Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det er fordi de har blitt skuffet så mange ganger tidligere.

3 Likes

Gratulerer med dagens melding … endnu engang leverer selskabet en positiv melding på morgenkvisten og med fast track designation fra FDA (i tillæg til eksisterende orphan drug designation) er det eneste vi mangler nu de kliniske data fra registreringsstudiet.

Det bliver i sandhed spændende at følge CMD på torsdag og personligt vil jeg være med fra start til slut med benene afslappet på skrivebordet samt popcorn og rigeligt med kolde drikkevarer; skulle man ligefrem få indlagt kateter for at undgå spildtid? :slight_smile:

Finansieringen af de kommende registreringsstudier er fortsat et åbent spørgsmål (dagens handel taler sit tydelige sprog) og det er med stor sandsynlighed et emne selskabet adressere på CMD … men som aktionær må jeg også sige, at dette emne efterhånden ikke bekymrer mig på et niveau som tidligere. ONCOS er, alene i v1.0, beviseligt en effektiv og sikker behandling der absolut må resultere i klinisk anvendelse enten som single agent eller måske mere interessant, i kombination med CPI på tværs af samtlige indikationer, hvor CPI er relevant.

Er det muligt at melding om følgende emner …

  • udøvelse af option fra IOVaxis
  • sponsorat fra Merck m. potentiel delfinansiering af melanoma

falder inden CMD?

10 Likes

Håper på ytterligere en gladmelding før CMD. IOVaxis er vel tvilsom siden TG01 (IOV-04) enda ikke er formelt godkjent i Kina. Klokka hos CDE sluttet å tikke 15/1, men foreløpig tyst fra NMPA.

I tillegg så er det stillstand i Kina i disse dager pga Spring Festival.

4 Likes

Det hadde vært interessant om Myrlid/ @fleksnes ville sagt noen ord om Targovax-investeringen sin. :slightly_smiling_face:

Han har jo kommentert PCIB ved noen anledninger tidligere.

Uansett, veldig hyggelig å ha ham ombord.

4 Likes

Hvis noen plukker bort den 80K-posten på 10 blank tror jeg fort vi kan ende greit oppe på 10-tallet i dag, og få et aldri så lite forventningsrally og posisjonering frem til CMD.

1 Like

Fast Track designation must be requested by the drug company. The request can be initiated at any time during the drug development process. FDA will review the request and make a decision within sixty days based on whether the drug fills an unmet medical need in a serious condition.

Jeg tror TRVX søkte og fikk godkjenning basert på mesothelioma data annonsert 24 november 2020 (18 month analysis).

1 desember annonserte de enda mer overbevisende data i refractory melanoma.

Jeg vil tro de har sendt inn request for FTD i refractory Melanoma basert på disse dataene og at vi får servert en ny FTD i melanoma veldig snart.

17 Likes

Du fikk ønsket innfridd tålig kvikt :sweat_smile:

1 Like

Fantastisk omsetning i dag!

1 Like

Jeg har jo guidet på sluttkurs 11,2 i dag, så skal jeg komme ut av det med æren i behold må jeg plukke aksjer for harde livet her!

8 Likes

SDS Life Science Regulatory Team assisted the Targovax team in accomplishing this important milestone – achieving Fast Track designation for Oncos-102. Thank you Targovax and Magnus Jaderberg with team for letting us be part of this promising project! :star::star::star:

8 Likes

Det jeg finder imponerende omkring denne aktie er, at de institutionelle penge ikke engang er startet på at finde vej for alvor; ser man på flere andre højaktuelle eksempler som EXPRS2, CURE og CLPT er det tydeligt at de nemt går 2-, 3- og 400% når sentimentet for alvor vender.

Kurs 52,50 i 2021? :slight_smile:

6 Likes

Får kanskje litt hjelp fra USA når folka der våkner …

3 Likes

Lite plukking, tror heller du skal finne frem spaden!

5 Likes

Blir spennende å se hva de oppdaterte analysene har som mål for market cap og veien til markedet med fast track :slight_smile: Eier ikke noe særlig Targo nå, men gøy å se den gå opp for dere som er inne, og caset er spennende å følge med på uansett. :slight_smile:

Man taver det man haver, og så regner jeg med at når FOMO-graveren kommer for fullt, så blir det fart i kursen :racing_car: :dash:

1 Like

Den afsluttende handel op til CMD vil med garanti være præget af lige dele FOMO og sell off … længe siden, jeg har været så pumped for et virtuelt arrangement.

Godt nok for FDA er godt nok for meg.
Glem det som har vært.
Aksjer handler vel om det som kommer.
På tide med et ordentlig og varig løft her nå. :slight_smile:

4 Likes

Utrolig å se grønt på Targovax-investeringen etter å ha timet inngangen dårlig rundt nyttår. Mer behagelig å se grønt enn rødt selv om det ikke er aktuelt å selge.

Synes du er tidlig ute med “Glem det som har vært”. Jeg venter til etter den 8/4-21 da TG muligens går ut på dato.