Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

hvor mange negative aksjonærer er der på trvx-småprat og hvor mange totalt?
Er det den lille % som styrer hele showet?
Hva er agendaen til disse få aksjonærene og er de virkelig aksjonærer i trvx?

Skulle en spurt ledelsen i trvx om deres syn på denne neverending konstante negative fokuseringen?
Har denne oppførelsen en pris?

2 Likes
2 Likes

Noen posisjonerer seg i biotek om dagen når alle andre ser en annen vei eller har mer enn nok med sitt.
Bottom-positioning av Atlas?

1 Like

Stakkars, blir røde dager og slakt fremover der da.

Eller kanskje de får en annen utvikling og OSE får opp øynene på at det kanskje ikke er så jævlig som man skal ha det til å være.

1 Like

Det er også en måte å se det på. Men et sammenlignbart case som bench mark på vilkår, som ved første øyekast ikke fremstår veldig mye forskjellig fra Targovax. Take it or leave it.

Dårlig start. Ned +10% i dag.

Alternativt kan en tenke seg at Atlas vil få igjen sin investering på den ene eller andre måten. Det er en grunn for at dette ikke er førstevalget til bl.a. Targovax.

Atlas sier jo selv de ikke har intensjon om å bli en langsiktig aksjonær.

1 Like

Joda, men hvis du er trygg på at du treffer steinhard grunn, så bør det være lov å endre strategi. Ser f.eks ut som det er viktig at transje 1+2 kommer tett på. Det er kanskje grunnlaget for en mulig “lang” posisjon frem til første og beste VIP. For Targovax sin del så er det heller ingen lang tidshorisont for den som har dype lommer og en snev av tålmodighet som mange ellers ikke har i et surt klima.

Selvfølgelig. De har oppsiden i caset og minimal nedside.

Jepp Birgitte - spot on. Det er jo nettopp det en del av oss tror kommer til å skje og som faktisk er grunnlaget for hele diskusjonen.

Jeg har ikke tenkt å selge mine aksjer, og jeg har heller ikke tenkt til å stemme nei. Jeg har faktisk heller ikke oppfattet at de som er kritiske til denne Atlas dealen kommer til å stemme nei. Fokusen er på hva Atlas kan gjøre av potensiell ugang for de eksisterende eierne, og hvordan det kan unngås eller i det minste vanskeliggjøres. Jeg tviler til og med på at det er de som tar opp dette som selger ned nå.

TRVX trenger pengene, og nå er det tydeligvis ikke andre alternativer. Sjansene for medisinsk suksess er fremdeles også de samme som før. Så, de kommer sikkert til å fortsette å “levere på alt de har lovet” der. Spørsmålet er hvem som ender opp med den finansielle gevinsten.

Jeg klamrer meg nok til håpet om at det likevel kan bli litt pluss, men settingen er radikalt endret nå for mange av oss. At alle liksom skal være stille, late som ingenting og håpe at ingen oppdager denne “lille” utfordringen slik at kursen ikke skal synke, er jo langt forbi grensen til patetisk.

Dette er det internasjonale finansmarkedet, og for sånne som Atlas er vi alle bare småsnacks de spiser mellom måltidene. Jeg drømmer selvsagt fremdeles om at jeg tar feil og at de har kun edle medisinske motiver, men jeg tror ikke jeg skal holde pusten på det. En emisjon lik den forrige hadde sikkert ikke gått bra heller, så vi er der vi er - jeg hadde selvsagt håpet at alle de gode resultatene og best in class karakteristikkene hadde gitt en avtale med finansiering. Der er jeg skuffet.

Så om dere skal fortsette å “klage” på at noen “klager”, så er det greit å skjønne hva diskusjonen faktisk dreier seg om.

Og da ser jeg selvsagt bort fra ticks som innimellom kommer fra feks @lasseht og tilsvarende :slight_smile:

10 Likes

Circular RNA vil revolusjonere legevitenskapen.
Derfor er jeg aksjonær i TARGOVAX.
Og har gitt min stemme til avtalen.
Nå er det endelig helg og en kan slappe av fra børs /aksjeselskap!

God helg

:skier: :soccer:
:clinking_glasses: :smiley:

1 Like

Om jeg ikke tar helt feil så er det tid til litt tortur og lidelse i morgen også.

1 Like

Solgt ud? :slight_smile:

Nei, jeg har mine aksjer i behold. All or nothing nå….

2 Likes

Eller bunnfiske som det også kan kalles…

3 Likes

Store verdier selv om det omfatter mer enn bare cRNA

6 Likes

Jeg har bedrevet det jeg har trodd har vært bunnfiske i Targo såpass mange ganger at jeg har eksponert meg mye mer enn planlagt…så jeg overlater den fiskingen til andre større. Så skal jeg holde mine aksjer unna tradere iallefall…

4 Likes

HC solgt 1.6 mill aksjer på dagens liste. 3.2 mill igjen. Får håpe vi begynner å nærme oss tomt

1 Like

Kristian Falnes selger også.

Ja, det er synd. Burde kanskje allerede være ute mtp resterende beholdning på dagens liste ?