Synes det bør komme en melding etter børs om at TRVX har ingått en avtale med AZ eller Merck og at de betaler en upfront på x antall millioner…
Om noe er kriminelt så er det en slik melding i dag…
Hvorfor det?
De sa de var i samtaler med BP, signerer kontrakt i dag, børsmelder når den er signert…
Hehe… Det syntes nok alle her… Trolig mye som skjer bak kulissene som vi ikke har noe som helst anelser om, så man får stole på at de som styrer skuta gjør de rette valgene.
Vil tro at de neste 4-5 mndene vil være veldig avklarende ift veien videre og potensielle avtaler o(Meso,next gen oncos, oncos 102 )
Forøvrig, syntes jeg Soug er rette man for jobben hvis de har bestemt seg for å gå lisensieringsveien og spesielt royalty delen/strukturen som ble inngått for TG er genial.
Dette må vel kvalifisere til litt mer enn egne meninger, jeg refererer til (covered multiple times)
Placement attracted strong interest from existing shareholders and new institutional investors, both in Norway, Sweden, UK and the US and the book was covered multiple times.
Og gir samtidig halve aksjonærmassen hjerteinfarkt på vegen? Skulle en slik melding komme er det nok mange som får sitt livs emosjonelle berg&dalbane
Jeg syntes du har gode poeng dersom dette blir et faktum. Selv om vi nok må se det som veldig positivt og kvalitetstegn at BP ønsker å ta del i dette med CPI, og nok vil trykke på triggeren etterhvert som de ser gode resultater. Soug nevnte vell at de hadde stor interesse fra farma selskaper, KOL’S, ledende sykehus i alle verdensdeler igrunn, til å kjøre i gang ny studie. Jeg hadde selvsagt håpet, og forsøkt å liste opp noen grunner til at det kunne bli noe mer enn gratis CPI, og tenkte særlig en form for deling av studie kostnader var oppnåelig. Jeg har vært long i denne aksjen omtrent siden oppstarten og fått et par solide karameller etter gode resultater etterfulgt av emisjon, særlig de siste par år, kvelden i går var ikke super. Dog føler jeg vi er i en litt annen situasjon nå, hvor vi fremdeles har en “vanvittig” triggerliste fremover med potensielle game-changere og ikke minst nå kan krysse av Mesotheliom studien som godkjent og noe som vil viderføres. Hvordan avtalen til slutt blir seende ut, vet vi jo faktisk ikke før den foreligger, så kan jo ligge noe mer bak som kan overaske på den positive siden.
Kjøpte en liten pott på morgenen i dag for å runde opp den langsiktige beholdningen min(som nå selvsagt er i solid minus etter dagens fall), så håper jeg særlig vi trofaste langsiktige aksjonærer får betalt til slutt.
Close 10 øre over gjetning, ellers brukbar treff.
4 mill aksjer omsatt rundt 8, så ca 1/3 av emi.
Sikkert bare 2,5-3 av de som kommer rett fra emideltakere, så ca 9-10 mill igjen
Her var det mye spekulasjon i tallene
En oppdatering fra Edison " Our valuation is under review, while we analyse the details of the trial results"
Cinvest,
Vi får håpe du har rett i at de kanskje overrasker positivt på avtalen, en spons av CPI er ingen overraskelse.
Triggerlisten er lang som du skriver, bare ikke alle triggere kun trigger emisjonsfrykt. Evig eies en dårlig historie og den vil ligge som en klam hånd over kursen i lang tid om de ikke overrasker på noe som gir klingende mynt i kassa.
Søppel søppel søppel … sjelden jeg sier no sånt om hva jeg har puttet penger i !!! Men det her… ja virkelig tipp topp tommel opp men ja
Nei enig at det ikke er en overraskelse lenger. Men vil allikevel tro det vil ha en positiv effekt dersom vi melder samarbeid med f.eks Merck eller AZ og oppstart av fase 2/pivotal studie. Det er kvalitetstegn for et lite biotek med mcap på 5-600 mill.
Det jeg derimot fremdeles har god forhåpning om, og særlig ettersom Soug har nevnt det åpenlyst på Q3 er de nye virusene og at det kan gi noen penger i i kassa.
Han har kommunisert “potential in licensing discussions, and strong interest for early stage viruses”.
Mange skuffede (ex-) aksjonærer her nå skjønner jeg. Og utrolig mange som har en klar formening om hvor dårlig avtalen blir… Tenker jeg venter og ser jeg, har ikke solgt en aksje iallefall
Enig Sjog, det enkle er ofte det beste. Gi det et par måneder så er det full furore her inne igjen😅 Aldri kjent meg så rik så kort tid men er 100% sikker på at vi skal opp der vi var i går. Veien dit er kort.
Et par måneder??
Ting skjer fort!!
Aldri solgt en aksje i Targovax kommer heller ikke til å gjøre det med det første, men det nå være lov å diskutere mulige scenarioer, da unngår vi kanskje hausing i forkant med et mageplask i etterkant.
Ja diskusjon av både mulige negative og positive overraskelser er vel det vi driver med. I dag var det uvanlig mye negativitet, men slik er det gjerne i etterkant av en emisjon.
Uten å repetere det som allerede er sagt…
Hvor langt er vi kommet?
Har aldri følt meg mer sikker på en investering.
Jeg solgte rubbel og bit i dag. Ikke fordi jeg ikke har tro på at targovax skal opp og frem, og vi har strålende triggere innen kort tid.
Jeg solgte fordi 1) jeg var fremdeles i pluss. 2) tar aksjen turen sørover har jeg da noe momentum til å utligne/øke posisjonen min med «samme» innsats uten å måtte tilføre friske penger. 3) ørkenvandringen som potensielt kommer, har jeg vandret i siden forrige EMI. En lang og tung ferd jeg nødig vil gjenta.
For mitt vedkommende er det en kalkulert risiko å stå utenfor for så å kjøpe inn billigere enn dagens salgskurs. Kommer det noen triggere som sender kursen nordover så lever jeg godt med det. Vi når ikke «mål» før om lenge og jeg regner med jeg skal komme meg inn før den tid. Enn så lenge søker jeg lykken andre steder til stormen er blåst over her