0,75 … unreal pris pt.
Så du mener selskapet er mer verdt nå - med Oncos102 lagt på hylla?
En annen ting; kan dette på innvirkning på avtalen med Atlas?
Jeg mente knipe inn max en av flere transjer før året er omme. Transje 1 er nødvendig siden kassa kan være tom før In Vivo sent mai/ tidlig juni.
Det har de selvfølgelig avklart. Nå må dere slutte å finne opp nye negative ting hele tiden.
Så du tror dagens kurs/Mcap har noe med verdi på selskapet å gjøre? Hvorfor er kursen 25% lavere enn for 2 uker siden.
Ja fordi Mcap er så lav at ikke noe er reelt priset i Targovax i dag.
cRNA kan nettopp være det som synliggjør verdier for aksjonærer, er mere kult i markedet og kan være redskapet til å skaffe kapital til Oncos. Jeg sier “frys” på Oncos, den ligger klar og ikke på en hylle og støver ned.
Hvor bra tror du cRNA teknologien til Targo er opp mot peers? 1=dårlig, 6=best.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
0 stemmegivere
Jeg tenker som så. Hvorfor ta større risiko enn nødvendig? Atlas avtalen har skapt stor usikkerhet og mange har solgt seg ut. De har stor tro på cRNA og at avtale der kan finansiere Oncos senere til langt bedre vilkår enn Atlas avtale med stor utvanning. Dette er en skikkelig aksjonærvennlig beslutning og viser at EW ikke bare skal finansiere TRVX, men også ivareta aksjonærene best mulig.
Det tok sin tid, men til slutt ble illusjonen brutt. MNOK 300 og 3 år var nettopp det. Nødvendig, men usedvanlig klønete. Hva så med verdien på ONCOS og selskapets EK ? Store nedskrivninger i kjømda på Q1 ?
Jeg har trua på at det nå om ikke lenge kommer en oppfølger - en melding med oppdatering av status på CRNA. Skikkelige nyheter - det vil være riktig markedsstrategi.
Først rydde vekk finansieringsspøkelset med kapital tilgang, deretter kutte kostnader for redusere bruk av utvannende finansiering, deretter satse på den mest hotte globale vaksineteknelogien og så slippe ut en skikkelig cRNA-godnyhet.
Tror disse gutta vet hva de gjør
Hvordan du kan påstå dette i fullt alvor er for min del ubegripelig.
Nå kan de bruke stort sett 100% av ressursene på cRNA. Dette vil gi bedre tid til dialog med BP, finansiering, strategi, forskning ++. Nå er vi stort sett et rent cRNA selskap inntil videre.
Vi får se hvem som får rett
Hvor mye av dagens kostnader går til Oncos? Hva blir burnrate fremover nå?
Det er kun cRNA som skal finansieres nå.
Ja det ser virkelig sånn ut etter dagens melding
Kassa er tom innen utgangen av 1H-2023. Selskapet har en burn rate på +MNOK 100 pr/år før melanom-studiet, så hvordan MNOK 55 fra Atlas kan finansiere de neste 12 månedene forblir dermed et mysterium for min del.
MNOK 400 ? Nå smøres det tjukt på. 63 pasienter a MNOK 2 var det siste jeg hørte ekskl sponsing fra Agenus.
Ruben.
Det er vel sannsynlig at det gjort noen seriøse økonomiske vurderinger internt i T, basert på flere økonomiske data enn det vi har detaljkunnskap om, så det er vel trolig at de har en plan med likviditet og økonomistyringen fremover?
Eh ja, håper da virkelig det, men ingen, verken BOD eller MAN, fremstår som “best in class” etter de siste ukers begivenheter.
Svært enig.