Avtalen er grei den, og viser potensialet Trvx kan oppnå ved avtale i resten av verden.
Det der blir bare for enkelt.
Hva med dealen Soug gjorde med Bayer og Algeta? Like banal sammenligning
Yup, går nok mer på resultater, produkt, salgsmodell, marked osv. enn salgsjobb
Noen tanker om Zelluna samarbeidet? De begynner oppstart av klinisk fase i løpet av året ser det ut til. Kan ikke finne ut noe om det har noe med TG å gjøre, står relativt lite info på hjemmesiden dems.
Generelt ønsker jeg litt mer informasjon om på Q:
- Parker studien. Mener det ble nevnt sist Q at de håpet på en relativt snarlig avklaring her. Status?
- Zelluna, hvor stor vi?
- Skulle gjerne sett noe mer konkret informasjon på studien med AZ. Greit nok at de må forholde seg til CRI OG Ludwig, men mener det har vært litt lite fokus på denne studien. Dette er en stor studie som vil kunne ha stor innvirkning på fremtiden, og sånn som det virker nå, så kan dette bli en bonus. Hadde vært strålende om man kunne oppsummert studien på nytt for nye investorer osv.
- Sotio,hva er status. Denne studien har gått tregt, og ledelsen har ikke virket å være superhappy med fremgang, rekruttering osv. Er sotio motiverte? Er progresjonen gått opp?
- Mesotheliom, hva gjenstår i forberedelsene til ny studie? et års tid til oppstart.
Dette ble antageligvis sagt av Jaderberg " “We have seen enough data at this point to be going full-steam ahead with larger randomized trials,” Dr. Magnus Jaderberg, chief medical officer at Targovax, told The Mesothelioma Center at Asbestos.com. “"
Vanvittig mye spennende på gang, og ledelsen har en veldig bra retning. Men er noen løse tråder jeg gjerne vil få beskrevet litt mer konkret.
Har jo kommet litt mer info siste tiden, ref denne sliden.
I tillegg så poengteres det jo hele tiden at studien går ‘‘bra’’ og at det er et veldig godt samarbeid.
Men helt klart, ønsker mer info. Hadde vært fint om de tok for seg markedstørrelse, fremdrift osv
Ja den er veldig fin! Om vi får en bekreftelse på at progresjonen fremdeles er bra er det strålende(kanskje litt mer detaljer om hva de ligger de i bra?;)). Kan de være noe mer konkrete på om de tror vi kan forvente noe data i løpet av året? Hvordan vil det antageligvis bli offentliggjort? Vil det kunne bli noe data fra safety-lead in og doseeskalering i seg selv?
Den beskrivelsen til Edison er veldig fin!
Derfor denne studien kan bli så veldig viktig. Både i henhold til pasientantall, men også av markedsstørrelse og at AstraZeneca kan få tilgang til et stort marked her, så det er definitivt av dem sin interesse også.
Jeg tror Astrazeneca fort kan være den “store” partneren som har vært nevnt ved flere anledninger, og jeg tror jo at det bare bekreftes dersom de blir partneren i Mesotheliom også. Jeg skal sørge for å sende inn noen punkter til ledelsen som jeg håper de kan legge litt vekt på/ ta opp. Jeg regner med det er flere som ønsker litt status/ oppdatert beskrivelse på et par av tingene.
Det er gull, da får de tid til å bearbeide gode svar og slides til q4!
Det er veldig sannsynlig at AZ blir partner for TRVX, og at avtalen er rett rundt hjørnet.
Har også tro på at AZ kjøper både TRVX og PCIB, men det er nok litt lenger frem…
InVivo, vi krediterer Soug for Algeta dealen med Bayer, etter det jeg vet hadde han rollen som CFO i Algeta, det var neppe han som fremforhandlet dealen, han var del av teamet, det er riktig, hvem spilte hovedrollen?
