Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Biotek er himmel og helvete. Er likt vektet i bgbio, trvx, nano og pcib. Solide urealiserte tap bortsett fra pcib som nå korrigerer ned. Nå tar jeg pause og går fra asken til skjærsilden på tirsdag hvor Da Vinci roboten (ikke algo) skal fjerne min kreftbefengte prostata. Jeg tenker til fattig trøst at det er fint å sponse innovative selskaper i Oslo
Cancer Cluster selv om investeringene i selskapene pr dags dato
er elendig. Litt off topic, men har lenge hatt tro på trvx

22 Likes

Er det noe man skal være kritisk til er lekkasjene til venner og bekjente fra DnB timene før børsmeldingen kom.
Ikke overrasket om CC også er et forslag fra DnB … for å tåkelegge lekkasjene.
Skulle vært anmeldt … men de har vel venner der også.

1 Like

Finanstilsynet er en pappskive .Da Bergen Bio datt som et blysøkke før forrige emisjon, sendte jeg en påminnelse om at her måtte det foreligge lekkasjer. De takket nærmest for oppmerksomheten uten at noe har skjedd

2 Likes

Biotop20, triste greier selvfølgelig, håpet alt går godt, lykke til og god bedring.

3 Likes

Heftig dag på børsen over en bred liste af selskaber; ikke bare TRVX har været udfordret. Kan vi holde volumen oppe, vil de emitterede 12 mio aktier formentligt hurtigt blive omsat. Erfaring viser desværre til, at volumen ofte falder, efterhånden som aktionærerne snitter ned og løber tør for kapital (12 mio aktier repræsenterer et anseeligt beløb målt på gennemsnitlige omsætning).

Men selskabet fremstår nu kapitaliseret og fundamentalt peger alt i retningen af to pivotale studier, der ultimativt vil hjælpe selskabet til at overgå fra biotek til pharma, hvis ikke BP tager selskabet af børsen undervejs. Her er der ingen garantier eller entydig guiding fra selskabet, andet end signalet så langt må være, at man er ganske bekendt med selskabets værdi (og formentligt allerede havde solgt selskabet, hvis målet var hurtig, men svag, gevinst).

Game on, siger jeg bare. Kan jeg stå gennem TG ørkenen, kan jeg nemt klare vandringen til melding vedr. BP partner og melonama rammer markedet.

13 Likes

Totalt volum i dag fra 8,00 og nedover ble 2 034 662. Her er det bare til å kansellere hele rep emi og la oss slipp å pines.

6 Likes

Back!
Takk for alle gratulasjoner, veldig hyggelig :smiley:

Ang targo, så solgte jeg 50% av beholdningen i går rett etter telefonkonfen, hvor de lot det skinne igjennom at emi var alternativet. Ellers fikk jeg ikke vite om emi’en før i går kveld.
Lurt eller ikke lurt kjøpte jeg tilbake aksjene dag … :sweat_smile:

Det er som Aborum, sier at nå er selskapet finansiert for en stund fram over og den store vannblemma som var emi frykt er punktert og kan vi legge den bak oss, ihvertfall for en stund.

Saug har jo sagt mange ganger at prospektet ikke er for «småaksjonærer» men for institusjonelle.

Uansett, det er enda masse igjen av newsflowen foran oss, og vi bør fatte mot.

Dette kommer til å bli grisebra! Sann mine ord!

La denne perla fra skulderpute-80tallet fylle dere med ny giv og pågangsmot.

9 Likes

Da har det vært en del snakk om emi så hva med en diskusjon om dataene :slight_smile: hvor bra er de?

Må ærlig innrømme at jeg hevet øyenbrynene et par, tre ganger når jeg så ORR i kontrollgruppen på 60% og 11% med Oncos. (Andre linje)

Bare uheldig med valg av pasienter eller? :slight_smile:

3 Likes

Sånt som kan hända med lågt antal patienter. Om 20% egentligen svarar i en större population skulle det kunna ske att de första 20 av 100 alla svarar och resterande 80 inte responderar. Väldigt osannolikt men möjligt.

Lite det man ser här: oväntat låg respons i onocos och orimligt hög i kontrollarmen. Jämnar ut sig med högre antal patienter.

1 Like

Fra Edison: Descriptive patient data showed that the experimental arm had generally more advanced patients, implying a higher hurdle for ONCOS-102.
De skriver også, at ORR i 2 linje behandling i kontrollarmen var uvanlig høy! Vil tro de var uvanlig friske?

