Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

her er 1 som har kjøpt
TRVX KRISTIAN FALNES AS 100.000 600.000 0,3

5 Likes

Kristian Falnes, som i den geni-erklærte Skagenfondene-guruen?

Den mannen har i alle fall teft, for å si det mildt!

6 Likes

Man trenger ikke være geni for å skjønne at targovax på knappe 1,50,- er billig. Skulle hatt mer å kjøpe for nå

3 Likes

Det kan bli lønnsomt å laste opp her nå, ja.

1 Like

Det der er helt latterlig bra news

3 Likes

Uten betalingsmur her :grinning:

7 Likes

Fare for fler emisjoner i denne aksjen? Eller har de godt med cash? Så ut som de brant litt cash vel fort…

Kommer nok emisjon i Q4 2022/Q1 2023. Det er lenge til.

1 Like

Tror alle som bekymrer seg for det har dumpa for lenge siden.

Jeg eier ingen aksjer og har sittet i kontanter en stund. Pga makro. Det betyr ikke noe spesielt for mitt syn om trvx (eller andre aksjer).

1 Like

Brennemo99

Hva var det du så om brenning av cash i T når og hvor mye?

De har vel ~180 mill på bok, cashburn på 25 i kvartalet om jeg ikke husker feil.

De kjørte kassen rimelig tom sist, men trenger penger etterhvert for melanomstudien - alt etter hvilke avtaler de får for cpi/ctla4. Men vi må få studiedesignet først.

De har nettopp hatt Q, så bare finn frem rapporten så får dere det nøyaktige svaret :slightly_smiling_face:

4 Likes

Er det noen som har gjort seg opp noen mening om den uvanlige store robotaktiviteten etter den siste emisjonen. Ser at antall Nordnet eiere har minket med noen hundre hittil i år, og er nå 3175. Belåningen er også redusert, kanskje det kan friste til å fremprovosere tvangssalg.

Det har vært mye robothandling i T, og sikkert i andre aksjer også, men det er jo stort sett blitt vansesak på dager med litt lite volum. Ser jo mye det samme både i Ultimovacs og Nano.

Har vel passert snart antall aksjer omsatt totalt etter emisjonen som det kom nye aksjer i emien. Det kan jo tale for at en del øregnikking er ferdig. Men verdensbildet preger nok Targo mer nå enn mye annet.

1 Like

Blir feil å si at jeg ikke sjekker kursen. Men dette er ett type selskap hvor jeg skal bedømme egen investering når selskapet er 0 verdt eller oppkjøp/partner avtaler er inngått. I mellomtiden har det vert mye smerte siden IPO.

5 Likes

Jeg synes dette er greit. Robotene vil også hjelpe til med å dra kursen opp hvis det kommer noen positive nyheter. Nå er det mulig å selge/kjøpe litt uten å påvirke kursen for mye. Volum er bra.

Svaret var til lasermax.

1 Like

23 Likes

Ganske mange i staben er byttet ut siste tiden. Han siste her hadde en tung CV. Spennende👍

6 Likes

De kjenner visst godt til hverandre:

https://www.locustwalk.com/targovas-iovaxis-case-study/

7 Likes

Targovax ASA Strengthens Management with Lubor Gaal as Chief Financial Officer

https://pharmtechfocus.com/targovax-asa-strengthens-management-with-lubor-gaal-as-chief-financial-officer/

4 Likes