Verden beste produkt til lavest pris er ikke en avgjørende faktor i konkurranse med et dårligere produkt, men det hjelper. Dette har vi sett flere ganger tidligere, i USA er det et faktum. En er bare halvveis med det beste produktet, resten er opp til salgsteamet.
Jeg må tillegge, avtaler Targovax har med Ludwig S&K er ikke innsalg fra Targovax, MJ har sagt flere ganger at de kom til oss og spurte om vi kunne delta, det samme gjorde S&K.
Jan Raa kom med noen kloke ord når Svein Lien i Biotec presenterte hva AZ holdt på med. Han sa det slik; Kan du ikke spille fiolin bør du ikke entre senen for da låter det falsk.
Ja, jeg tror ikke det er gitt at det er Merck heller. De holder det jo åpnet ref siste presentasjon:
Om det viser seg å være Merck eller AZ, så er det bull. Da lukkes knipetangen ytterligere ved at den aktuelle kjempen er involvert i 2 av Trvx sine studier.
En annen ting jeg funderer litt på. Og det er tiden det har tatt for de 3 siste pasientene i Melanom kohort 2. Var vell i begynnelsen av November 2/3 var rekruttert, og målet var vell å sluttføre innrulleringen innen slutten av 2020. Jeg tror “alle” venter på disse dataene, så spent på å høre om det bare har vært tilfeldigheter eller ei at det har tatt tid. Melding om siste pasient innrullert har de bekreftet kommer.
Og kan man bekrefte en gang for alle at det blir Interim data i H1 2020. Interim på 2/3 av pasientene tror jeg markedet veldig gjerne tar i mot.
Jeg vil tro spesielt Merck har interesse av disse dataene, så viktig å få de ut.
Det foregår nok mye i kulissene, og dette året blir jo bare mega spennende.
Viktig poeng, og det er også kommunisert ganske tydelig i presentasjoner som du sier, senest i Q3.
“The combination trial with AstraZeneca’s checkpoint inhibitor Imfinzi in peritoneal
malignancies has also progressed well. In this trial, we treat patients with ovarian and
colorectal cancer that has spread to the peritoneum, the inner lining of the abdomen. This
trial is financed and run by Cancer Research Institute (CRI) and Ludwig Cancer Research,
and Targovax was selected to participate with ONCOS-102 as the virus of choice for this
trial. The safety and dose escalation cohorts have now been completed without any
concerns, and patient recruitment into the experimental part of the trial is ongoing at five
top US hospitals”
Eppeppepp, forbudt på forumet å skrive at emisjon i tide før børsen krakker er en positiv ting.
Men ja du har rett, fytti det hadde vært katastrofe. Tenk å komme på Q4: Ja forresten lol bængshot baby erru hypp på bli kvitt cash eller?
Hvem spilte hovedrollen i eksempelet du viser til da?
Tror ikke det var én mann som hadde hovedrollen her, det er vel naivt å tro, men jeg tro Soug hadde en av de største rollene.
Vil jo uansett være et stort pluss at en som har vært med å forhandle frem et salg av algeta sitter å styrer Targovax. Han har kontaktene og en historikk som er vanskelig å ikke ta i betraktning. Er produktet og data godt nok skal en ikke se bort i fra at det skjer igjen.
InVivo, Det var nok CMO og CEO som hadde den viktigste salgsrollen, CFO har en finansiell rolle. Fagfolkene er de som kan se synergien i et forsknings samarbeid, ofte er det også fagfolk i CEO stillingen som i Revolution Medicins (RM). Den eneste erfaringen ØS har innen biotec er fra Algeta ellers er det banking som CFO. I et lite selskap som Targovax tror jeg sjefen må være fagmann med erfaring fra biotec gjerne BP. En økonom på toppen i et lite selskap som Targovax er etter min mening feil valg, ikke noe negativt om ØS, men han kan ikke språket eller faget til fagfolkene han møter. Salgsjobben han har gjort mot investor miljøet i Norge er dessverre dårligst i klassen blant norske biotec selskaper.