Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

:clown_face::clown_face::clown_face::clown_face: det er vel ingen tvil om at Targovax må hente cash for å drive videre uten en partner som vil spytte inn, eller et oppkjøp!! eller?? :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face: Så ALLE som belyser dette er klovner … De største klovner er de som ikke ser begge sider mener nå jeg. Men hva vet vel en :clown_face:

Det ser ut for å være regelen at dersom en er slått til jorden så forblir en nedslått i måneder og endog år.
Således er TRVX akkurat der selskapet skal være.
Uten verdi og uten støtte og helt uten interresse fra investorene.

Jeg har valgt å øke min lyttepost i selskapet og skal også øke noe mere.

Grunnen til å eksponere seg i dette selskapet er at det nå omhandler ONCOS (virus) og at Snoeffelen har kommet med positive betraktninger om selskapet .

Kursen kan virkelig ta helt av dersom markedspsykologien snur i dette selskapet.
Det tar ca 1/2 sekund å endre investorer fra negative individer til halvgalne optimister , altså et fingerknips.

Gode resultater fikk de også ved siste studie på et område tidligere uten respons.

Det at ledelsen var så positiv til muligheten av at der nærmest var på plass en avtale med leveranse av CPI i studien videre og at dette ser ut for å trekke ut tolker jeg personlig meget positivt.

I min spennende verden ser jeg mulighet for utvidelse i forhandlingene til kanskje å omhandle partnersamarbeide eller sågar oppkjøp.

Men selvsagt kan grunnen også være negativ og at det ikke blir noen avtale med CPI.

Det er spillet.

Men at selskapet skal ligge helt havarert med alt det positive som er skjedd er jo ikke riktig og den våkner nok snart med et smell.

Lykke til

3 Likes

Dette er en infantil tråd hvor de som er kritiske og skeptiske til selskapet blir betegnet som klovner. Det sier kanskje litt om hvor presset og desperate enkelte av aksjonærene er blitt etterhvert som intet annet skjer enn at aksjekursen synker dypere og dypere.

Anbefaler slitne aksjonærert å se til de biotek-selskapene som har en mer handlekraftig og proaktiv ledelse enn det Trvx viser seg å ha. Tenker da på PHO, Ultimo, BgBio, og til dels PCIB.

Mener å huske at jeg kjøpte mine billigste TRVX-aksjer på 4.40 i april 2019.

Nå står den da vitterlig i 6.2, etter å ha vært det dobbelte senest i januar 2020…

Ingen eier aksjer i TRVX med tvang, vi gjør det vel fordi vi tror på de medisinske utsiktene, og at det til slutt vil genere avkastning på kapitalen vi har lagt i det. Skal ikke ta fra noen gleden ved å være i PCIB, PHO, BGBIO, og ser tilsvarende liten nytte i at noen skal ta fra andre appetitten man har for ONCOS 102, ONCOS Next Gen og TG. To av disse har vist sterke data gjentatte ganger, det vil komme aksjonærene til gode.

@Senior hva var kursen på BGBIO igjen i mai 2018? Riktig, 45 kroner, og nå er den 17.5…
Er ikke BGBIO-aksjonærene like slitne og uten håp om god avkastning på sine kjøpte aksjer?

8 Likes

Det er trolig at aksjonærene som kjøpte seg inn på en høy kurs i BgBio også er slitne.
Men uten å bringe inn et annet selskap mer enn nødvendig på en Trvx-tråd så har BgBio en langt bredere pipe, har kommet lenger i utviklingen, har i lengere tid sammarbeidet tett med BP, og har en fremoverlent ledelse. Så alt i alt har man en del mer å se frem mot enn i Trvx tenker jeg.

Fair enough, man da kjører du deg opp på BgBio da, er vel ingen som tvinger deg til å bruke tid på Trvx? Isåfall bør du kontakte polititet.

Det infantile tilsnittet er jo det du mfl som bidrar til ved å bare påpeke negative aspekter. Det å hele tiden skulle slå inn åpne dører bidrar ikke med nye perspektiver og innspill i diskusjonen.

Alle vet at selskapet må levere, men siste året har alle milestones blitt innfridd, TG er i spill i Kina, prekliniske virus lander svære deals, så det har virkelig lysnet for Trvx.
Hvis du ikke ser dette, så er det litt merkelig at du bruker tid og penger på dette caset.

