Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Isolert sett er det for liten sample size, men om de ser de samme immunresponsene jevnt over flere indikasjoner (som de gjør) blir det noe annet.

1 Like

For liten sample size med Oncos og cellegift.
Liten (for liten?) size med Oncos og keytruda
Liten (for liten?) size med Oncos monoterapi.

Er det dette som gjør Targo uinteressant for BP?

Vi ser jevnt over immunresponsen Oncos gir, samtidig som safety er gull så jeg tror ikke det er for liten sample size.

Jeg tror en av byrdene til BP for Oncos er intratumoral injeksjon, altså at det ikke kan gis som en pille eller IV. Men det er isolert for Oncos-102.

3 Likes

Det tyder på respons ja. Men så lenge det ikke er statistisk signifikant er det godt nok?

Du kan være inne på noe her. Ser KaliVir fikk pre-klinisk avtale med ett selskap for utvikling av next gen intravenøst administrert variant.

Er det her man skal sette sin lit til next gen Oncos?

Når de gjenskaper de samme resultatene in vivo som in vitro, i flere svært vanskelige indikasjoner - samtidig som mange dealer gjøres med svært lav n / i preklinikk - ja det tror jeg holder. Targovax har noe for enhver smak ang datagrunnlag, så det er mange skudd på mål for stor deal!

Hva er det Targovax akkurat har blåst liv i og hvordan leveres det?

2 Likes

For all del - du være inne på noe her, og T har samlet utrolig mye data i Meso og Melo. Status er allikevel at T står uten deal og må betale Oncos-studiene av egen lomme.

Diskusjonen gjaldt Oncos-102 - så da vet jeg ikke.

circRNA = NextGen

Poenget er at Targovax ikke er en one-trick pony!
Det vil være fullt mulig for dem å stampe noe annet for å finansiere videre studier i andre forretningsområder. Det er hva jeg tror i allefall.

4 Likes

Hvorfor ser ikke investorer og ikke mint insidere denne unike muligheten til å kjøpe aksjer til under 1.5 ? Man kan ko begynne å lure!!! Nå er vel kursmålet til DNB rundt 4 kr, men likevel vil selskapet være latterlig lavt priset om de lykkes med ett av produktene. Lykkes de ikke med en avtale er det lite å bygge en emisjon på og da har vi et nytt Bionor.

2 Likes

Er hele sektoren uinvesterbar?
Forøvrig mener jeg Targovax er fundamentalt feil priset, med dagens pipe, patenter og medisinske resultater mener jeg dagens mcap burde vært rundt 10x av dagens prising. Det at marginalaksjene i børsnoterte selskaper priser dem til under cash, mener du det er en korrekt prising?

Vi er ganske mange som mener Targovax har helt feil prising, feks styret som tar størstedelen av betalingen i aksjer (på jobb får du betalt i aksjer eller penger fra arbeidsgiveren?)

4 Likes

Neida, vi er alle enige i det.

Det virker som circRNA er det som kan være håpet om en god deal innen rimelig tid. Det store spørsmålet er når dette er aktuelt for partneravtale.

Eller kanskje TG med komplementære immunoterapier?

3 Likes

Fascinerende at robotene kjører ned kursen 5 % så raskt det bygger seg opp volum og kursøkning.

image

image

Fint å se at det går litt aksjer igjen, dagen før abstrakter slippes.
I beste fall er det noen som vet, i verste fall er det noen som gambler på good news og kaster kortene igjen på fredag.

Ser man effekt er nok AZ ikke den verste å ha med seg i videre studier.

3 Likes

Agenus og AZ kan gjerne få overby hverandre :wink:

Fordi vi er litt for nærme den katastrofale emisjonen som ble kjørt og mange fikk seg en på tryne. Mange er redd for at dette kan skje igjen.

Og i tillegg så klarte DnB og bare skaffe garantister som bare spekulerer og selger seg ut. Dette holder en kursen lav. Elendig jobb av DnB.

2 Likes

Får satse på Targovax blir “hot” igjen etter noen gode data leveringer her med første håp imorgen.

2 Likes

Tipper en eller flere av de største selger unna så fort det blir volum. Mine spekulasjoner.

Tenker på to sanger. Radiohead - Karma Police og Beastie Boys - Sabotage. Mitt sinn som vandrer.

Videre, sammenlagt n for alle oncos-studier liker jeg å tenke på.

God langhelg!

4 Likes

Det var det jeg mente med “bredde” i innlegget lengre opp så det satser vi på er relevant når antallet i hver studie er lav.

Ja, det er vel fare for at de DnB garantistene ligger og lurer i sivet og vil ut på første anledning. La oss håpe at det kommer noen resultater det lukter lutt fugl av så det ikke blir noe problem å bli kvitt de store. De er store, men ikke så store :smiley:

2 Likes

Klokkeslett i Norge kommer det? :slight_smile:

Klokken 2300

7 Likes

Jeg undres på om EW har innsyn i resultatene eller ikke. Han har pratet ned forventningene siste 4 mnd, men er det fordi han kjenner til dataene, eller er det fordi det eneste logiske er å forvente null / liten effekt siden all annen behandling tidligere har skuffet?

Sitter han og resten av Targovax og er like spente på posteren som oss, eller har han allerede avslørt overfor aksjonærene at her kommer det ingen revolusjonerende data? Noen som med sikkerhet har forstått hvordan dette fungerer? Er det bare AZ og MSK som har tilgang til dataene?

1 Like

Husker jeg rett, så er det er Dimitry Zamarin som har innsikt her (PI) og han sitter også i Targovax SOC (scientific advisory board).

Antar, grunnet EW forventingsstyring at data ikke er bra (Det finnes mange asco posters med dårlig data).

Håper selvsagt på noe helt sinnsykt, og melding om en eller annen avtale med AZ imorgen etter kveldens nyheter :slight_smile:

4 Likes