Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Problemet med den siste emisjonen, var at den kom uten nyheter🥴 Det ble grusomt. De gamblet nok på en deal som ikke kom?
Neste emisjon kommer nok på en helt annen bølge av positivitet. Den kommer da flere studier er i gang!

1 Like

Ja, det hadde vært veldig interessant å høre hva Øystein sa på den kvartalspresentasjonen når han fikk nettopp det spørsmålet - og lyden forsvant!

Men jeg syntes selskapet har levert jevnt og trutt til nå i år. Vi bør tillate dem å fortsette arbeidet, så kan vi heller starte å bekymre oss for finansiering når vi nærmer oss juletider - om vi ikke har hørt noe innen den tid.

3 Likes

Forsåvidt enig i det. Det er såpass mye på gang at de skal få arbeidsro i den forstand. Men det er vanskelig å unngå denne type diskusjon når det snakkes om kursnivået og sannsynlige årsaker.

Nok om det. God helg!

1 Like

Du får høre med EW, han sa cash holder til “middle of next year”. Hvis han bløffer så får du ta det med han. 30mill fra kina holder ca 3mnd til, så da nærmer vi oss jul :+1: :christmas_tree:

Den kommet senest når det er ca 30 mill igjen på bok! Antagelig før.

1 Like

Poenget mitt er at det er ingen vits i å mase om emisjon nå. Alle skjønner de trenger cash neste år, men mye kan skje før det.

2 Likes

Sant. Ikke noe stress med det. Masse gode nyheter foran oss, dette ordner seg , vi blir rike👏

4 Likes

image

6 Likes

Q&A på Q122
CEO kommenterer finansieringen videre
Tid: 00:23:00.

Quality investors er uttrykket CEO’n bruker.
Hva skal en legge i det begrepet?

Mitt valg vil være at det nye TRVX vil klare å få tak i finansiering via pengesterke kvalitets-investors. Synes den nye CEO’n har et kropsspråk som oser av selvtillit (min personlige mening).
Ellers så er vi sikret drift og studier med nåværende struktur til midten av 2023.

Alt beror på hvordan TARGOVAXnew klarer å formidle og fremstille dette nye selskapet (som snart blir splittet i 2 stk selskaper).

Synes at den nye CEO’n har en formidabel kapasitet og har vel ellerede utdanket den forrige.
Jeg skriver new fordi alt ser ut for å være omskrevet.

Nye ansatte i kritiske stillinger
Nye mål og fokus
Nye sykdoms-områder som virkelig trenger ny type medisin.
ny måte å organisere på
Ny teknologi som BP må ha stor interresse av dersom de lykkes.

Kvalitets-samarbeide av selskap som velger samarbeide (i klinisk) fremfor andre kandidater .

Så starten på dette omstrukturerte selskapet…ja , det må bli 12 poeng fra meg.

*skulle ønske at pcib bare kunne prøve å få til noe som bare lignet litt på hva de har klart i TRVX.

14 Likes

Etter det som trolig var et havari i forhandlingene med Merck (Ø.Soug’s “vi kan ikke gi bort selskapet heller…”) og resulterte i den siste ødeleggende emisjonen har vi nå fått en annen sits, trolig bedre utgangspunkt med Agenus enn Merck … Merck brukte sine muskler for å presse, med Agenus er sitsen en helt annen … de ønsker nå å fremme sin egen aPD-1 og nye aCTLA i konkurranse med øvrige BP, det kan bane veien for et utdypet samarbeid på en annen måte enn med Merck . Agenus ser nok synergier på en annen måte enn BP som tar også hensyn til egne eksisterende produkter og studier … EDW gir ihvertfall gode wibber med dette samarbeidet
God helg

18 Likes

DnB har laget en ny analyse i dag - og bekrefter sin kjøps-anbefaling selv om kursmålet senkes fra 4,50 til 4,00.

“BUY reiterated but target price cut to NOK4.0. We like that the early data on ONCOS-102 is promising and the design of the upcoming phase II trial means several combinations can be evaluated and potentially expanded. The financial situation looks to be under control, but we believe the company will need to raise additional funds in 2023e – but that is nothing surprising for a loss-making biotech company”.

6 Likes


-TG er ikke lagt inn i caset, hva vil så skje når det blir?:thinking:

6 Likes

Lurer på hva de har funnet av negative ting siden de senker kursen fra 4,50 til 4. Det er vel bare at analytikere ikke klarer å løsrive seg fra dagens kurs.

2 Likes

Står det ikke at det er fordi de regner med flere emisjoner?

Det er en vanskelig øvelse å sette kursmål på et binært case. Lykkes targovax er vel kr 4,- en liten pustepause på vei opp.

4 Likes



Valo + Targo=? :blush:

14 Likes


https://mobile.twitter.com/radforsk

11 Likes

image

14 Likes

Utrolig merkelig reklame. Dette er tydeligvis et advokatfirma som har spesialisert seg på å skaffe erstatning for folk som har blitt syke av asbest. Oncos-102 er jo ikke et godkjent legemiddel og det er vel ingen studier nå som er åpne for rekruttering. Så da blir dette bare en måte å skaffe seg oppmerksomhet på for advokatfirmaet.

5 Likes

5 Likes