Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

TRVX: FULLFØRT PASIENTREKRUTTERING I ONCOS-102 MELANOMA-STUDIE

Oslo (TDN Direkt): Targovax har fullført rekrutteringen av pasienter til andre del av studien i fremskreden føflekkreft der ONCOS-102 testes i kombinasjon med sjekkpunkthemmeren Keytruda, som utføres på 3 kreftsykehus i USA og Radiumhospitalet i Oslo.

Det fremgår av en melding tirsdag morgen.

-Vi er glade for å ha fullført rekrutteringen i studien i føflekkreft. ONCOS-102 er ett av de onkolytiske virusene som er kommet lengst i klinisk utvikling og det er viktig for oss å holde momentum i utviklingen, sier Magnus Jäderberg, medisinsk direktør i Targovax i en pressemelding.

• Ettersom dette er en såkalt «proof-of-concept» studie så vil klinisk effekt og immundata både vise om

ONCOS-102 og sjekkpunkthemmere kan brukes for å behandle resistent føflekkreft, og samtidig også indikere om denne kombinasjonen kan fungere på andre resistente krefttyper. Gode data kan åpne veien videre for en mulig registreringsstudie, avslutter Jäderberg.

2 Likes

Er du fremdeles like imponert av reaksjonen på de gode nyhetene?

Var det virkelig nødvendig av TRVX å sende ut denne meldingen i dag?!

Uten denne meldingen hadde vi vel fått lettelsesrally i TRVX også, men nei, vi er i MINUS!!

må du fadern meg roe deg ned … hjelpes !!

2 Likes

Om du mener kursen ikke gjenspeiler verdien per nå kan du vel kjøpe litt?

Klagingen har jo nådd nye høyder fra deg i Targo

Jeg er imponert, både over fremdrift , god kommunikasjon med alle kort på bordet, det er viktig.

Har kjøpt så det holder, også i dag.

Og hvis dere ikkje mener det er grunn til å være kritisk etter 0,0% i går og 0,0% hittil i dag, så er dere større klovner enn meg.

Joda , det er tydlig at aksjen holdes fast av større aktører ! Men det er nå ikke TARGOVAX sin feil ?!!

@Savepig eller @Evilfreud, på tide å pause denne sutrepaven?
Han spammer jo ned Trvx-trådene.

1 Like

Men hvem skal vi være kritiske mot?

Altså, man må huske på at når det gjaldt de som responderte i cohort 1 så kunne man se dette relativ kjapt etterpå. Det er derfor stor sannsynlighet at man ser hvilken vei dette går allerede ved føste scanning uke 9. Som er blir uke 19. Da er vi i begynnelsen på Mai.

Det store spørsmålet er jo her om den siste pasienten kom lenge etter alle de andre og at vi derfor har flere som har passert uke 18 allerede :stuck_out_tongue: Dette er det kun selskapet som vet. Men du kan være sikker på at partner i MESO studie sannsynligvis vil få innsikt i melanom studiet får en avtale bankes gjennom.

4 Likes

ikke postivt når kursen ikke stiger.Er noen som manipulerer aksjen her, utvilsomt, men før eller siden blåser den til himmels.
Positive resultater i mesothelioma
resultater melanoma ala sept .studiet er i gang, det vil si at noen av resultatene er muligens allerede synlige.Her kan det komme data underveis…
periotenal
har cash
oppkjøp?

Har kjøpt mer i dag , det er min vurdering

1 Like

Det er et godt spørsmål, men det er vel nærliggende å være kritiske til det TRVX leverer. Siden det tilsynelatende ikkje fenger markedet.

Når “alle” her inne er superhappy med dagens melding og markedet svarer med å sende aksjen i minus, så er det noe som skurrer for meg.

TRVX har jo fått juling som det holder den siste uken (som alle andre aksjer) og da må vi kunne forvente en rekyl når OB raller 3,2% i dag.

De følger jo bare planen. Mener du de burde fulgt etterspørselen og begynt å lage ansiktsmasker istedenfor onkolytiske virus?

1 Like

Småaksjonærer vil øke aksjekursen
Tradere vil holde ned og fylle på, for å selge høyt og inn lavt
Oppkjøpere vil kjøpe mest mulig billig
ser mange muligheter, men kan ikke skjønne at det handler om dårlig fremdrift eller resultater som er det fundamentale.vi vil at BP skal på banen alle investorer.
Omsettning i aksjen for meg er et godt mål for interesse og det er tilstede

Min konklusjon : interesse pluss gode resultater vil gi økte priser…

Når du føler at din tålmodighet blir testet så bare spør deg selv: Betyr det som skjer virkelig noe? Det er sant at den treige bilen forran deg bremser ned. I virkeligheten vil det sannsynligvis bare gjøre deg et minutt eller to for senere.Derimot fører det Deg trygt til målet…

Det er åpenbart en større selger på gang her i dag. 600 000 + aksjer omsatt på under 50 minutter, heldigvis er det godt med kjøpere i boka og selger ser ut til å være happy med exit mellom 6.2 - 6.3.

Når han er ute, kan det fort trekke nordover igjen. Spm er bare hvor stor han er…

Edit: Det reloades fortsatt 20 og 20K på 6.30, det kommer til å bli merkbart når denne proppen tas!!

Positiv melding men som forventet negativ kurs! Er markedet i ferd med å gi opp Trvx?
Med en fortsatt meget lang vei til markedet (4-5 år) og med fare for å “råttne på rot” er trolig oppkjøp det beste man kan håpe på her.

Hvem siger - udover dig… - at alle herinde er superhappy, den må stå for din egen (forkerte) regning

Jeg selv er lidt øv, for i biotech i nuet viser næsten al erfaring at forsinkelser, uagtet hvor betydningsløse de er, straffes og det sker også her.

Men så giver det en mulighed for at tanke lidt op.

Øgede selv med 5000 i dag

2 Likes

Se kommentarene her inne etter melding og før børsen åpnet.

Mine kritiske innspill får klovnestempel, hauss får tommel opp…

1 Like

Da var reloaderen på 6.30 borte.

Da får vi se hva det store markedet mener om dagens melding. Foreløpig handlet 800 K aksjer, så interessen er upåklagelig.

2 Likes

over 200 dagers og veldig oversolgt nå :slight_smile: