Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det skal jeg ikke si meg uenig i, men kan du se noen markører av betydning som mangler i Targovax’s sin liste ? :face_with_monocle:

1 Like

Nei, og det kan sikkert guttungen min på 11 svare like godt på som meg :slight_smile:

Jeg ser på caset utifra hva de eventuelt vil få gjennomslag på. og det ser ut som om at det er CR/PR og ORR som gjelder her.

Uenig der, en tur innom solskimm sitt innlegg viser hvor god immun-aktiveringen er og jeg tror dette spiller en like stor rolle som kun resultatene ifra denne indikasjonen.
Dette blir vel til dels bevist av systemisk effekt… :sunglasses:
Ikke mist overlevelses dataene ifra Mesothelioma, som også er ledende ( med stor margin)

Merck gikk jo tross alt inn i et samarbeid før disse resultatene kom, som ble mye bedre enn forventet :partying_face:

2 Likes

Er laaaaangt ute på isen her da jeg ikke har satt meg inn i Targovax så godt men har ikke BNT111 også skrytt av svært god immun aktivering? Hvordan stiller de seg opp mot Oncos-102?

Jeg tror det er viktig å ta med seg hvor godt immunaktiveringen objektivt vises. Legger man sammen alle pasienter på oncos uavhengig av studie, og de reagerer likt, så er det faktisk ikke ubetydelig. Med dette som utgangspunkt svekkes lav-n argumentet.

Videre kan det virke som om selskapets innstilling og mål har endret seg i takt med resultater og dokumentasjon. Fra å ikke ønske å gjennomføre fase 3 og søke deal, til å bedre forstå hvilke verdier som potensielt ligger i selskapet, og dermed spille i en annen liga.

$100M hadde de fått om det var målet. Og vi en tier.

En deal som reflekterer potensialet ligger langt over. Kanskje best med penger på bordet og i tillegg royalties.

8 Likes

Jeg vil oppfordre til å høre på Q2-callen mot slutten under Q&A.

Der spør jeg om nettopp det som diskuteres her:
Er big pharma enige i betegnelsen om at dere sitter på class leading data.

Wicklund svarer på det ved å si at det som virkelig skiller Oncos fra andre er biomarkørene / immunaktivering. De har blitt kontaktet av mange og er i multiple discussions grunnet Oncos totale leveranse. De sier at de har aktivt forsøkt å finne deres konkurrenters tilsvarende data, men de finner svært lite. Det finnes litt opplysninger om T-celle aktivitet, men ingen er i nærheten av det de ser fra Oncos. Derfor blir de også kontaktet.

Videre sier Wicklund at man kan jo bare spekulere i hvorfor andre konkurrenter ikke opplyser om dette, men at det naturlig nok skyldes at de har ikke slike effekter å vise til.

Så der tror jeg både Vegarbeider og sønnen hr svaret, og også alle andre som er i tvil; Oncos har sine åpenbare fordeler og nettopp dette gjør at de har mange alternativer å spille på i det kommende studiet.

De forteller også i dialogen med FDA at de underveis kan søke både på CPI-rekraktære pasienter, men også for 1L hvor det er stort behov. De kan få accelerated approval på en eller begge, og i studiet vil de ha flere armer med ulike komboer.

Igjen, lytt til callen mot slutten, mange gode svar på det som etterspørres / diskuteres nå.

39 Likes

Og lige præcis her er Wiklunds kompetencer vigtigere end Sougs. Han kan folde potentialet ud på en virkelig overbevisende måde…

3 Likes

De er ettertraktet. De blir kontaktet.
Multiple discussions. Best in class.

Det bør absolutt være mulig å få til en ganske bra deal på dette. Kanskje en ganske heftig en, til og med. :wink:

12 Likes

Men er det ikke litt merkelig at de er så åpen rundt disse diskusjonene? Trodde det var vanlig med ordentlig hemmelighold rundt slike potensielle avtaledrøftinger. I hvert fall hvis de er forbi det innledende stadiet.

