Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

En status på den saken er vel å forvente på Q4 presentasjonen 11 mars.

1 Like

Tvilsomt. Kommer ikkje avtalen før den 11. mars er vel den eneste statusen Soug kan gi “ingen kommentar/ingenting nytt å rapportere.”

I mellomtiden kan jo vi tenke hva Soug må komme opp med på Q4-presentasjonen slik at kursen ikkje blir gruset (igjen)…

Lothian, come on a… kan kun snakke for meg selv, men begynner å bli lei daglig sutring og repetitive ytringer om daglig kursoppgang. Greit nok at du er pisst off av ymse årsaker, men kan du ikke prøve å holde det litt saklig?

7 Likes

Jeg er i likhet med flere andre i ferd med å gi opp Trvx.

Føler på at de knapt nok har kommet av flekken på flere år, og har en uendelig lang vei å gå til mål om de da ikke blir kjøpt opp.

Har solgt meg ned i takt med forsinkelser og sendrektighet og har nå bare en “lyttepost” på 10k aksjer.

Trvx er nå enda verre stilt enn Nano og jeg frykter at Trvx kan bli det første selskapet i Radforsk-porteføljen som “går dukken”!

Utrolig at noen av dere fortsatt er aksjonærer i Targovax, med så liten tro på selskapet🤷‍♂️ Er det en form for selvskading?
Uendelig mye sutring😰

5 Likes

Dukken fordi aksjekursen er lav??

1 Like

TRVX værre stillet end NANO? Er dette en saglig udtalelse, eller fisker du efter kommentarer på samme måde, som jeg fisker efter aktier i markedet (jeg synes du fisker pænt passivt aggressivt)?

Stemningen her på TRVX tickeren går i gulvet, når aktien af en eller anden årsag ikke leverer varen og så er det straks for dårligt, at ledelsen ikke annoncerer CPI partner efter den tidshorisont, menigheden foretrækker eller investerer efter.

Har ledelsen ikke leveret aftaler på TG? Både studieopsæt og hele to aftaler på kapitalisering? Er det mon tænkteligt, at ledelsen også leverer på CPI partner?

Hvis du sidder med 10.000 aktier og er en træt aktionær, er dette fuldt forståeligt. Jeg har selv været der tidligere med mange aktier og sidder der (heldigvis) igen … men søger ikke at sværte ledelse eller selskabets resultater, som jeg for øvrigt finder svært lovende.

Forståeligt man ønsker at tale frit og udtrykke sin frustration, men det er ikke nødvendigvis den primære årsag til at andre frekventerer denne ticker. Det bliver sgu’ enerverende, når den ene efter den anden bare trækker de samme gamle heste rundt i manegen.

Jeg ville aldrig være på køberen, hvis ikke selskabet havde potentiale … og slet ikke, hvis aktien ikke havde potentiale. Det er ikke lang tid siden vi var etableret over 8,00 og der går ikke lang tid før stemningen vender, mærkesag mine ord.

Da aktien landede over 10,00 sidst blev jeg enig med fruen om, at der skulle handles stort ind, hvis der kom mulighed for at akkumulere på 5 og 6 tallet, men det syntes et umuligt scenarie. Den strategi holder vi nu fast i og så må markedet sælge ud, for det er kun vand på vores mølle.

Der er ingen grund til at handle i markedet, hvis retningen er op, men for nærværende ser det sidelæns ud i en periode indtil vi er færdige med distribution eller sell off og så er min forventning, at kursen er moden for et væsentligt løft baseret på friske meldinger fra selskabet.

Vi ses i markedet i morgen, men jeg håber du bliver siddende som aktionær.

10 Likes

Ja, noen av oss liker det tydeligvis :stuck_out_tongue_winking_eye:

… lige én ting til, som bare er et velmenende godt råd til de aktionærer, som sidder med porteføljer på 5 - 10 - 15.000 stk og tænker på at swing eller day trade ved at bruge depotets samlede antal aktier.

Anbefaler at være varsom med denne strategi, med mindre man allokerer en ekstra pulje til formålet og har det udmærket med at være ude, når den rigtige melding falder.

Ikke godt at være helt ude i håbet om at kunne samle op på lavere kurser; der er ingen garanti og jeg har mange set en aktie stikke af, mens aktionærer sad i denne situation.

Det medfører svage nerver og risiko for at løbe efter aktierne på baggrund af et kort rally som vi så sidst i den pump & dump, der blev advaret imod.

Brug hovedet og husk på, hvorfor du købte de første aktier.

5 Likes

Det stemmer ikke, avlesing er etter 9, 18 og 27 uker.
Men jo lengre man venter, desto større sannsynlighet for bedre resultat.

Så strengt tatt kunne de lagt frem data på ASCO i mai, men de har vel gjort en vurdering og venter til alle er ferdig behandlet.

