Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det er jo heller ikke sånn at Genentech er tom for penger da. …

1 Like

Nei jeg tror de klarer seg, så vidt jeg vet er de et datterselskap av Roche!

1 Like

@solvoll tipset om denne, ny virusdeal!

Under the terms of the agreement, Astellas will pay to KaliVir up to US$56 million in the form of an upfront payment and other payments to support research and preclinical activities related to VET2-L2 and the Second Product. Additionally, Astellas may pay up to US$307 million and up to US$271 million for development, regulatory and commercialization of VET2-L2 and Second Product, respectively. Astellas also may make royalty payments on net sales of each licensed product.

Og de var for denne PREKLINISKE pipen her:

17 Likes

Og alt i pre-klinikk?

1 Like

Spørsmålet er hva de har som ikke trvx har.

1 Like

De har et Vaccina virus

3 Likes

… men er de “best in class”? :slight_smile:

2 Likes

Who knows? De er jo ikke i klinikk enda! :wink:

3 Likes

VET2-L2, a multi-mechanistic, intravenously-delivered oncolytic vaccinia virus, has demonstrated strong precinical data prompting us to plan our initial clinical trial for VET2-L2.

Må være sterke prekliniske resultater de har oppnådd da, siden de har fått avtale.

1 Like

En bra (les bedre) nettside samt at de er lokalisert i uniten (dog riktignok i Pittsburg… :sweat_smile:).

4 Likes

Den må være steike bra siden den tydeligvis er verdt hundrevis av millioner dollar :sweat_smile:

1 Like

Poenget var at det ikke var mye de hadde som var bedre, men location teller nok ganske mye.
De får mange øyne på seg “gratis”.

4 Likes

Ikke lov å lese småprat uten å trykke på denne linken!!! :joy: :joy: :joy:

7 Likes

Stenging på dagens høyeste :heart_eyes: Da tror jeg morgendagen blir veldig hyggelig :rocket:

14 Likes

KaliVir’s vaccinia virus-based oncolytic viral immunotherapies can be delivered intravenously to cancer patients, eliminating the need for complicated procedures of the direct intra-tumoral administration and enables access for a broader patient population.

Mulig det er dette de er ute etter? Har inntrykk av at injisering direkte i tumor er noe man helst ikke ønsker seg. Var noen spørsmål fra salen på dette punktet under investorpresentasjonen med KOLs i New York i fjor også. Skjønner at det er lettere å administrere intravenøst, men synes jo det virker rasjonelt å gå rett på tumoren for maks effekt i stedet for å tynne ut noe i blodet og håpe at det samles opp på rett sted. Kanskje IV er bedre hvis det er mange små metastaser.

2 Likes

(Deleted)

5 Likes

Ja, IV er den hellige gral, men jeg tror det er lettere å få god effekt når man setter vaksinen rett i tumor.

Men dette er et langt lerret å bleke og «vi» er bare i startgropen av utviklingen av immunterapi, så det vil nok være rom for mange ulike tilnærminger til dette de neste tiårene.

Se forøvrig denne for pros and cons av ulike virusklasser

4 Likes

Vil jo tro at IT/IP gir bedre effekt enn IV selv om det er vanskelig å sammenligne studier.

Dette er også mye av grunnet til at jeg håpet å få oppdaterte tall for CRC med ONCOS (IP) i kombo med durva (IV).

Vaccina viruset Pexa-vex ble kombinert med durvalumab begge administrert IV i colorectal cancer, men viste bare respons i 1 av 14.

4 Likes

Og Vaccibody igjen går for https://pharmajet.com/ som vel er mer likt sprøyte, men som er veldig enkelt.

1 Like

Må si det er veldig gøy å være fullastet om dagen! :smiley:

Uavhengig av aksjekurs er hele caset og pipeline utrolig spennende og av stor samfunnsbetydning. Dette gjør det for min del ekstra givende å følge selskapet tett :pray:t2:

Holder på mine aksjer lenge og heier frem forskningen!

7 Likes