Da er det bare å kjøpe som f på 7,99 da
Det blir jo heller en form for shorting istedenfor investering da. De selger lånte aksjer å håper på å selge på høyere kurser enn det de må levere tilbake på. Altså 8 kroner
ok? Sjekk en gang til da. Sjekk hva vanlig trvx volum ligger på samt sjekk hvor lenge børsen har vært åpen til nå, mye igjen av dagen enda.
At det ble/blir stort volum idag var ikke uventet. Hadde sett for meg et enda større volum.
kanseler rep.emi og kursen stiger.
Emisjonen er vel i realiteten over og det er bare denne rep.emien som bidrar til å forlenge kursfallet.
Børsen har vært åpen i 2 og en halv time. Hvor mye volum hadde du kalkulert inn til 11:30 da?
Det er vigtigt at TRVX aktionærerne er bevidste om, at der kan gå en periode, før næste melding lander. Ved tilrettelæggelse af emission skriver ledelsen under på (tro og love), at al kendt information er givet til markedet - positiv som negativ.
Dette betyder at ledelsen ikke ser kursdrivende information for nærværende, men er selvsagt forpligtet til at melde, når og hvis der sker en videre udvikling.
De informerte markedet om at de er i samtaler med et BP.
Er dette noe ledelsen må gjøre? Ikke så kjent med emisjoner…
Og den avtalen kan komme any day…spesielt siden de sa at samtalene var “advanced.”
Altså, det hadde jeg faktisk ingen tanker om når jeg stod opp tidlig idag. Hadde bare forventninger om et mye større volum ut fra start enn det vi har sett så langt. Kan ikke måle dette på noen som helst måte i forhold andre eksempler.
avtaler kan lande når som helst.
dette har selskapet vist før og burde være enda mere aktuelt nå.
Er det noen som vet hvor mange som kjøpte aksjer i emisjonen? Betyr dette at det bare er to?
Merck og BMS?
Okei Men du er vel ikke sint pga den lave omsetningen? Bare veldig, veldig skuffet?
Det var vel to norske meglerhus med på transaksjonen, så da er det vanlig at de melder halvparten av volumet hver. Så det er helt garantert flere kunder med i emisjonen, du hadde jo sannsynligvis sett noen flaggemeldinger om det bare hadde vært to kunder.
Hadde ikkje algeta og en emi på 200m ca før bayer som og di var den gang i avanserte diskusjoner med kjøpte sjappa for 2.9b?
Uten at det trenger å trigge noen følelser i denne sammenheng
Ref perotenial(ovarie og colorectal)
Global Data projects that the global ovarian cancer
market will grow from 1.2 billion USD in 2015 to 5.2
billion USD in 2025 based largely on the introduction
and sales growth of novel PARP and PDL-1 inhibitors.
The global colorectal cancer market growth in the same
ten-year period from 2015 to 2025 is expected to be in
the range of 3 billion USD.
** source: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4655111/
AZ bruker jo sin PD-L1 hemmer her sammen med Oncos
Om jeg skulle vurdere en inngang her og du sameligner Targo med Algeta ?
Why… and why should i buy Targo. ?
Er AZ den ukjente BP også for TRVX?