5 Likes

Kan du argumentere for synspunktet ditt?

Du og Lothian senker virkelig nivået her til et bunnpunkt

8 Likes

Targo helt i rute🏆resultater og cash,må dessverre vente litt på at prisen følger med.mitt bidrag må være:når det stormer husk å sitte i båten

2 Likes

Jeg sitter rolig i påvengte av oppdatering 11. mars. Da Targovax hentet penger i januar ble det opplyst at man var “advanced talks” med CPI leverandør. Jeg forventer at vi får opplysninger om diskusjonene nå er “very advanced” eller eventuelkt om de er satt på hold i påvente av at Mesotheliom dataene modner ytterligere. Ifølge Pagtrick Lings anmalyse av Targovax rett før emisjonen vil den skisserte studien i Mesothelioma antas å koste 200 mill.
I tillegg vil et eventelt registreringsstudie ved vellykket utlesning av de 12 pasientene kost penger.
Jeg har vanskelig for å se at Nano kan drifte dette ved emisjoner.
Partner eller oppkjøp er det vi venter på.

” Jeg har vanskelig for å se at Nano kan drifte dette ved emisjoner.”

Ja, hvis Soug hadde fått Nano til å finansiere studiet, så skulle han fått en blomst :joy:

Nei, Trvx har vært ganske åpen på at de trenger partner til veien videre

Observerer at det er en del “gamle” aksjonærer som fortsatt klamrer seg til tro og håp på denne tråden. Det er fare på ferde når alt blir tolket rosenrødt!

Eneste grunnen til å sitte med aksjer her er den lave prisingen av Trvx, og at det trolig ikke skal rare positive meldingen til for å løfte kursen.
Oppkjøp til ca. kr 20 hadde vært en meget god måten å komme ut av dette uføret på for de fleste tror jeg.
Men frykter det er å håpe på for mye!

1 Like

Priset til cash og fradrag.kan kjøpes og slaktes som bionor og tjene penger på denne.Targovax bruker tid og holder det de lover.

2 Likes

Plukket litt i forrige uke, sitter rolig nå og avventer hvordan børsklimaet blir videre pga. Corona. Det kan bli stygt, men det roer seg vel om litt, og da er jeg klar til å plukke mer :slight_smile:

Når det gjelder disse to, så har jeg satt de på mute, anbefales for blodtrykket :joy:

bilde

4 Likes

Bloomberg har brukt 500 mill$ på tv reklame til super tuesday (i dag).
For Targo ville disse pengene bety ca 61,- nok pr. aksje.
Når folk kan sløse vekk penger på denne måten, gir det meg trua på at BP kan investere på denne måten.

3 Likes

At folk går lei i en aksje er ikke noe nytt og siden trvx i særdeleshet har utmerket seg på den negative siden kommer argumentene på hvorfor. Kontrasten blir ekstra forsterket når det medisinske fremviser meget positive resultater, som de faktisk gjør.

Veien fremover fra notering til der hvor trvx befinner seg er i det store og hele finansiert av aksjonærene, for å komme videre til en registrerings studie kreves spesielt entusiastiske aksjonærer-masser eller ekstern finansiering, eksempelvis BP eller andre instanser som Ludwig.

Alt positivt så langt i trvx kan tilskrives produktet Oncos og MJ & Co, produktet for det har engasjert Ludwig og S&K og MJ & Co for jobben de har gjort med studie-oppsett og oppfølging. MJ & Co ledet også TG trykt igjennom studiene men så sviktet de som skulle realisere dette videre. Etter noen år på hylla har de klart å få på plass en avtale i Kina, men det er fortsatt bare en opsjon og i mellomtiden ligger TG trykt og godt på hylla uten videre fremdrift.

Nå er fokus på Oncos og som MJ forteller oss kan vi nesten forvente to registrerings studier til neste år. I tillegg skal nye virus ut i preklinisk test og igjen må jeg berømme MJ & Co for jobben de har gjort.

Slik jeg leser noen her inne også uttalelser fra ledelsen i trvx er det nå bare å sette seg godt til rette for etter disse resultatene kommer BP løpende. Slik er det i virkeligheten ikke, men det er nå salgsjobben starter for ØS & Co, svikter videre ekstern finansiering vet vi hvor ansvaret ligger. Det er den endelige syretesten vi venter på, den første feilet det er jeg rimelig klar på, dessverre for TG-01.

InVivo,

27 uker eller 6 mnd. blir vel litt det samme, det avgjørende her blir hvor mange pasienter som ligger på denne siden av året. De har sikkert en god følelse på hva de kan de forvente etter 27 uker med data fra avlesningen 9 og 18 uker, kommer de med del-data i H1 må de være rimelig sikre på at slutt-data ikke forverrer del-data når totalen er telt opp.

2 Likes