Må bare le av deg når du påstår dette, fordi ledelsen i Pcib fikk gjennomgå i over 1 år av forsmådde aksjonærer som klaget og bar seg over kursutviklingen etter siste emisjon i Pcib, og ledelsen leverte ikke på milestones(imminent etc). Men du hører ikke mye fra den gjengen i dag(bortsett fra Lothian som spammer ned Trvx), så det snur fort;)

12 Likes

Aborum har tidligere brukt ordet mentaltretthet om sentimentet her på tråden. Nå virker det som om enkelte har nådd bristepunktet og rett og slett knekt. Det er mye stressfaktorer rundt oss nå bla Corona, som ligger som en svøpe over hele samfunnet vårt. Det er helt ok, om en ønsker å ta en timeout fra dette forumet. Gå ut, oppsøk noe natur, les en bok (helst en god en) Men ta det ikke ut her.

Targovax vil blomstre når Targovax blomstrer.
Men det nytter ikke å kjefte en blomst til blomstring.

PS
Beklager at jeg måtte ta på meg Vibeke Sæther hatten.

12 Likes

Det er noen frukter der ute i naturen som Soug gjerne kan plukke hvis han også skal ut og lufte seg en tur, og som ville skapt god stemning blant gjengen:

1. TG & Parker
  2. Kina og TG
  3. Meso og BP

Å fått plukket en av disse bærene hadde gjort susen :ok_hand:

4 Likes

Øystein 🡇

5 Likes

Det tar lang tid for den karen (Øysten) å fylle opp bøtta på den måten, kanskje han skulle vært mer målbevisst på hvor bærene vokser.

Du skriver: Dette er en infantil tråd hvor de som er kritiske og skeptiske til selskapet blir …

Det er feil om du oppfatter meg som kritisk til selskapet, det selskapet har fått til så langt og da mener jeg resultater oppvist av våre produkter satt ut i studier og ledet av MJ er ganske imponerende. Admin/styret delen av selskapet har ikke utmerket seg på noen måte så langt og det er hva jeg er skeptiske til. Alt og alle kan byttes ut eller legges på hylla, så det er ikke uløselig på noen måte, svake studie resultater ville ha vært et problem. Investorene er i ventemodus på trvx og jeg har null problemer med det, de som sitter å roper på høyere aksjekurs opptil flere ganger per dag, de har et problem.

3 Likes

Svag omsætning så langt … er gårsdagens sælger ude? :slight_smile:

Muligens selgeren kom tilbake kl. 11:11:26…det gikk over 100K på best ned til 6,00.

Måtte ikkje så langt ned med det volumet, og det er jo positivt?

PS. Futures US med oppgang på ca. 2%…om det har noen innvirkning på TRVX vites ikkje…

Ganske positivt at markedet forsvarer 6,00 … tegner godt for den videre kursudvikling.

1 Like

Tydelig at noen vil selge her da …TRVX

InVivo;

• Ja jeg har snudd og er nå vektet langt høyere i bla. BgBio enn i Trvx som følge av
    det jeg har skrevet.
    -Jeg mener i motsettning til deg at det infantile tilsnittet tilhører de som fortsatt
    er tungt investert i Trvx basert på fortsatt tro og håp.
  • Ja riktig at mange var kritisk til ledelsen i PCIB, inkludert meg. Men her har
    ledelsen vist en mer proaktiv og åpen holdning det siste halvåret (men har
    fortsatt en vei å gå, dog ikke så langt som ledelsen i Trvx).

Så flott, lykke til med din investering i BergenBio!:ok_hand:

2 Likes

Tenker Targo ser ganske attraktiv ut rundt 6kr her jeg. Ser ikke hvordan korona kan ha noen påvirkning på caset utover at det tar litt plass i den medisinske verden akkurat nå. Vi ser jo flere positive effekter for Targo, som framskynnet godkjenningsprosess i Kina og en mer positiv holdning til Bigpharma, nå som de er i stand til å raskt kunne jobbe med vaksiner. Tenker egentlig Targo bør få en boost av dette, etterhvert. Spesielt fordi utbetaling fra obligasjonen med Kina-selskapet for TG avhenger av at de nettopp får raskt klarsignal for å sette igang studiet.

Er det noen som har regnet paa fremförbart underskudd pr aksje? Kursen tilsier vel at Oncos/TG snart er gratis.

… og der er vi tilbage i plus; gratulerer til dem der samlede 140.000 stk på @ 6,00; spørgsmålet er nu fremdeles, om sælgeren er ude.

1 Like