Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Preclinical Immuno-Oncology: 18 May 2022


Preclinical-IO-Online-Conference-Brochure.pdf (3,6 MB)

5 Likes

4 Likes

Kort om Q1 til Nordic Nanovector & Targovax og kapitalmarkedsdagen til Nykode

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-227

Melanomstudien: Tungt behandlet pasientgruppe. I tillegg CPI som er under klinisk utvikling.
TG: Ulempe er tilgang til data og hvordan en kan bruk dataene ved senere anledninger. På den positive siden er det billig for Targovax.

Det vil ta lang tid før noe er på markedet.

Et stort steg tilbake for Targovax som må omgruppere seg. Men det ser lovende ut.

CircRNA: Potensial for tidlig avtale hvis CircRNA blir så brennhet som Targovax tror.

6 Likes

Har lyst å kjøpe mer, men må holde av noen lapper til tålmodighetskrem. Vanskelig det her

2 Likes

Ikke lett. Det er nå en uke til vi får svar på colorectal/AZ studiet. Det kan gi oss en opptur, usikker på utslag hvis det går dårlig. Forventningen til dette studiet, er jo ikke stor i følge Targo. Jeg vet at emisjon ikker er et populært ord på forumet🥴 Men vi er nødt for å få litt fart på aksjekursen det neste året, ellers så er det vi som sitter i sumpen igjen.

3 Likes

Jeg blir helt matt.

Risikoen her er jo at selskapet presses til å gjøre en dårlig deal på deler av produktporteføljen for noen få hundre millioner kroner.

Ellers er jo det å få inn 200mill til bare en krone pr aksje.

Får å ta noe positivt, det virker som bunnpunktet er på det nivået vi har nå🤔

1 Like

Ta det med ro folkens. Dette ordner seg.

TRVX er nå en klassisk “turn-around” case der omorganiseringen og oppryddingen er ferdig og markedscap er helt på bunn.

Når nyhetene begynner å komme kommer kursen til å stige kraftig.

8 Likes

Kursen faller på en måte i takt med penger på kontoen. Kommer det ikke noen nyheter så vil det fortsette. Har ikke så store forventninger til colorectal. Den studien har EW snakket ned lenge. Jeg er mer spent på cRNA og om vi kan få et løft her utpå høsten.

2 Likes

Dersom du bytter ut penger på konto med krigen i Ukraina så gir det en viss mening … og det er flere enn Targo som rammes.

Det er nok mange flere faktorer enn krigen i Ukraina som trekker ned markedet. Denne kom idag:

Inflasjon og økt rente bidrar til at markedene faller. Bio slipper ikke unna. For TRVX sin del så er det først og fremst resultatene som teller og at de klarer å levere før kassen nærmer seg tom.

Har tapt mye på å følge den bjellesauen. :face_vomiting:

Arxx Therapeutics appoints Øystein Soug as CEO

Øystein Soug comes from Targovax ASA, an Oslo Stock Exchange listed biotechnology company, where he has served as CEO of Targovax since 2016 During Mr. Soug’s tenure, Targovax started and executed several clinical trials of its main asset, developed a pre-clinical pipeline, started an industrial scale production program and raised USD 90m in equity. Mr. Soug joined Targovax as CFO in 2015 and listed the company on the Oslo Stock exchange the following year. The seven years prior to Targovax, Mr. Soug was the CFO of Algeta, which was sold to Bayer for USD 2.9 billion in 2014.

Men nå er det en ny sheriff i byen.

Mr. W! :cowboy_hat_face:

3 Likes

Men, husk å ta alle sorger og bekymringer på forskudd. Alltid! :grinning:

Nå, for eksempel, KAN det bli et utbrudd av ape-kopper i Norge, så da gjelder det å selge unna biotek-aksjene sine til gibort-pris. :see_no_evil:

4 Likes






8 Likes

Er det hjernen min som er sløvet av sola eller er dette helt nytt? :scream_cat:
image

1 Like


4 Likes

Sånn da tok jeg 28 K så før dere andre ta resten :wink:
Tror på en givende neste uke :moneybag: God helg :tropical_drink::sunny:

8 Likes

Det blir spennende den 25/5, 2 børsdager igjen. Markedet har ikke de helt store forventningen og det har ikke jeg heller. EW har snakket ned de resultatene lenge, la oss håpe på en overraskelse :muscle: :+1:

2 Likes

Nå er det bare å ta helgen !!

Med de gode resultatene på Oncos-102 som vi nå har burde de utvidede studiene med aPD1 og ny aCTLA fra Agenus bli gjennomslaget vi trenger - her er Agenus like ivrige som vi er, tror dessverre at BP Merck så litt anderledes på situasjonen, derfor en dårlig avtale skript som ble avvist og deretter gav oss en elendig emi .
Med TG igjen i søkelyset og dertil patent oppgjør som vi klarte å holde, tilsier at selskapet er interessant i kRAS. IOvaxis kan enda materialiseres på høsten…

Selskapet kjører dessuten hardt ut med cRNA og potensial her i topp klasse med synergier til Oncos ser det unektelig lovende ut i 2023
Bare så synd av Trvx ikke ble IPO i våres … en ny start er i emning

10 Likes