Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Trenger ikke det. Jeg tok et jafs av den. Lyttepost i TRVX

4 Likes

200 ma ser ut til å holde (foreløpig) og futtene i usa beveger seg over i grønt. Ser ut som de som ønsket seg ut på lavest mulig kurs er ferdige.

Fikk plukket litt rundt 6, aner ikke om bunnen er nådd, men satser på at vi ikke skal veldig mye lenger ned i hvert fall.

Nå må også TRVX komme seg opp av sumpen i dag.

Slutt oppimot 6,5-7?

2 Likes

Kommer det oppdatert info her, eller er dette samme resultater som er kommunisert tidligere?

Vi kan jo håpe…

Men vet ikkje.

Traff relativt bra på den.

Da satser vi på melding innen utgangen av februar :grimacing:

1 Like

Stærk afslutning på dét der måske er mest psykotiske handelsdag, jeg har set på børsen til dato; ser ligefrem test af 7,00 denne uge, forudsat makro ikke forværres (yderligere). På et eller andet tidspunkt bliver markedet jo vant til nyhedsfladen ala dét, vi har observeret med den orange chimpanse.

Gratulerer alle der har benyttet sig af udsalget.

8 Likes

Kjøpte litt på lavt 6 tallet i dag, må si meg godt fornøyd. Kan selvsagt være vi skal ned igjen, men på 6 kr har vi altså en børsverdi på rett i overkant av 450 millioner kroner. (508 mnok på dagens sluttkurs)

Triggerlisten er fremdeles i takt :

• Avklaring Big Pharma samarbeid og avtalestruktur(H1)
  • Mer modne Mesotheliom data, mPFS, OS (H1 og H2)
  • Refractory Melanom kohort 2 (H1) (kan skli ut litt med de siste pasientene, men Interim data er kommunisert, noe de også gjorde i kohort 1). 2/3 var innrullert tidlig i november.
  • Prekliniske data fra ONCOS x2 (H1)
  • Oppdatering fra samarbeidsstudiene med CRI, Ludwig og Astrazeneca (H1/H2) - Ingen formell guiding men håper noe i 2020. Totalt 38 pasienter i første del av studien før eventuelt del 2 av studien begynner. Total opptil 78 pasienter.
  • StarterIOVaxis Therapeutics klinisk studie, som i første omgang gir oss 3 millioner USD i kassa og fremtidige milestones?(H1/H2). Wiklund antyder at det er relativt liten risiko for at man ikke går videre her.
    Antivelen viste til en flott lenke der Kina har tatt ned behandlingstiden betraktelig, så kan det jo selvsagt være at Corona viruset forsinker det noe.

Også vet vi jo at Targovax vurderer flere strategiske muligheter som partnerskap, utlisensieringer osv. Jeg tror vi får endel svar i 2020. I tillegg håper jeg at vi på neste Q vil få flere svar på andre “løse” tråder i caset som tidligere tatt opp.

3 Likes

https://www.mskcc.org/cancer-care/clinical-trials/16-1107

3 Likes

@TekBot has run amuck, @pdx er varslet :smiley:

3 Likes

Tekbot har tydeligvis fått corona. Heldigvis så jeg på datoen som stod på meldingene om “private placement”

Vi er klar over det, @pdx jobber med å fikse det :smiley:

1 Like

Takk, er noe mikkmakk etter siste oppdatering i kveld… har dempet botten inntil videre.

Tror ikke Tekbot har fått med seg det

Er det Nano som drar med seg Targo ned i dag?

fallet har lite eller ingenting med biotek å gjøre, det er corona…

1 Like

Den holder seg i det minste over 200 dagers snitt.

2 Likes

Takker endnu engang markedet for handel på 15.000 stk @ 5,90 og 6,00 akkurat efter åbningsauktionen; med støtte/distribution på 200 MA og generel overreaktion i markedet (biotek … særligt NANO), er der efter min vurdering en række fine købsmuligheder og swings.

Jeg forsøgte mig med en vittighed tidligere i 2019 (eller var det i 2018?), hvor jeg sagde, at TRVX havde potentialet til at overhale NANO … ser vi dette i 2020? TRVX er jo finansieret til ultimo 2021 og har så triggere, så langt øjet rækker. Ikke utænkeligt, at dette bliver en realitet.

6 Likes

Virus er i alle fall på dagsordenen verden rundt. Spørs bare om Kina er så interessert i å importere mer virus akkurat nå om dagen. Egentlig ikke så rart at Targovax er på tilbud nå som etterspørselen ser ut til å være mettet.

1 Like