Når poster en haug med positive innlegg en dag, og så stiger kursen, og så poster du en haug med negative innlegg, så er det rimelig ensbetydende med at du hausser egen posisjon etter kjøp og baisser etter salg. Ditt iherdige forsøk på å drepe all positiv stemning i aksjen har pågått i hele år med noen få unntaksperioder når du åpenbart har lastet skikkelig opp, og jeg syntes det er fullstendig patetisk.
Det har ikke med skepsis å gjøre, det har med skifte av fokus og gjentatte postinger med fokus på oppside en dag, og nedside senere etter kursstigning. . Jeg ønsker å gjøre folk oppmerksom på at din troverdighet er lik null, både når du er optimistisk og når du er negativ.
Jeg bryr meg ikke så mye om aksjekursen i TRVX før selskapet annonserer når og hvor de skal presentere melanomdata. Det er da folk vil posisjonere seg - inn eller ut - i forkant av den hendelsen (og da blir det mer aktiv trading). Og jeg tror som jeg har skrevet lenger opp i tråden at den informasjonen får vi tidlig i november.
Angående TG og påståtte lovnader:
- Alle vet at opsjonen varer i 12 måneder for IOVaxis, og noe mer spesifikt enn “i år” er vel ikke lovet.
- Du kan bare se på selskapspresentasjonen så kan du se hvilket halvår selskapet guider potensielle nyheter rundt mutant RAS. Å hakke på at du tror du er lovet noe “snart” blir tullete.
Det som kommer de neste 3 måneder i henhold til guiding er:
- Meso 18 måneder data. Gjetter på SITC i november.
- Melanoma del 2 (de viktigste dataene). Gjetter på SITC i november.
- Beslutning om benyttelse eller ikke av IOVaxis opsjonen. Gjetter på november / desember.
- Muligens mer info rundt ovarian/colorectal. Alternativt neste halvår.
- Muligens informasjon om neste generasjon virus / Leidos samarbeidet. Alternativt neste halvår.
- Muligens oppdateringer fra samarbeidet med Valo. Alternativt neste halvår.
- Muligens oppdateringer fra samarbeidet med Oblique. Alternativt neste halvår.
Det som skal komme i 1H 2021 er:
- Meso 24 måneder.
- Oppstart neste fase meso.
- Annonsering av info om mutRAS studien.
- Muligens mer info rundt ovarian/colorectal.
- Muligens informasjon om neste generasjon virus / Leidos samarbeidet.
- Muligens oppdateringer fra samarbeidet med Valo.
- Muligens oppdateringer fra samarbeidet med Oblique.
Jeg tror man skal huske på at selskapet snakket om samarbeidet med Merck i ca ett år (eller mer?) før samarbeidet ble offisielt. Dette er type samtaler som tar lang tid. At man snakker med noen om muligheter betyr IKKE at vi er lovet noe, eller at det skal skje “raskt.” At selskapet nevner det tyder på at de har kommet langt nok til at det er konkrete muligheter, og ikke bare løs interesse tenker jeg. Men før noe er signert er vi nok ikke lovet noe som helst.