Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Der satt den. De kan ikke shortselge / shorthedge for å styre konverteringkursen.

Nice one!

5 Likes

Blir den det ? Har ikke mulighet til å følge med.

… er vel information, der tidligere er blevet bekræftet af selskabet jfr. deling af info fra @RubenAyala

Ja, men de fleste aksjonærene er ikke her inne/har spurt IR om akkurat det. Så viktig å få det ut :slight_smile:

1 Like

Nok en gang gode svar ang «dødsspirallån». Liker denne sesjonen!

Håper skeptikerne virkelig tømmer seg for spørsmål i denne webcasten. Slik jeg oppsummerer det er jeg trygg på at Atlas ikke forblir en hemsko for aksjekursen framover.

Nå kan selskapet kjøre på i tre år, og på tre år har vi resultater på både TG og cRNA.

14 Likes

Ryddig og greitt av EW og teamet

2 Likes

Jepp, om HC bare hadde holdt seg litt i skinnet og blitt med videre hadde sikkert kursen doblet seg den siste uka. De knakk gleden i aksjen, men uten dem ser det lyst ut. Vi vet jo at verdien i caset har i hvert fall milliard-nivå i seg, så Atlas får nå muligheten til å få veldig billige aksjer og samtidig ha muligheten til å se kursen fly om de bare sitter stille. De kan potensielt tjene 300 mill på første transje alene om cRNA går i mål, og fort mange millioner på bare å sitte stille og la markedet bygge tillit til dem.

3 Likes

Det som kanskje er det beste ved avtalen er at Atlas er tjent med å konvertere ved stigende kurs, det betyr etter nyheter. Da kan de få “billige” aksjer basert på de 15 foregående dager.

Faller kursen i en periode vil de mest sannsynlig tape på å konvertere og derfor vil de sitte rolig.

3 Likes

… er netop ude af eget møde; er teams callen med selskabet afsluttet?

Jeg tager 50.000 ekstra @ 0,815 … skal vi hjælpes med at vise HC døren?

Bra gjennomgang og Ruben får få kred for at flere av spørsmålene hans kom opp og ble besvart. Muligens også fikk de reforhandlet et punkt i avtalen om jeg forsto dette rett.

Åpenhet til markedet er veldig avgjørende i slike saker og det ble gjennomført på en god måte i dag.

Da får vi håpe på at markedet etter hvert tar til seg at Targovax har lykkes med å skaffe en meget viktig og betydelig finansiering fremover.

4 Likes

Tusen takk til alle som sendte inn spørsmål og har bidratt til å fø caset belyst! Ink Ruben :wink: du skal virkelig ha kred for jobben du legger ned :raised_hands:

Da håper jeg vi får se en stabil oppgang etter hvert som skeptikerne nå enten har fått gode svar eller tatt konsekvensen av ikke-tilfredsstillende svar og solgt seg ut.

4 Likes

Når krybben er tom så bites hestene!

Er første gang på lenge at Targovax snakker og markedet reagerer med støtte :slight_smile: Fint å se salgspostene bli borte og kjøpspostene bygge seg opp. Handel på ask. Akkurat sånn jeg håpet det skulle bli. Litt grums til fra HC potensielt, men så blir det få skjær i sjøen tror jeg i hvert fall :slight_smile: Takk til ledelsen igjen.

10 Likes

så gjenstår det og sjå korleis markedet reagerer,evt om nye investorer finner dette interssant.Foreløbig lavt volum

Er jo så enkelt at vi som aksjonærer styrer selv hvor mye aksjer Atlas får ved å konvertere bonds. Selger vi unna nå så får de flere aksjer og resten blir utvannet.

Beholder vi aksjene og lar kjøperene måtte strekke seg så vil det også bli færre nye aksjer i markedet.

De kan ikke shorte i forkant og de kan heller ikke selge mer enn 25% av en ukesomsetning, da må de isåfall kjøpe tilbake.

5 Likes

Kommer ledelsen (CEO / CFO) til å kjøpe aksjer/opsjoner i forkant av EGF?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Tja, er det egentlig innafor ? Bør vel strengt tatt vente til etter ?

Hvorfor det?
All relevant informasjon skal jo være delt i forkant av EGF?
Forøvrig er vel ikke opsjoner omfattet av handel fra primærinnsidere?

Do not know.

Noen som fikk med seg/har lest hvorfor Targovax må betale 9 millioner i gebyr ved første transje på 37,5 mill slik Lubor sa. Står det ikke at det er 8% gebyr, ville da anta det var 8% per transje som blir trekt :thinking:

1 Like