Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Londonmannens siste innlegg bør gå direkte inn som et hjertesukk/spørsmål til Targovax i neste ukes Radium podcast.

Dette går jo hånd i hånd!:wink:

Hvordan regner du?

Det skal være 100 pasienter i mesothelioma og 40-50 i melnoma.

Tommelfingerregelen sier at det koster ca 1 million per pasient i kliniske studier. Så det rette tallet blir 150 millioner ikke 300 millioner.

Har sagt det til deg før, 100 mill fra emisjon, 70 mil i kassen pdd og 30 fra kineseren, som gir ca 200 mill totalt. Alt i alt en ok kontantsituasjon i selskapet gitt burn rate på 25-30 mill per kvartal.
Men ja, det trengs cash når man starter 2 stk registreringsstudier neste år, men mye vann skal renne i havet frem til det , så du kan slappe helt av.

6 Likes

Tar utg i PCIB sine kostnader. Studien koster 1 mill per pasient men man må også huske på at man trenger cash til vanlig drift. Ref gårsdagens emi på 100 mill for ett år drift ca uten pf2 studie.

Så det er snakk om 25 i kontrollarmen og 25 i ekspremintell arm for godkjennelse?

Regnestykket mitt blir da 150 * 1.5 mill som er 225 mill.

Ingen kontroll arm i refractory melanoma vel? Uetisk som fy…

La nå oss se resultatene fra cort 2… keytruda fungerte igjen etter uke 9, så mulig de kan ha avlesning tidligere ved høyere dose…

Nå kan jeg ikke nok om pci sine studier, men de varer vel ikke i 27 uker slik som for refractory melanoma?

1 Like

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-113

tid 7 30

…dersom du kan få dette selskapet til å dekke noe av utgiftene samt å komme med medisinene så er det en god avtale…

hvor mye er “noe av utgiftene”?

Skulle tro BP var interessert i å være med og støtte en slik studie der ingenting virker?

2 Likes

CPI.

CPI går vel under “medisinene”.
Dersom så er så er det snakk om støtte i tillegg.

Når kan man tidligst få tak i lister som sier noe om hvem - større aktører - som fikk være med på moroa denne gangen ?

DNB
We believe the data Targovax reported yesterday on its phase I/II clinical trial in mesothelioma for ONCOS-102 is promising, and warrants the company proceeding to a larger trial. The plan is to combine ONCOS-102 with standard-of-care chemotherapy and a CPI in a c100 patient phase IIb trial. We believe the data presented yesterday justifies a higher LOA for the indication; as a result we have increased the LOA from 10% to 20% for the indication. Given the higher success rate, we have raised our target price to NOK19 (7), and reiterate our BUY recommendation.

Phase IIb trial in mesothelioma likely to start in a year’s time . We expect the company to initiate a phase IIb trial of c100 patients in two arms in early 2021. We estimate that such a trial would cost cNOK200m (assuming the company has access to a CPI through a partnership deal). The patients should be followed for at least two years. In our view it is not unreasonable to believe that such a trial could be upsized given good data, and ultimately become a registration trial (it cannot be a blinded trial).

ved Q3 2019 hadde TRVX 101mill NOK så da har de vel ca 65mill NOK nå ved Q4 vil jeg tro.

Men hva med denne gjelden:
By the end of the period Q3 2019, total outstanding interest-bearing debt amounted to
EUR 6m , all to Business Finland. The Finnish trade promotion organization and the Finnish Funding Agency for Technology and Innovation (TEKES) united as Business Finland in 2018.

dvs at de egentlig har 0kr ? selv om jeg ikke vet når denne gjelden forfaller.
noen som vet…?

de henter nå ca 100mill NOK (-emi kostnad) og får evnt. inn ca 27mill ifbm TG dealen iløpet av 2020

da har de ca 120mill NOK hvis du trekker fra gjelden, noe som skulle holde ca 4 kvartaler hvis de bruker ca 30mill pr. kvartal

når de vil trenge penger igjen vet ikke jeg, får håpe på gode resultater og dealer fremover :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Må vel bli mandag 2.februar?

Altså pr close 30/1 ? Trodde det var mulig å få tak i noe bedre enn som så ? Før dess kan jo mange allerede ha forduftet som dugg for solen.

Er vel pr close 29/01 om jeg ikke tar feil.
Det kan være mulig, men ikke meg bekjent.

Det har du rett i, sånn sett kjedelig at emisjonen ikke ble gjennomført i går

Ja, riktig det. Onsdag 29.

1 Like

Kan vel be selskapet om oversikten etter close i dag?

Er ikke alle lister 2 handledager på etterskudd ?

Husk at emisjonen gjøres med handelsdag i dag (før børs i dag ble handlene formelt gjort) så vent til tirsdag morgen.

Mange gode innlegg fra flere her, Londonmannen er inne på noe vesentlig i sitt innlegg. Om en ikke er frempå i slike forhandlinger får en heller ingenting. Jeg mener det burde være mulig med en stor milestone betaling ved godkjennelse og markedstilgang, klarer de ikke å forhandle frem en betaling for å ha gjennomført en slik bragd har de ikke i varetatt våre interesser.
Sjansen for at noen vil betale Targovax for noe som helst etter en slik avtale blir minimal. Nå vet vi ikke hvilken avtale vi får men ØS mente at vanlig praksis var spons av CPI, har de lagt lista her i sine forhandlinger så tilbyr neppe BP noe ekstra om det ikke blir en kamp for å være med i en slik studie.
1 mill per pasient som InVivo er inne på er mye nærmere enn 3 mill, men vi skal ha penger til andre studier også, ingen grunn til at nye virus skal legges på hylla.
Hva er bevist og hvem har bevist, jeg mener MJ er verdt hver krone, bidraget fra resten av gjengen er lite tydelig, to emisjoner til tvilsom pris og en avtale for TG vi ikke kan kreditere noen før første betaling kommer på konto. Verdens billigste selskap sett på map med en av de hotteste virus på markedet uten en avtale (penger) er vel ikke mye å sette på CVen. Det hjelper lite å sitte på de mest potente produktene om en ikke klarer å slå mynt på nettopp det faktum.

3 Likes

Greit med egne meninger men dette er bare spekulasjoner .

2 Likes

Bør det ikke komme en melding etter børs slutt om at rep emien er avlyst?

1 Like