CRI sponser vel hele veien frem til markedsgodkjenning?..
Jeg ser i en sammenheng som dette helt bort i fra studier i regi av andre som ikke TRVX selv betaler for eller styrer.
Snakket ikke vi om dette med å slå inn åpne dører?
Vet ikke om denne har blitt delt her før, men jeg fant den ivertfall interessant:
“According to Dr. Magnus Jäderber, Chief Medical Officer of Targovax, the drug may have found a prospective pharma partner for a future study collaboration.”
Partner blir nevnt rett som det er. Jeg tviler på de hadde annonsert det slik uten at det var hold i noe av det. Det slår kraftig tilbake på de isåfall.
JCP, vi er på linje, om det ikke brukes penger på annet enn mesotheliom studien vil nok 400 - 500 mill ta oss frem dit vi ønsker for mesotheliom, men alt annet må legges på hylla. Det forutsetter også at det er mulig å hente 500 mill til kurs 5 kroner, det kan bli vanskelig nok og vi vil være avhengig av et sterkt og positivt marked. I dag ville det ikke vært mulig å hente noe på 5 kroner, så det skal skje en del før ditt senario slår til. Dette er milevis fra det jeg mener det er mulig å få til, om noen mnd. er det make it or break it for min del, før elgjakta starter må vi ha noen svar på bordet.
500 millioner inkludere forskning på neste gen virus og det tror jeg fint de får hentet på kurser langt over 5kr.
Ovenstående baserer sig på den antagelse, at selskabet selv skal gå i markedet med ONCOS. Det finder jeg ikke aktuelt (ikke hvad angår v1.0) og jeg mener ej heller, at denne retning er underbygget af hverken udtalelser fra ledelsen eller de handler, der gøres i biotek på onkolytiske vira. Den normale bane for et biotekselskab er udlicensiering, salg eller partnerskab.
Jeg ser for mig, at selskabet opnår salg/licensiering/partnerskab på ONCOS v1.0, hvorefter der kan fokuseres på ONCOS v2.0 going forward med økonomisk tilskud fra TG (som jeg i øvrigt forventer, ledelsen leverer endnu én aftale på i 2020).
Flere glemmer, at en proof of concept (POC) ofte danner beslutningsgrundlag forud for større investeringer, hvor resultaterne forelægges en kapitalstærk partner, som afgør det videre forløb (jeg tillader mig at trække en parallel til software udvikling, hvor dette er et almindeligt forløb).
ONCOS v1.0 er således, i det store perspektiv, et proof of concept der danner grundlag for næste version af produktet, ONCOS v2.0. Man kan sagtens “go live” med en proof of concept, men ofte ses den store værdi og skalering i en mere modnet efterfølger.
Får inderlig håpe det ja. Emisjoner er jo et mareritt i denne sektoren på denne børsen så når det snakkes opp imot 500 millioner så er det jo klart det kunne blitt en utfordrende periode som aksjonær.
Jeg har regnet 300 millioner i admkostnader utenom studier i 2021 til 2024. Eller 75 millioner i året. og 100 millioner i meso og 100 millioner i next gen virus. Dvs burn rate på 125 millioner i året i 4 år. Da føler jeg at jeg ligger litt i overkant.
InVivo, det var beløpet JVC kom frem til og det inkluderer også drift totalt, beløpet er et rimelig greit estimat.
aborum, du har helt rett i det du skriver her, det er derfor er jeg investert i trvx, jeg ville ikke ha kjøpt en aksje om trvx hadde uttrykt noe i nærheten av hva JCP antar at selskapet kan klare for egen maskin.
Hmm. Jeg tenker motsatt. grunnet så mange prekliniske virus deals tror jeg de lisensierer ut oncos-v2 med up front, så satser på oncos-v1 i dagens indikasjoner.
Men så bra da er vi enig i at syretesten er i gang, det er nå business delen av selskapet skal levere. Den medisinske og forsknings delen av selskapet har levert så det holder, nå skal resultatene omsettes til business. Så langt ligger det en opsjonsavtale i potten, og den skjuler knapt bunnen.
Soug har hatt en tendens til å være litt “laus” i sine forventninger og ikke minst uttalelser - håper ikke dette gjelder hans entusiasme rundt samarbeidspartner også, da kan det bli noe mørkt etterhvert!
Nå må vel snart nedsiden være tatt ut i targo? Virus og emisjon har fått herje fritt med kursen i 1,5 måned.
Noen forhåpninger om at avtalen enten er i boks innen Q-presentasjon, eller at man får noen drypp?
Har lastet opp litt i dag - hadde aldri trodd vi skulle ned på 5-tallet igjen da jeg solgte ut etter emisjon!
Forventningene og interessen for Targo er meget høye.
Synes det ser imponerende ut og Q4 blir nok en høydare denne vinteren.
Som med flere av de andre studiene til TRVX så er denne open lable. En litt viktig detalje som folk bør ta innover seg
Indeksen er ned mer enn trvx idag, så man kan nesten tolke det som at panikkselgerne er ute nå.