Ja, men fortsatt åpent for tegning
Hadde tenkt å skrive tidligere idag at det ikke spiller noen rolle om det kommer en emi på 8kr eller 10kr, ser ut som jeg jinxet meg selv her
Hvor finner du info?
Megler
En gjennomsnittlig Targo-aksjonær en januardag litt senere i 2020:
Phffffff… !
Kan ikke noen ta å ringe Økokrim. Dette blir bare for dumt.
Som Øystein Soug sa, dette er ikke for småaksjonærer.
Men feel free to be fisted
Standard prosedyre heretter ved nyheter blir å selge alt i startauksjonen, og så kjøpe inn igjen dagen etterpå…
Kanskje markedet tar vel imot denne emisjonen og sender oss oppover i morgen?
Eller må vi ta turen nedom 8?
Denne DNB dekningen med kurs 19kr for deretter å være tilrettelegger for 8kr emisjon minner meg om Pareto sin 7,75kr APCL emisjon før den ble grust ned til det som vi kjenner idag… 1kr.
Ellers noget nyt om de der Kvajebajere der,?..
Ja, de som tror de har det største vettet har vært stille i dag.
Foruten InVivo da
Soug sa jo en eventuell emisjon kommer etter mesotheliom-data. Så alt går jo etter planen
Da burde de kanskje bare droppet å børsnotere selskapet…
Drit lei dette selskapet - innside igjen, opsjoner i hue og ræva til ledelsen. Der røyk vel en mulig avtale med BP så siste krampetrekning slo inn. De skjønner åpenbart ikke at de graver sin egen grav. En uvirkelig gjeng med amatører!
For de kortsiktige var dette selvsagt kjipt, men for oss som ser måneder og evt år frem i tid var dette viktig og riktig, selv om vi skulle ønsket oss en høyere kurs.
Veldig mange proffe investorer vil bare investere i selskaper som er på børs, fordi de er mye mer likvide.
Og nå må folk snart skjønne en ting:
Selskaper går på børs enten av to grunner:
- For å hente penger i markedet
- For å gi eksisterende eiere en mulighet til å ta exit.
I biotekselskapene våre som er på børs er det punk 1 som er reelt.
For Vaccibody er jeg stygt rett for at en eventuell børsnotering vil være pga punkt 2…
Eller bare lytte til Soug?