Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Da var pengene trukket fra konto så da burde akt være ok :+1:t2:

2 Likes

Da har garantistene max fått 15,3 mill aksjer, minimum 0,9 mill aksjer jfr denne tabellen (merket som rødt er antall aksjer til garantistene etter “valid excercise of subscription rights” og før overtegning), og som muligens kan komme for salg short term.

3 Likes

Hvem er disse to svenskene i toppen der som har “stilt” opp som garantister? Er ikke det litt rart, altså at det ikke er bak et selskap av noe slag?

1 Like

Begge disse lever i symbiose med Modelio, og har deltatt i en rekke tilsvarende emisjoner i Svealand.

3 Likes

Hvad er der for triggere i det næste år og hvornår forventes der indtægter fra medicin?

Pre-match på 3,06 og bra ordrebok enn så lenge :grinning:

3 Likes

Ser at kronene er trukket fra min konto. Morsomt å se på kursen når man har tegnet seg heftig. Håper det varer :grin::rocket::crossed_fingers:

Selskapet er enda priset som en pølsebod.

7 Likes

Ja her går det unna, så pengene ble trukket fra konto rett over kl 12 i natt…

1 Like

Ikke trukket fra min konto ennå, skjer vel ila dagen?

Fikk bekreftet av DnB at uttaket var i “luften” og registrert trukket på konto. Så alt iorden hos meg også.

1 Like

Allerede trukket fra min kto…

1 Like

Ikke trukket her heller, så skjer vel litt i rykk og napp.

2 Likes

Ja, det er på vei ut idag. Vi kan bare ikke se det ennå. Jeg har konto i DnB.

1 Like

Valgte DNB som leverandør for emisjon (ikke konto der). Allerede trukket fra min konto

3 Likes

Voldsom pump i starten og nedsalg nå. Tror man bare skal holde pent på aksjene og ikke bli lurt ut. Mange år til dette blir medisin hvis det noen gang blir det💰

1 Like

Trukket fra konto i Nordea. Aksjene skal være tilgjengelige om 1-2 uker i følge Nordea.

1 Like

Ville fulgt med på vps.no, der kan du se akkurat når de kommer i ditt eie :slight_smile:

1 Like

Min erfaring med Nordea er litt elendig når det gjelder emisjons aksjer. Min erfaring er at man må ta kontakt med dem og få dem til å oppdatere manuelt dersom man vil ha tilgang til de nye aksjene innen rimelig tid.

2 Likes

«Når frykten er på topp skal man som regel kjøpe, og selge når alt ikke ser ut til å kunne gå bedre :wink: Jeg tror vi er på max frykt nå.»

Dette ble skrevet for tre dager siden og på kurs 1,85. Nå er vi opp 65 % fra nivået hvor frykten åpenbart var på topp, og gårsdagens oppgang var heller ikke unik.
Markedet er villige til å reprise dette videre opp i dag, så får vi se om frislippet av aksjer noen dager frem i tid skal gruse aksjen, slik noen gav uttrykk for når vi var på 2,24 i går :wink:

2 Likes

Det er alltid noen som a) har solgt eller b)ikke eier aksjer som mener at kursen skal gruses etter stor oppgang

Bra omsettning igår og årets høyeste omsettning blir nok idag, får håpe det fortsetter slik :slight_smile:

1 Like