Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Vel. Nå ser det ut som rep - emi ikke blir avlyst. Det må jo være en god indikator at Selskapet trenger disse penger ?

Den blir det

1 Like

Da slenger jeg bare ut en tanke om de sårt trenger rep emi-pengene, hvorfor benyttet de kun 20% og ikke 30% i emi?

1 Like

For å ikke virke Desperate ???

Uansett en aksje som blir handlet under en nylig emi-kurs er jo aldri et godt tegn er det ?

Hvis de noen gang skal kjøre EMI parallelt med store fundamentale nyheter som nå, så håper jeg at de gjør samme presentasjon av resultater, så kjøre emi rett etter.

Mulig det ikke gir mening/er mulig å gjøre det slik, men i mitt hode så kunne en slik løsning (vinn/vinn) gitt langt høyere emi kurs og samtidig ha et positivt momentum for både små og store aksjonærer…

Må innrømme at jeg sjelden har sett en aksje bli handlet over emi-kurs kort tid etter emi. Har du eksempler på noe annet så tar jeg imot det med takk :slight_smile:

1 Like

En teori kan være at Targo denne gang valgte emisjon framfor upfront.
En for sterk binding til et selskap er kanskje ikke ønskelig pdd ?

Funcom

PGS senest denne uken…

EMI på 17.48, handlet på 21.30 dagen derpå :fist_left:

Kanskje bare i biotek de detter under? :open_mouth:

Forrige gang dere hadde en emi. hvor gikk aksjen da ? Rimelig langt ned i mitt sideblikk. Jeg kjenner ikke caset annet en at det virker intresant. Men jeg har til hensikt å finne et god inngang og erfaring sier meg at det bør man bruke litt tid på.

1 Like

Tidligere har aksjen gått en del under emikurs, så du kan sikkert vente litt med inngangen. Akkurat hvor lenge kan jeg ikke si, da det er avhengig av om det kommer noe artig før melanom rundt sommeren.
BP-partneravtale burde også komme ila de neste 4-5 mnd.

1 Like

Hva mener @larsmkn om dataene? :blush::blush:

Å sammenligne denne emisjonen med den forrige blir ikke riktig mener jeg

1 Like

Ok, så da må jeg få lov til å spørre hvorfor det ?

1 Like

LItt enig med @tfjeseth her. Forrige emi virket å være for å holde lysene på til meso-data, og ble etterfulgt av en uttalelse om at TG-plattformen parkeres i påvente av partner/lisensiering, som ytterligere bidro til negativ utvikling.

Nå har vi mesodata, burn-rate er lavere, lisensavtale for TG kommer muligens ila 2020 og dialog med BP er kommet 1 år lengre enn ved forrige emi.
Alt i alt et mye sterkere Targo, med en veldig konkret pipeline av nyheter det neste halve/hele året.

4 Likes

Er ikke sånn rep emi fungerer. Når kursen er lavere enn rep emi-kursen går vinninga opp i spinninga for selskapet og de vil tape penger på en rep emi. Det er de fullt klar over og derfor vil ikke rep emi gå igjennom.

Jeg skrev noen av mine tanker her tidligere.

1 Like

Var det sånn at den ble avlyst forrige gang ?