Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hadde helt glemt CRC!:wink:

Hadde Trvx respons i 2 av 5?

1 Like

I doseeskalering var det vel noe slikt ja. Men de har garantert 1 av 13 med “riktig” dose i og med at dette var kriteriene for å gå videre. Så er spørsmålet om det faktisk er fler (som jeg håper på) :slight_smile:

8 Likes

Jeg har valgt å øke beholdningen idag

28 Likes

Enkleste TA, nå driver vi og river og løs fra siste års topper

21 Likes

Har vært i aksjen hele veien! Fra de høyeste topper til de dypeste daler! Endelig så ser du ut som vi får litt stabil fjellklatring🧗🏻‍♂️

11 Likes

Moro, men er det noen tekniske “nivåer” å snakke om her?

Gap fill bør ikke være noe problem…

1 Like

Kursmål er ikke verdt så mye verdt om man ikke vet hvordan de har kommet frem til det, men er jo ett stykke opp til 14,- også

4 Likes

Smart call av analytiker.

Han vet at det er stor sannsynlighet for at vi ser 14 rundt eller før CMD.

Der vil det komme gode bekreftelser gjennom både nye data (next gen) og oppdaterte data (melanom & meso), uttalelser fra KOLS og scientific advisory board. I tillegg vil videre planer presenteres, og analytiker kan være rockestjerne og løfte kursmålet til 25 og få rett nok en gang på kort tid :man_dancing:t4:

5 Likes

Den tekniske formasjonen tilsier jo at vi skal opp på det nivået. Så ja det hadde vært artig å lest analysen. Dersom han har “regnet” seg frem fundamentalt så skulle enn tro han kom frem til et betydelig høyere tall. Tror de har sett mer teknisk på grafen her enn å satt seg skikkelig inn i caset.

edit: Førhandelen ser meget bra ut. Dette blir en bra dag :grin:

4 Likes

Omverden har våknet :smiley::smiley:

6 Likes

Husker jeg skjønte ingenting når jeg så folk solgte aksjer helt ned til 8,55 etter melanom-data ble publisert. Nå skjønner jeg det i hvertfall ikke :joy: jaja, men det må de få lov til…

5 Likes
13 Likes

«Tar opp dekning» betyr det at de ikke har hatt kursmål på aksjen før nå?

1 Like

Stemmer

3 Likes

Dersom Iovaxis utnytter opsjonen så vil vel TG også være med i analysene fremover? Det er ikke med nå. Altså priset til null i analysene.

6 Likes

Har noen link til analysen? Skjønner ikke helt hvordan analytikerene kan komme frem til deres kursmål når man regner med meso + melanoma (best in class x2) samt CRC (sponset), next gen virus og samarbeid, TG og all IP trvx har fått på plass… :slight_smile:

5 Likes

Tja, enkelte folk kjøpte også :wink:

1 Like

I går var proppen på 10,5 “utfordringen”, i dag ligger vi 5 % nye prosent opp og må passere 11 kroner hvor dagens propp er synlig.

Går ikke 11-proppen i dag, så går den helt sikkert på mandag, og “sånn går no dagan” :rofl:

Ble det ikke forresten merkelig stille fra de som savnet at ledelsen skulle sette en ny emisjon på 6 - 7 kroner??

14 Likes

Vil jo heller ha 4-5% om dagen i en mnd en 50% på en dag. Da blir det mye trading og «alle/mange» skal bactrade og da dør jo momentet.

2 Likes

Ble stille fra de ja. Men også en del som mente at det var lurt å selge dersom man trodde på emisjon til neste år og lurt å kjøpe dersom man tror på deal til neste år. Er med på tankegangen.

Men hvorfor selge på 8 kroner ved eventuell emisjon til neste år? Den kan jo bli satt på 25 kroner for alt vi vet…

7 Likes