Husk at ting alltid pushes til det ekstreme i sosiale medier, men at ting også mister nyhetsverdien sin raskt. Gi dette et par uker, så er folk lei og noe annet vil oppta folk.
Ser vi bunnen her nå? Ekstremt fristende med inngang på disse nivåene kjenner jeg…
Kjøp!
Og så hadde det gjort seg med en godmelding fra TRVX, eller bare én god melding fra bare ett sted i verden!
slapp av gutter og jenter, en ting er helt sikkert, etter nedgang kommer alltid oppgangen, triggere i kø…dette kommer til å bli veldig gøy!
OSE er plaget af tvangssalg, frygt og overreaktion; nedgang i én aktie kan medføre salg i en anden og jeg er af den opfattelse, at det er effekten af disse dominobrikker, der udspiller sig i bl.a. biotek på OSE i disse dage.
Efter regn kommer sol …
Og Targo har jo ikke sett så ekstreme fall, ned 20-25% et sted er av de bedre.
Har fått fylt på litt i dag og, om ikke annet så begynner snittet og bli ganske fint
Litt nytt lesestoff!)
Ny TG presentasjon på plass
Jeg sniker meg inn bakdøra inn i TRVX. Mulig vi skal videre ned, men nivået nå er så lavt og med så heftige triggere i kø virker det dumt å stå utenfor. Ingen belåning, så gal er jeg ikke. Utrolig trist for folk som blir tvangssolgt i disse tider, men kjøpsmulighet for dem som er likvide og lite belånt på hus og bil og kone…
Nei, nei, jeg vil helst ikke ha noen godmelding fra Targovax mens dette pågår. Med god hjelp av Dagbladet og VG er vi allerede nær full panikk, og børsen ser fortsatt ut til å rase nedover uavhengig av hvor positiv meldingen er.
Det er flere selskap som de siste dagene har levert meget positive meldinger - ta en titt på hva som har skjedd med disse. Flere av dem bare fortsetter turen nedover.
5.000 ekstra @ 5,65 … for fanden da, tager det aldrig ende?
Rotet meg inn her igjen i dag jeg også, så får vi se hvordan det går.
Jeg ser fram til 15% mer ned før en bunn hvis indeks krakker videre.
Håpet er at selskapet faktisk leverer på det vi tror kommer i løpet av de neste ukene. Hvis ikke forsvinner jeg nok ut etter kvartalsrapporten.
Veldig gjennomført og interessant presentasjon.
Dette er gode data, og veldig interessant den første sliden.
Edit, her ser det ut som det har skjedd noe mer konkret?! (Beklager stygge streker, ikke tid eller tålmodighet til å finjustere)
@InVivo Ser ut som vi kan få se late-stage kombinasjonsstudie med TG + CPI etterhvert.
Edit, svarer deg her, og ja. Har vært mye snakk om at det har vært jobbet med det, men dette har jeg ikke sett være så konkret før?
Edit/Durvalumab har forsøkt seg her også.
Jøss, det var vel ny info eller?
I Parkersamarbeidet altså, tyder på at det går fremover der;)
Hvis samarbeidet hadde vært dødt, så hadde det ikke vært med på denne plansjen her.
Spørsmålet er om dette er Parker eller ei. Parker har kombinert APX005M, Nivolumab and Gemcitabine and nab-paclitaxel og ikke bare CPI som det ser ut til å referes ovenfor?
Wow. Bra funn @Cinvest invest!
Jeg trodde først,dette er Parker, men med CRI på banen som “sponsor” så gir ikke siste setning så mye mening: “under planning,external financing required”…
Mulig det omhandler kost/nytte for TG01 i inoperabel PC kreft da indikasjonen ser ut til å potensielt kreve opp til 4-5 ulike drugs som igjen kan reflektere hvor mye/lite de får betalt pr TG01 dose.
Om produktet når markedet vil jo CRI kreve et stort/lite beløp tilbake basert på initiell investering, så kanskje de har kommet frem til at de må investere et større beløp for at det skal lønne seg…
Nytt er vel også at IOVAXS går for et Phase I/II studie i mutRAS solid tumors TG + IO combo. Av all pancreas cancers er det snaut 20% som kan opereres, solid tumors i pancreas er en meget stor indikasjon med veldig begrenset levetid, dvs kort vei til avlesning av resultater.
Nei, det tror jeg var klart fra starten av. Så det blir nok TG01 og TG02 + CPI.
Kan bli riktig så spennende det de har på gang i Kina!
InVivo,
Konklusjon (link over) fra CPI alene i samme indikasjon som Kina nå skal prøve seg på med TG, Oncos kunne vel vært en kandidat også.
These data “strongly suggest” that stand-alone or dual immune checkpoint inhibition should not be tested in these patients without a T-cell inducing agent, such as a personalized vaccine-based therapy, a small molecule/antibody immunomodulatory, or another immunotherapy agent, they wrote.