Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Bøyer meg i støvet … det er vel forklart på en annen måte tidligere. Sikkert med samme resultat som du sier :ok_hand:

Nam nam. Å det er godt med dram. Targovax er på billigsalg…

Når helja kjøme, ja so te ej na fram!

Eg har ofte tenkt å slutte, men har aldri fått det te, for når helge kjeme, ja da e det so godt m dram. :stuck_out_tongue:

… er det bare mig, eller fornemmer man en spirende optimisme blandt investorerne her på TRVX tickeren? :slight_smile:

1 Like

Euforisme, kan du hjelpe mennesker? Kan Targovax hjelpe menn/kvinner? Tenk på alle medmenneske som kan berges🙂 Me gjer no einj obb for framtida💰

As the saying goes all PR er god PR og i disse tider får influensavirus veldig mye PR :cowboy_hat_face:

Men ikke alle biotech’s er like heldige med sin PR i disse dager :sweat_smile: :

1 Like

Syntes Edison oppsummerer caset meget godt i sin oppdaterte analyse. Kan anbefales å lese for en rask oppfriskning, eller for nye investorer som ønsker å sette seg inn i caset. Ellers er det ikke noe nytt.

De gjentar også følgende om Peritoneal studien med Astrazeneca:
In our view, this collaboration is the most likely of the two ONCOS-102 collaborations to translate into a commercial opportunity in the near term. We reviewed this opportunity in more detail in our July 2019 update.

4 Likes

Det er jo en svær populasjon det her, så lykkes de her så kan det øke verdien av Targovax drastisk fra dagens mcap på 25 mill USD.

4 Likes

Yes, og nå har Renate bekreftet på mail at de har planlagt å si litt mer om denne studien ved Q1 også, så det er bra.
Forøvrig ikke fått noe svar på hvorvidt det var aktuelt å presentere data fra de nye virusene på den virtuelle AACR konferansen, så mulig det er oppe til vurdering, er vell ny info for dem også.
Edit:
@InVivo, jo selvsagt korrekt, Q1.

3 Likes

Var det ikke ved q1?

Solgte Nano og tok mer i Targo :slight_smile: Briller til sommeren med dette av samme grunn som første kjøp. Mye godt i vente, liten risiko i Targo med tanke på Corona. Selskapet bekreftet ingen emisjon under krisen.

4 Likes

Tror det er ett lurt valg!

1 Like

Tror det er en stor menighet, meg selv inkludert som vil inn. Men pr dags dato er det for mange usikkerhetsmomenter utenom TRVX til å kjøpe. Er billigsalg om dagen og om den stiger til 7 kr innen jeg rekker å få oversikten jeg føler trengs, så er det fortsatt kjempebillig sett i lys av kommende avlesninger og muligheter for Oncos/TG.

Man skal ikke forelske seg i aksjer, men “en gang Targovax, alltid Targovax” …

Kjøp gjerne på 7 så vi også kan se 8 :slight_smile:

Det er greit, dette har tatt mye lengre tid enn de fleste av oss så for seg.
Men nå begynner trådene å samles, ting faller på plass.
Alt tyder nå på at selskapet er på oppløpssiden, og det er snart ett BP som skal ta stafettpinnen videre. (F*** som jeg hater å bruke sports analogier :sweat_smile:)

3 Likes

Vi er snart ved enden av regnbuen, for alle som tror på små nisser med grønne hatter er det god stemning :slight_smile: Et alternativ. :rainbow: :chart_with_upwards_trend:

2 Likes

Solebury Trout Virtual Global Healthcare Conference

2 Likes

Brutal sluttauksjon! :stuck_out_tongue_winking_eye: :sweat_smile:

Slik er det men, en tiøring opp eller ned gjør ikke allverden. Nye muligheter i morgen.