

For en gjeng med selvskadere Targo-aksjonærene er. Kjører MCAP så langt ned at selskapet blir uinvesterbart for større aktører. :hot_face::sweat_smile:

Nogen her der véd om teams callen bliver optaget?

Sendingen blir tatt opp - så regner med det