Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Atlas er det vi har fått og må leve med. Så alt annet er ikke så interessant. Om noe så kunne kanskje MCAP og utgangspunktet for samværet vært på et høyere nivå om Atlas tok 20% fra forrige GF (med lock-up), og at dette var et vilkår for den endelige låneavtalen. Resultat ? Vanskelig å svare på, men sannsynligvis “dårligere” vilkår når det gjelder transjer, rabatt, etc. Og heller ikke helt innenfor forretningsmodellen til Atlas. EDW svarte på dette i forrige uke med begrunnelse i at denne finansieringsformen ikke er forenlig med vedtaket fra 2022, og unngikk således å svare på spørsmålet.

3 Likes

Hva slags kommentar er dette. Trenger jeg ikke spørre andre forumdeltagere om deres synspunkter? Hva skal dette forumet brukes til da?

In other news: Yesterday, Targovax announced its strategic decision to prioritise its resources on its circRNA platform. We believe this is a right strategic move, since it should leave the company less dependent on the convertible loan financing and since we believe these efforts have the potential to create substantial shareholder value (we now estimate that a deal in circRNA could materialise 6–12 months following proof-of-concept data, expected in H1 2023). With financing secured at what we consider to be fair terms (also considering similar recent deals), we believe the current valuation is too low and see considerable upside potential in the case. We reiterate our BUY and NOK4 target price. (DNB)

6 Likes

Ca 150 mill mcap

Den var kjekk å få unna :star_struck:

1 Like

Jeg tipper HCs sidste positioner går nu … forsøger at bundfiske yderligere, men udsalget er sandsynligvis overstået.

600.000 aktier plukket på et par minutter … op 5,33% m. 2,15 mio aktier handlet på dagen; markedet signalerer tillid til ledelsens disponeringer og Erik Wiklunds udmærkede deltagelse i dagens Radium podcast.

1 Like

Jeg tipper at HC er ferdig og vil stemme for resten på bakgrunn av overføringen fra Sv. handelsbanken til HC konto på fredag. Vi får se.

DnB gadd ikke å høre på podcasten i dag da skjønner jeg :grinning:fortsatt et bevegelig mål dette.

Endel water under the bridge. Det blir uansett spennende å følge med på Targo videre. Nå skal selskapet i det minste angivelig ha spennende science/tech, funding som trengs og management på plass. Alle tre essensielle ingredienser for å skape verdi i biotek.

8 Likes

Kjøp nokon aksje Roc,vi treng en fagmann på tråden😉

2 Likes

Hehe, føler jeg i det minste jeg får vente til det kommer data på cRNA som en kan vurdere, samt litt mer detaljer på planer og strategi. I mellomtiden får en håpe Ulti leverer så flere av oss har noe de kan putte inn i nye case.

4 Likes

Velkommen til nachspielet, Roc!:partying_face:

5 Likes

image
image

23 Likes

Hvordan foregår avstemmingen i morgen.
Valget står mellom nedlegging av selskapet og spennende fortsatt drift.

Noen som kan forklare enkelt hvordan en kan være med og sikre resultatet

Edit; Fristen gikk ut i dag klokken 16:00

1 Like

Targovax er på offensiven nå.

En engasjert og meget god Erik D Wiklund på Radium podcast i dag.
Når formalitetene er ordnet i morgen begynner en ny epoke for Targovax.

7 Likes

Det er vel fremdeles mulig og møte opp å stemme personlig?

Ja, godt poeng. Det burde jo også være mulig :slight_smile:

Vil jo tro at man kan sende inn fullmakt/stemmene sine i kveld også. Det setter nok frist for å unngå å få alt siste dagen, men er de mottatt så tror jeg nok de blir godkjent ved åpningen av møtet. Så bare send inn og stem for det er ingen ting å tape på det.

EW sa i dag at de har dialog med de største eierne og at de forventer at forslaget blir stemt gjennom.

Oppfatter ikke at han er typen som bløffer om slikt. Forhåndsstemmene og lovnader fra de største eiene gir han nok god dekning for det han sa om dette punktet.

1 Like

Ikke godt å si, men sikkert et par år. Vanskelig å vite.