Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Korriger meg gjerne, men tenker at så lenge investorene i emisjonen er langsiktige så ser jeg ikke hvordan den skal ende på 8 kr i morgen. Nå er spøkelset ute av skapet og vi har et veldig spennende halvår foran oss med mange gode triggere, helt ulikt hva situasjonen var mars 2019. Er nok mange som har avventet med å spytte inn kapital, hvorav flere til og med har skrevet slike innlegg her på TI. Klart det sitter en bismak her jeg ikke skal gå inn på, men jeg tror en oppgang heretter blir mindre volatil og mer oppriktig nå som finansieringen er i boks.

For de langsiktige, som meg, som har vært med nesten helt fra de ble notert på børsen, så fremstår dette som forbannet frekt, og gir ingen insentiver til å legge mer penger i selskapet. Jeg kommer ikke til å kjøpe en aksje til i selskapet, og vurderer å kvitte meg med de 54000 aksjene jeg sitter på.

Kan garantere deg at vi åpner på 8 kr.

Utover det går vi et spennende halvår i møte, så sikkert mange som vi laste opp også.

1 Like

Har ingen tro på langsiktighet hos de som kommer inn og imorgen blir det dump av mange aksjer. Ingen grunn til at andre enn de samme som deltok på 7 skal være med.
KLP skal vel også inn igjen med pen gevinst fra forrige runde.

1 Like

Traff ikke så helt galt på denne. Selv om jeg både kjøpte og solgte i dag med ca 10% tap. Solgte etter å ha hørt conference call.

Det jeg ikke fatter er hvorfor ikke TRVX får til noen avtale i OV. Andre får det jo til med svakere data i preklinisk. Tar gjerne i mot svar på dette.

Det er vel nærliggende å tro at det blir en ørkenvandring i minst et år fremover som PCIB hadde etter sin emisjon og som NANO har hatt. Mest sannsynlig innom lavere kurs enn 8 kr. Selv ved gode Melanom data. Det må komme noe cash. Markedet vet at det nå blir ny emi i q4 2020 eller q1 2021. Det blir med stor sannsynlighet på ensiftet kurs det også.

Det verste er innside biten i selskapet, det gir en veldig dårlig følelse og sier litt om seriøsiteten og ikke minst styringen. Jeg får skrive til Renate igjen …som sist garanterte.

Hver gang når kursen er lav, så blir det rettet emisjon, slik at finanshaier og meglerhus får tilgang på aksjer langt under markedskurs, i stedet for å gjennomføre en fortrinnsrettsemisjon, slik at eksisterende eiere har en mulighet til å unngå utvanning. Kjempelur måte å sørge for at kjeltringene har ammunisjon til å manipulere kursen…

3 Likes

Ja, de gjør narr av oss aksjonærer IGJEN!

1 Like

Deltok du på konferansen i dag?

Du ville helst ikkje få rett her, men du fikk bullseye…

Kanskje en BP avtale røyk i 12 time, så desperasjonen grep dem. Snakk om å drite seg ut!

Nei nei nei. Bp avtale kommer uten upfront som forventet. De trenger cash. Kjip rabatt. Samtidig avklart sier økonomisk. Fundamtalt styrket. Data taler for seg. Melanomdata kan vi se fram til. Ro ned pust med magen.

6 Likes

De får avtale med BP, men tydeligvis ingen finansiering fra BP.

Hadde vært bra hvis de hadde offentliggjort BP i morgen, men det blir vel å håpe på for mye.

Men det bør ikkje gå så lang tid…eller ligger ledelsen tynt an.

De er kraftige de kinesiske veggene hos DNB!

To ting kan «redde» dette på kort sikt. Hvem som kommer inn i emisjonen er essensielt - og en børsmelding om samarbeid med BP kan dra dette i land. Helst i morgen :+1:t3:

Underlige greier, men det følger liksom i samme sporet som i fjor. En lisensavtale med en håpløs langsiktig oppside med et ubeskrevet blad. I år fikk vi riktignok data fremfor en avtale ala Parker som vi fortsatt forstår lite av. Til gjengjeld fikk vi et kraftig forvarsel gjennom VP-fondenes restsalg, men det feide de fleste av oss selvfølgelig under teppet som en “non event”. Men klokere ble vi kanskje av dette også.

2 Likes

TG-avtalen har i og for seg kortsiktig Oppside mtp upfront, så noe bedre er det. Om den faller fra er det mer grunn til uro over hendelsesforløpet

Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.

Hadde de nå bare gått for fortrinnsrettet emi skulle jeg ikke sagt noe.

2 Likes

Bare å gratulere de som solgte seg ut på morgenkvisten idag, undertegnede var dessverre ikke så smart.

Dette er kopi av det som skjedde i fjor. Så nå er det strake veien til 5 kr igjen.
Helt ufattelig at det går an.

2 Likes