Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Win some, lose some. Jeg vurderte sterkt å ta ut tradeposisjonen på denne i dag, men sånn ble det.

Problemet her er jo selvsagt nøyaktig det samme som i NANO, at provenyet fra denne emien desverre ikke blir så stort at det gir særlig runway. “Finansiering ut 2020” klinger kjipt hos mange.

3 Likes

Hadde nok en anelse i og med at kursen gikk som den gikk ja. Regner med at DNB har mange gode kunder som deltar og som får en grei gevinst etter hevning av kursmålet.

Når denne emisjonen er i boks blir caset mye mer spiselig for mange investorer, og jeg tror kursen vender nordover igjen :slight_smile:

skrev de det?

De har jo ca 200 mill, holder jo en god stund det

Nei, det holder ingenting. For de må alltid basere seg på å ha litt på bok når de skaffer penger.

Annual run rate ble rapporter til 136 mill på Q3, nå tar de inn ca 100.

Altså er det frem til neste nyttår, så har vi samme diskusjonen igjen.

1 Like

Men mest sannsynlig et helt annet case med triggerne som ligger i løpet av 2020?

ja, uten news ser jo det ikke så bra ut.

Men nå går de (forhåpentligvis) inn i et bra og begivenhetsrikt halvår, så her kan mye skje.

Merk at de ikke kjørte 30% slik de hadde mulighet til

1 Like

The Company intends to use the net proceeds from the Private Placement to
finance its ongoing clinical development in mesothelioma, melanoma and
peritoneal cancer and extend cash runway through 2020, as well as for
manufacturing development activities and general corporate purposes.

Vi kunne ønsket oss en større kapitaltilførsel ja, men emisjonsfrykten og flere punkter i nyhetsstrømmen bytter iallefall plass på tidsskalaen, det er viktig. :slight_smile:
Mye nytt kan komme i mellomtiden som gjør at emisjonsfrykten kan forsvinne, f.eks avtale vedr Melanoma.

Det var vel det samme vi sa sist også. :disappointed_relieved:

På disse lave kursene kommer det nok enda en finansieringsrunde i H2 2020, både for trvx og nano.

Fulltegnet allerede, betydelig interesse :muscle:

Ja, Nano må levere nå, ellers blir det rett i tukthuset der også.

Slapp av folkens - hvilket BP vil inngå en deal med et selskap som har penger for ett år?

Nå har vi lagt emisjonen bak oss, til en høyere kurs enn sist. Penger er på bok, og caset er ytterligere styrket.

Hvordan blir mann med på dette da? Er fersk og har aldri vært borti eller med på en emisjon før🤦🏼‍♂️

har du 100k euro er det bare å kjøre på!:wink:

Patrick Ling fra DNB med kursmål 19 og BUY samme dag som DNB hjelper med emisjon på 8kr. :joy:

Er vel på tide han finner på noe annet enn å analysere norsk biotek nå.

8 Likes

Shit😅 gikk litt fort når jeg leste… trodde det sto 100 000 kroner😂

Kanskje de tar en «PGS»?

Opp 20 % i morgen.

3 Likes

Market cap med kurs 8 og 76011296 aksjer totalt blir ca 600 millioner, samme som ved close i dag.

Fremdeles ekstremt lavt ift peers i utlandet.

Edit:

Ja jeg tror glatt ting ligger til rette for at denne vil gå opp i morgen, slik at småinvestorer på oslo børs igjen blir shafted til fordel for storfiskene. :stuck_out_tongue:

1 Like

Rasjonelt sett burde de det.

Fulltegnet?