1 Like

De er åpne rundt collaboration partners som kan tilby alt ifra gratis CPI til helt eller delvis betalt studie hvis jeg har forstått dette rett. De hadde ikke vært åpne om forhandlinger med lisenspartner. De har bare sagt det er vanskelig å guide om/når dette vil skje.

Under Q2 (0:27:25) sier Soug at Phase II Melanoma Platform Trial skal utføres sammen med “collaboration partners” og vil gi "highly competitive and differential data. Early data. Frequent data, and interesting data for potential partners. "

Hvordan tolker dere den siste der?

1 Like

Det er vanskelig å tro annet enn at Oncos vil eller kan bli kombinert med fler enn kun Merck sin pembrolizumab
Slik som beskrevet i det nyeste tillegget i patentet til Targovax.

Kanskje er det vinneren ( eller vinnerene? :face_with_raised_eyebrow:) av disse hyppige data-utlesningene som stikker av med seieren og Oncos ?
tror ikke ikke hvem som helst får tilgang på Oncos i første omgang uten en form for betaling heller…
Er det da mange som ønsker muligheten til å delta i denne studien, ja da blir pengepotten større :moneybag:

8 Likes

Er det her 'hunden ligger begravet".
Hvordan få ulike BP (potensial partners) til å betale studie når ulike/konkurerende CPI’er skal inn i en prosjekt studie , uhyre spennende, men fra BP’s side et sted hvor de kan bli ‘the loosing and embarrassed partner’ …
Dette vil kreve stor kløkt fra CBO som nå er CEO E.D.W - kanskje grunn til sceneskiftet i ledelsen vi nå bevitnet …
Spennende tider forut !

Da har også stilling-annonsen utløpt… en får tolke det slik en vil :relieved:
Jeg tror nå Ø.S har stålkontroll på hva som skal skje på denne biten☺️

3 Likes

Spot on. Her er det mye som skjer på èn gang, og alt skal sys sammen. Ikke rart at ting tar tid. I mellomtiden synes ledelsen komfortabel med kontantbeholdningen. Den delen av ledelsen som ikke har sluttet eller trappet ned mener jeg. Godt alle medlemmene har sikret seg opsjonspakkene sine for overskuelig fremtid, sogar fått økt pakken ganske betydelig bare i dag!

Vel fortjent sier jeg om det blir som jeg tror.

5 Likes

Kanskje ØS ødela et “fiendtlig” oppkjøp fordi han fikk så dårlig betalt for opsjonene sine og måtte gå pga av det :smiley:

Det skal heller ikke glemmes at disse studiene skal igjennom en godkjenning også av FDA, heldigvis har vi 2x fast-track :sunglasses: (Melanom/Mesotheliom)
Vi er nok på terskelen til å få svaret, etter alle meldingene som nylig har kommet så virker det som ting begynner å bli ferdig planlagt/utført.




Det er vel fortjent , det er jeg enig i :relaxed::moneybag:

4 Likes

Tror de som ikke vet at emisjon er endel av gamet er positive. De som vet er negative eller avventende. Emisjonen er på overtid. Håp og drømmer er det eneste vi har nå og det er et meget dårlig grunnlag for å håndtere risiko.

Med tanke på at pasientsky børsmelder intervjuer med seg selv så kan vel targo sende ut en melding om ØS ikke gikk av pga havarerte planer for å finansiere butikken !

Så spennende da, at du vet hva jeg ikke vet… Men du er sikkert langt over meg på aksjonærlista og har veldig god innsikt i driften👍

Mye synsing, tro og håp på tråden for tiden. Begynner å få få samme følelse jeg satt med før Hurtigruten endelig gikk av børs. Dvs. først å ha følelsen av å ha for mye, for så for lite. Tar sikte på “værskifte” på slutten av året.

1 Like

Tar skite på T jeg og

1 Like