Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Men hva skjer her da ? :thinking:


Endret fra:

13 Likes

Deilig å ligge å vake i “sivet” i et sekskap som kommer som en kule etter at formalitetene er i boks i første halvpart av juni. God helg til alle TRVX supporters. Vil blir belønnet på børsen.:+1::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::+1::blush::blush:

9 Likes

@Birgitte Du virker sikker og overbevist i din sak, kan du si hvorfor? (caveat emptor: jeg var minst like selvsikker det var nær forestående store ting, når det kom to spennende ansettelser i covid19 perioden, husker ikke om det var 2020 eller 21 lenger :slight_smile: )

Nå er jeg fortsatt sterk i troen, men noe mer ydmyk :slight_smile: (og sannelig mistenker jeg at det er flere som er ydmyke etter at “vi kan ikke gi bort selskapet heller” :tm: )

4 Likes

Snakk for deg selv :kissing_heart:

1 Like

Min ståltro er basert på svært lav Mcap, meget solid ceo som legger hodet “på blokka” med sin strategi, hans evne så langt til å reorganisere, hente ny kompetanse inn i selskapet, hans evne til på kort tid å iverksette ny strategi for utvikling og at selskapet i løpet av mange år med store investeringer har utviklet teknologi og kompetanse som det er mulig å realisere med et svært billig utgangspunkt med dagen kurs.

13 Likes

Vi får se når fusjonsprosessen er over, har en følelse av at den ikke er tilfeldig :thinking:

7 Likes

1 Like

Slik jeg forstår dette skal det i H1 komme oppdateringer av 2 studier fra TRVX. Disse skal presenteres på “scientific conference”. Det burde således være utsikter til nyheter i løpet av de neste 5-6 uker. Noen som har oversikt over hvilke konferanser som er aktuelle i denne perioden?

4 Likes

Er det ASCO med mesothelioma og colorectal du tenker på?
ASCO er jo en av de med trangt nåløye som ikke gUd og hvermannsen slipper inn på :wink:

6 Likes

Torsdag kan fort bli en spennende dag… :sun_with_face:

6 Likes

Ikke mange som får med to postere på ASCO :slightly_smiling_face:

" Oslo, Norway, 28 April 2022 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage immuno -oncology company developing immune activators to target hard-to-treat solid tumors, today announces that two ONCOS-102 abstracts have been accepted for poster presentation at the American Society of Clinical Oncology (ASCO) Annual Meeting in Chicago 3-7 June 2022. The abstracts will be released on the ASCO website 26 May 17:00 CEST (https://meetings.asco.org/meetings/2022-asco-annual-meeting/288/program -guide/scheduled-sessions). The posters are scheduled for presentation during the ASCO congress 3 - 7 June 2022."

7 Likes

Bare å glede seg til neste uke. Kanskje det var derfor det var litt kjøp i aksjen igår? :muscle: :+1:

Vet ikke hva som kan tilføyes i meso studien, men når de presenterte resultatene i desember så var tre pasientene fortsatt i live på 30 mnd oppfølgingen, derfor ble mOS det høyeste innenfor spennet på 22-25 mnd, Kan disse 3 fortsatt være i live? Det ville vært helt fantastisk??

5 Likes

Takk. Da er det altså Asco Annual meeting 3 -7 juni 22 i Chicago og offentligjøring av abstrakt til presentasjonene den 26 mai.

Bare 5 dager igjen til det. De 2 neste ukene får vi se fram til. Da blir vel også fisjon/fusjon endelig registrert i foretaksregisteret da 6 ukers fristen utløper.

Tror vi er ved “turning point” nå folkens. God helg.

1 Like

Helt utrolig at ikke resultatene fra Mesothelioma studien fikk mer oppmerksomhet når de først kom. På høy tid de får presentert det. Sikkert pga. det lave n-tallet, men likevel hadde jeg forventet mer hurra-stemning.

1 Like

De pratet vel selv bort det ved å gå for Melanom og parkere samarbeidet de hadde på gang med Merck. MJ tok også med seg bagen og forsvant ut døra. Litt repeat av TG.

Men nå er TG tilbake i klinikkene i flertall, og jeg håper / tror Mesotheliom kommer tilbake når de to andre pågående studiene de venter på leses av og man får erfaring med ny SoC.

Ipi + nivo har beviselig effekt på kun en begrenset del av pasientene, så denne indikasjonen er fortsatt up for grabs hvis noen vil gå videre med de beste overlevelsesdataene man har sett på slike pasienter :raised_hands:

8 Likes

Colorectoral resultater (samarbeid med AZ) kommer også på Asco. Kanskje er det her vi får første utlisensieringen?

4 Likes

Ikke unaturlig å tenke seg utlisensiering i nær fremtid for det er vel mer enn tilfeldigheter at flere omstendigheter faller sammen i tid nå fremover?

  • juni ASCO presentajon
  • omorganisering med prosjekter i egne datterselskaper ferdig juni
  • planlegging og oppstart av flere nye studier fremover

Begynner vi å se klarere konturene av “Nye TRVX” til ceo EDW😊

4 Likes

I så fall er kanskje ideen om targovax som binært case på vei ut?

1 Like

Er vel omtrent begynt på null igjen nå ja for siste gang?

Det er aldri kommunisert fra ledelsen at ONCOS ikke er et godt produkt.

Tvert om. Det virker som om det er mer å gå på når det gjelder responsive pasienter, spisset effekt med riktig kombinasjon og ikke minst en overførbarhet til mange kreftformer.

Dette har blitt mer og mer tydelig siden DNB sin konferanse mot slutten av 2019, hvor ØS fikk spørsmålet om verdien på oncos om resultatene viste seg overførbare og bedre CPIene. Det turte han ikke å tenke på!!! Og den kommentaren kommer fra en med USD 2.4mrd deal i 2014??

Når smeller det? Jeg er spent.

10 Likes