Starter nok litt over og faller under etterhvert.
Litt psykt at beholdningen ved åpning imorgen vil være verdsatt til over en halv mill mindre enn åpning idag
Resultatet fra studien var ca som ventet, kanskje litt bedre mtp immun respons. Mesotheliom er og blir en vanskelig sykdom!
Helt greit med emisjon, men ja kunne kanskje latt aksjen gått litt på momentet fra idag tidlig.
Nå er det bare å plukke aksjer, plukker selv på 8 tallet og nedenfor hvis mulig utover våren, jo billigere jo bedre.
Er i selskapet for melanom. Det er det de kjøpes på før året er omme
Er ikke så greit å inngå en avtale med BP når de selv ikke har penger til å gjennomføre prosjektet.
Den tanken slo meg også i ettermiddag. Det kan jo være en forutsetning for avtaleinngåelsen at de har egenkapital på plass.
Langsiktighet i biotek er ofte en blandet fornøyelse. TRVX er et eksempel på en dyp tragedie for de som gikk inn på 30 for godt og vel fire år side, I Nano har utviklingen vært enda verre.
Jommen fikk de det travelt med emisjonen! Kan det tenkes at Merck krever at Targo har midler for minst ett års drift før de er villige til å sponse meso videre?
Det er deilig å få det gjort! Traff jeg på tidspunktet? Nei det kan man ikke påstå. Jeg så for meg å avvente til litt mer info fra BP lå på bordet.
Men vi så jo alle hva som skjedde med NAS når de var i dialog med oppkjøp/samarbeid. De burde satt emisjon pga skrapt kasse, men måtte avvente pga forhandlinger og ble skviset i mellomtiden. For hver dag som gikk så ble det verre og verre for NAS og vi husker hvordan det gikk til slutt.
Man må spørre seg hvorfor man ikke gikk all-in og satt emi på 30% (ref sist emi)? Her har man tatt ett bevist valg på å sikre nok cash til å stille mye, mye sterkere neste gang. For alt vi vet å kan det være en annen BP som melder sin interesse i disse dager. Det ville være dumt å forhaste seg!
Nå er emisjonen på bordet. TRVX har “god” tid til å gjøre de riktige valgene og i mellomtiden så er det en flom av nyheter som kommer. Her har mulig utvikling/oppstart på TG, vi har oppdatert data fra cohort 1 melanom (respons pågår fremdeles), next gen virus, og ikke minst data fra cohort 2 melanom, samt andre studier som inkluderer oncos.
Forøvrig når det gjelder morgendagen så tenker jeg at vi kommer til å sulle rundt 8.5 en god stund. Forutsatt at det ikke kommer nye spennende aksjonærer.
Dataen er nok “Right Censored”. Det omfatter nok pasienter både i eksperimentel- og kontrollgruppe. Så utelukkende negativt trenger det ikke å være, men fører til økt usikkerhet på tallene. Personlig tror jeg det heller vil slå positivt ut for targovax ved neste måling.
Etter å ha hørt Confrence call og spesielt CFO sin kommentar, så var EMI relativt åpenbart., særlig etter kursraset. Gratulerer til de som kom seg ut, og gratulerer til de som kommer seg inn.
TRVX har aldri sett mer lovende ut enn PDD og innen de neste 4 månedene, så får vi:
- BP Partner (Merck?) i Meso,
- Peritoneal utlesning og automatisk start av neste fase ved måloppnåelse (AZ)
- Melanoma data i Juni/Juli,
- Potensielt superjoker i next gen oncos ($).
Soug nevnte igjen (gjort det de siste årene) dette med utlisensiering og denne tror jeg er sterkt knyttet til AZ og Peritoneal som kommer snart. Veien videre må jo defineres…
DNB 2016:
a partnering deal between Targovax
and the big pharma could be possible after either a successful phase II or phase III trial.
Edison 2019:
Depending on the results, multiple outcomes are possible, such as advanced stage trials, which could lead to a formal licensing deal or Targovax itself could decide to invest in these indications.
Dataene for denne studien er for ferske til at noen kan si noe om signifikans, immune aktivering gir et godt bilde av det CPI gutta ser etter, her er det tydelig signifikans mellom kontroll gruppe og eksperiment gruppen. God immune respons er helt avgjørende for at CPI skal vise interesse for en videre studie.
Men nå er vi jo ikke akkurat på ATH heller da! Vi har en prising av selskapet på 6-700 millioner kroner, og mange potensielle triggere det neste året.
Må si jeg er overrasket at de gjør akkurat det samme etter så mye bråk det blei i fjor. I tillegg roter de til timinga til de grader… imponerende.
Hvordan skulle de ha gjort det?
Jeg synes de gjør det på en grei måte, gitt de begrensede mulighetene.
Veldig mange her ville aldri blitt fornøyd med en emisjon med kursrabatt nesten uansett hvordan den hadde blitt satt.
I går var det eufori, idag er det gravøl. På samme måte som vi kom ned fra i går vil vi komme opp fra ikveld.
Is i magen og se på selskapet, ikke kursen.
Kursrabatt til aksjonærer er helt innafor. Kursrabatt til sleipe opportunister, not so much…
Det har sine negative sider å gjøre det på den måten også, tusekakk.
Jeg tror ikke det blir ørkenvandring gjennom 2020 pga dette. Ja, mange er skuffet og kursen får sikkert kjørt seg litt de nærmeste dagene, men nyheter er på vei og det vil hjelpe! Jeg gjentar: selskapet er bedre imorgen enn det var i går!
I går mente enkelte at kursen skulle til 50 i løpet av en måned, i dag skal den ligge på 5-6 resten av året.
Ikke sikkert spådommene er så mye bedre idag enn de var i går…?
Stor forskjell fra i fjor, denne gangen var kursen satt på forhånd.
Det meste er nok opp til de som kommer inn i emisjonen. Når kursen går litt, så skal de sikre pengene sine, samtidig som eksisterende aksjonærer begynner å bli drittlei av å bli sett på som nyttige idioter… Jeg ser ikke bortifra at kursen kan falle godt under 8kr om ikke nye nyheter kommer rimelig kjapt…
Det er modig å legge 100k€ på bordet i trvx. Det står det respekt av!
Er selv litt snurt, opportunisten i meg altså, han er snurt. Men skikkelig elskov med en syver i noen år er bedre enn 1 kjapt kn0 med en tier på dassen. Just sayin @tusekakk
Hehe,
De fleste av emi deltakerne sikret seg nok idag ved å selge seg ned på høye kurser.
Da framstår NOK 8 som et kupp.