Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Selv om jeg utålmodig og ønsker data asap, så tror jeg de gjør et smart valg ved å oppdaterer markedet med alle 12.

1 Like

Stålbull?

Meldingen er vel grei, men varsler vel også en forsinkelse på opptil 6 mnd av resultatene?

Og det er jo resultatene vi virkelig venter på…

Usikker på om markedet vil ta denne meldingen vel imot, men håper selvsagt på en bra oppgang i dag…kan vi ha et håp om å nærme oss 8??

gjorde de det?

I lys av feks NANO sin forsinkelse nylig så er vel dette fort noe som tolkes positivt.

Meldingen varsler en forsinkelse på ca 3 måneder, som mange av oss forventet etter å ha hørt radforsk.

Mitt syn på saken finner du her:

Det fine med meldingen er at usikkerhet ryddes av veien. En forventet forsinkelse er ikke bra selv om den blir bekreftet, men det er bra at de har kommet i mål med rekrutteringen nå så man slipper å spekulere i store forsinkelser.

Og siden jeg regner forsinkelser i antall nødvendige emisjoner så føler jeg caset er uforandret med denne forsinkelsen (som jeg oppsummerer i innlegget jeg skrev for ett par uker siden).

3 Likes

Enrollment var vel forventet ultimo 2019 og nu er vi to måneder forsinket … kunne ikke være mere ligeglad; to måneder i biotek er jo ingen ting og de vigtige pointer af Magnus Jaderberg i meldingen understreger, at selskabet er skikkeligt on track jfr. den overordnede guiding (om registreringsstudie).

NANO er blevet 2 år forsinket de sidste 3 år så jeg tænker, aktionærerne i TRVX kan tåle et par måneders ekstra ventetid … til primo H2, 2020.

Sagt med andre ord, hvis markedet beslutter at sælge aktien ned under 5,00 så er jeg allerede i markedet med en lang ordre … det er bare at sælge ud, seriøst.

2 Likes

Ok, takk.

Da antar du at resultatene for alle 21 pasienter kommer i begynnelsen av september (6 mnd fra i dag), men det kan muligens gå ytterligere måneder med analyse av resultatene?

Derfor en forsinkelse på 3-6 mnd. Da PCIB varslet en slik forsinkelse ifm emisjonen i august 2018 ble aksjen gruset…

Fint lige at få den gentaget én gang mere :wink:

1 Like

Nei jeg tror ikke det tar måneder å analysere disse dataene. Jeg tipper analysen er klar kort tid etter siste pasient har ferdige resultater.

Du sammenligner med PCIB som samtidig meldte en kjempeemisjon. Gratulerer med en sammenligning av hummer og ferrari, rimelig fullstendig meningsløs.

Hadde TRVX meldt en kjempestor fortrinnsrettet emisjon 30% under siste kurs i dag, så ville ikke kursnedgangen i etterkant skyldes 3 måneder forsinkelse.

6 Likes

Alle som hørte siste podkast med CEO skjønte at Melanom lå bak plan.
Einarsson spurte spesifikt om det ikke skulle komme data i H1 og ikke H2 som Soug akkurat hadde sagt. Soug korrigerte seg og sa at det vil komme «noe data».

Så dette var ventet, spørsmålet er da:

1. Kan vi fortsatt vente noe data fra studiet i H1?
  2. Aller viktigst; var det noe annet i dagens melding som positivt overgår offisiell forsinkelse? De brukte ganske så store ord ellers i meldingen :muscle:
4 Likes

Min forventning er:

1: Jeg tror det, men om de velger det aner jeg ikke. Kommer kanskje an på om de ser verdien i det, enten i andre forhandlinger eller for å vekke interesse hos potensielle partnere.

2: Det positive for min del er at man fikk det avklart så man slapp å spekulere i en forsinkelse som nok kom, men som man ikke visste hvor stor var. En forsinkelse er aldri positivt, men dette var akkurat som vi spekulerte i.

1 Like

Og kommentarene rundt proof of concept, aktivere tumorer og registreringsstudie?

Som ventet, ny verdi / kunnskap eller bare pynting av forsinkelsesmelding?

Men enig med deg @anon80503862, det er positivt at alle nå er bekreftet innrullert. Det kan man ikke ta for gitt i biotek uten tidvis gedigne forsinkelser. 3 mnd delay er non-event

Jeg vil si det er nærmere pynting enn noe annet. I mine øyne er det rett og slett en oppsummering av hva formålet med studien er, og ikke noe veldig nytt. Dette er en viktig studie for TRVX ikke bare fordi den kan vise effekt i en indikasjon, men fordi det gir mer data for hele oncos-plattformen. Ny info? Nei, det var vel det vi har ment så vidt jeg har fått med meg.

2 Likes

Veldig konkret i utfallet mtp studiet.Sier ganske direkte at dette kan gå rett til registreringsstudie og oppfatter det absolutt ikke som noen forsinkelse eller ulempe mtp hurtig markedstilgang.Skal ikke tolke for mye her , men svært optimistisk tone i meldingen, sjelden å lese i biotek.
Tenker det kan skje mye frem mot sommer her.Periontonal er også sollid tumor og vi venter på data pluss oppdatert mesothelioma…
Tolker dette som en milepæl

2 Likes

For meg ser det ut til at denne meldingen vil stagge den oppgangen vi forventet etter gårsdagens 0,0% og us rally.

Det vil i tilfelle bli en enorm skuffelse to dager på rad…

Og ja, hvis vi åpner OG slutter på 6,6 er det bare helt latterlig.

Så du forventer nedgang pga gode nyheter altså?
Snodig filosofi…

4 Likes

Hvis man solgte på 4.86 forrige uke fordi man var redd for videre nedgang er det vel lov å håpe på at markedet selger ned verdien når gode bekreftelser kommer :laughing:

Jeg er som Aborum i dag; selger noen denne ned, så tar jeg inn det jeg ikke rakk å få forrige uke. Targo er on track, det kan man trygt si. Sinnsykt bra newsflow som kan ventes fremover nå, gidder ikke engang å sette de opp, fordi det er en hel rekke!

Man la oss gjerne starte med hvem denne BP på meso-studiet er, så kan vi ta resten derfra.

4 Likes
5 Likes

Dette er jo kjempepositivt og gir en trygghet om at ting er på plass - TTT. Stålbull er det overhodet ikke i forhold til aksjekursen, tror vi skal litt ned igjen!

Der var det omsider på plass!

Dette betyr at vi kan få data fra studien allerede uke28 som er 6-10 Juli. Studien har lenge vert oppsatt med at avlesning etter uke 27 er optional. Så det betyr at vi får komplett sett med date i uke 37 om man venter så lenge. Da snakker vi 6-10 september :slight_smile:

Edit: Legger ved denne. Å lurer du på om vi forventer bedre data fra cohort 2 så kan du lytte til webcast med KOL https://services.choruscall.com/links/trvx191115.html

13 Likes