Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Så tomt for penger var det ikke, og de har jo noen store aktører med seg som kunne finansiert en krisemisjon.

Blir kun spekulasjoner på om de ønsker det, når man tar en slik finansiell risiko

Det er vel også en spekulasjon at de IKKE skulle være villige til det :man_shrugging:

Ledelsen har tidligere kommenteret på (i privat telekonference) spørgsmål om insidekøb. Signalet er, at man ikke stiller krav til de ansatte, ej heller blandt ledelsen, om at være aktiv medejer af selskabet; dette beror på en respekt for den enkeltes økonomi / forpligtelser og bør ikke bruges som grundlag for at vurdere, om en medarbejder er dedikeret.

Dette er i øvrigt i tråd med signalet fra HealthCAP.

2 Likes

Ja, det har du helt rett i!
Derfor jeg ikke ønsker å spekulere i det :blush:

Tror du har missforstått litt. Dersom ledelsen hadde stilt krav til hva sine ansatte skal bruke sine penger på så hadde det vært en sak for arbeidstilsynet og Soug måtte fra trett sin stilling.

Innsidekjøp en en med innsikt i selskapet og sektoren som bruker sine egne penger av fri vilje fordi han har troen på at det skal bli en god investering.

1 Like

Når jeg skriver “stiller krav” til de ansatte, så skal det ikke tages bogstaveligt. Rettere taler jeg her om uskrevne regler osv. der er kendt fra andre selskaber.

Det gør mig ingen forskel om de øvrige i ledelsen har et stort antal aktier eller ej; Øystein Soug har allerede sendt tydelige signaler, synes jeg, og al erfaring tilsiger at meldinger om insidekøb kun har begrænset effekt i markedet … i øvrigt endnu et signal fra HealthCAP.

Her er det selskabets kliniske data, der taler sproget, ikke ledelsens brug af sparepenge.

1 Like

Kliniske data folkens, se fremover🚀

3 Likes

Og her kommer sukkerpillen som ikke «ødelegger» for aksjekursen fremover;

1. Vi vet at Melanom i 4xdose blir lest av i løpet mai - juli
  2. Vi venter på pre-klinisk fra Oncos next-gen i løpet av H1
  3. Vi venter på erklæring av TG-opsjonen for Kina og 30 MNOK inn konto og 890 MNOK i potensial milestones + royalties
  4. Vi venter på avsløringen av hvem big pharma partner på meso er, og hvor god denne dealen blir. (Spons eller også JV på utgiftene?)
  5. Dealer / utlisensiering på Oncos next-gen?
  6. Dealer / utlisensiering av TG i Europa eller USA?

Og prikken over I’en med stor I; alt kan komme innen 6 mnd fra nå, og da får ikke ledelsen eller meglerhusene ødelagt festen med en «la oss senke kursen med 30 %»-emisjon :partying_face::partying_face:

Herlighet for en fest denne våren kommer til å bli! :rocket::rocket:

17 Likes

En skuffelse er det alltid når kapitalen er avgjørende, data som vil ta oss hele veien frem til en registrerings studie med ODD burde overskygge en emisjon, og i tillegg The Observer opplisting ovenfor, men slik ble det ikke og det må vi ta til etterretning, men samtidig må det være lov å stille spørsmål, hvorfor.

Noen virus selskaper klarer faktisk å få betalt i en tidlig fase preklinisk mens TRVX sliter med upfront i et registrerings studie med ODD. Er det noe vi ikke har forstått eller har våre forhandlere ikke det som skal til for å sikre gode avtaler for TRVX.

1 Like

En herlig tid👏

Du glemte en vesentlig ting…

Peritoneal… denne er uten tvil potensielt den største triggeren grunnet studieoppsett…

Vi vet også at oncos har effekt etter dag 14 og at det er screening i uke 9… PI har røpt en del her allerede på KOL :wink:

2 Likes

Grei å fokusere på produkter, det har vi gjort før, verdens beste produkter og totalt fiasko, har vi ikke evnen til å selge/forhandle slå mynt på dette betyr det ingenting.

Men begynner også å bli lei av å høre hvor elendige ledelsen er til å selge, uten at vi vet hvilke samtaler de er i eller hva de selv setter som krav i eventuelle samtaler.

4 Likes

I denne fasen har vel ledelsen og forhandlerne et fokus styrt av medisinske behov og i mindre grad av økonomer med et finansielt behov. Da går det som det går.

Jeg er er igrunn helt enig Antivelen, jeg syntes det hørtes rart ut, men slått meg til ro med det. Men Soug nevnte dette på Q3 :
«And when Big Pharma start thinking about ways to attack this possibility, or this problem, many at them look at early stage viruses, because, they can off course in-license something late, but many of them also want to get hold to something earlier so they can do the development themselves. So, it is actually a strong interest in early stage viruses. »

Og om vi referer til de siste deals, så er det jo nettopp på tidlig stadie(preklinisk) de siste dealer har kommet. Når Soug nevner «potential outlisencing discussions» får vi anta det er hold i det (selv om det er 0 garanti for at det blir noe av selvsagt).

“What I like about Onos-102, is that I think it is better than T-vec(Mlygic, FDA approved Virus) to put it shortly! – Dette kommer fra vår PI fra prestisjesenteret Memorial Sloan Kettering(“MSKCC is the largest and oldest private cancer center in the world”) , som selv har god kjennskap til T-vec. Dette forteller meg at Oncos virkelig har noe for seg, og vi får håpe BP også ser dette.
https://www.mskcc.org/cancer-care/doctors/alexander-shoushtari 2

4 Likes

I tillegg har vi en joker når det gjelder samarbeidet med Parker.

Når kan vi forvente en forside i VG med en pasient fra Rikshospitalet som er kreftfri etter alvorlig melanom ?

1 Like

Targovax er forsiktige med guidingen der, tror det kommer av dårlig rekruttering! Opprinnelig ment å rekruttere fra flere sykehus i flere land, står bare igjen med et sykehus i Praha, mener jeg. Det er ikke Targovax sin skyld!

1 Like

Ser ut til at MSI nå har gått inn på Top10:

10 MORGAN STANLEY & CO. INTERNATIONAL 1.12% 708 131

4 Likes

Dette kunne vært oncos. T-vec som reddet livet hans…

1 Like