1 Like

Til en viss grad enig, men melanomdata ble jo presentert i prosent som gode så da kan man jo egentlig si det samme der.

Det er også flere personer i Oncos-gruppen hvor 1 av 9 responderer i Oncos gruppen, mens 3 av 5 responderer uten Oncos. Det er virkelig stor forskjell. Var nesten så jeg trodde resultatene var vekslet om ved første øyekast.

1 Like

aborum,

To år med TG og ørkenvandring setter spor, Mesothelioma ble annonsert som “make it or break it" for TRVX, vi fikk ”make it” men endte allikevel med et mageplask (kursen) og det er lite hyggelig etter all ørkenvandring.

Slik det ble varslet på CC av ØS var sponsing av CPI det beste vi kunne håpe på. Ender vi der må de benytte enhver trigger til å hente ut alt fra 50 til 100 mill.
En løsning kunne ha vært å varsle 3 emisjoner nå på 50 mill hver til investorer som vil inn med et større beløp, emisjonskursen blir satt til dagens kurs før annonsert melding. Samtidig på forhånd varsle hvilke triggere som vil bli benyttet. Store investorer som vil ha trygghet for sine investeringer kan nå kjøpe seg inn i en rettet emisjon til en kurs det ikke var mulig å kjøpe over børs. 150 mill og om kineserene kommer ombord med sine 30 mill er vi langt på vei inn i registrerings studien.
Med interessen som ble fremvist i siste emisjon flere ganger overtegnet må det være mulig å hente ut noen få som vil være med på dette. Jeg skjønner at dette er kreativt men uten kreativitet fremfor DNBs emisjons versjoner er jeg redd kursen vil vandre mellom 8 - 12 kroner til vi eventuelt blir kjøpt.
Jeg har faktisk null tro på at avtalen vi venter på blir noe mer enn spons av CPI, og da er flere mindre emisjoner lettere å håndtere enn en ny emisjons satt når vi er blakke uten valgmuligheter og uten noen triggere i vente desember/januar.

Det er uansett 1 linje de går for! Der ser det bra ut! De har her også flere pasienter i sin arm, en kontrollgruppa! Og pasientene er dårligere.

2 Likes

ORR er jo omtrent lik med eller uten Oncos.

More progressed desease, da er det vel størrelse på kreftsvulst de måler? Ikke helsetilstand?

Altså en bra trent person med god helse som har større kreftsvulst enn en person på 70 år med dårligere helse kan sikkert leve et par måneder lengre enn han på 70 år med mindre svulst uten at det har noe med medisinene å gjøre. Så hvilke pasienter man tar inn gjør store utslag ser det ut til

Keytruda hadde 4x (!) > ORR enn kontrollgruppen i 2L men feilet grunnet dårlig PFS. Se på PFS og tumorstr…

Men jeg er forøvrig enig og uenig med MJ mtp å ha kontroll gruppe vs eksperimentel.

Hadde fått ganske så sexy data hvis kontroll gruppen hadde fått oncos også… men men, så lenge de lander en BP deal på dette så er det bra!

5 Likes

PFS korrelerer med OS, så vidt jeg har skjønt! Oncos har høyere SD! Dette er en indikasjon, du ikke overlever! Her handler det om å bremse, ser ut til at oncos bidrar til det.

Sendte spørsmål til Økokrim når det gjaldt DNB’ s rolle denne denne dagen. Mener det er etisk forkastelig og tilrettelegge emisjon samtidig som en like før har økt kursmålet med 170%

6 Likes

Hadde personene i kontrollgruppa fått Oncos istedenfor de som fikk det så tror jeg BP hadde kontaktet ledelsen relativt kjapt ja.
Men det må jo sammenlignes for å se om det har effekt. Av og til heldig med pasienetene, av og til ikke.

2 Likes

Greit nok Arctic gjør slik. Jeg trodde ikke DNB var så ille. Det ser ut til at de er kriminelle hele gjengen. Husker analytikeren john Olaisen uttalte at AGS var utrolig attraktivt på 17 kroner per aksje. Kort tid etterpå krise-emi på 6 kroner og nå under 1 krone :joy::see_no_evil:

Hvordan kan dnb forsvare pengeinnhenting på nok 8, når kursmålet var 7? Amatørmessig at de ikke har oppdatert tidligere derimot…