“… have on 20 March 2020, settled restrictive stock units (“RSUs”),
giving the respective Primary Insider the right to subscribe for an equal amount
of shares in the Company at a price of NOK 0.10 per share”. Det er det samme beløpet som pålydende pr aksje ja.
Bøyer meg i støvet … det er vel forklart på en annen måte tidligere. Sikkert med samme resultat som du sier
Nam nam. Å det er godt med dram. Targovax er på billigsalg…
Når helja kjøme, ja so te ej na fram!
Eg har ofte tenkt å slutte, men har aldri fått det te, for når helge kjeme, ja da e det so godt m dram.
… er det bare mig, eller fornemmer man en spirende optimisme blandt investorerne her på TRVX tickeren?
Euforisme, kan du hjelpe mennesker? Kan Targovax hjelpe menn/kvinner? Tenk på alle medmenneske som kan berges🙂 Me gjer no einj obb for framtida💰
As the saying goes all PR er god PR og i disse tider får influensavirus veldig mye PR
Men ikke alle biotech’s er like heldige med sin PR i disse dager :
Syntes Edison oppsummerer caset meget godt i sin oppdaterte analyse. Kan anbefales å lese for en rask oppfriskning, eller for nye investorer som ønsker å sette seg inn i caset. Ellers er det ikke noe nytt.
De gjentar også følgende om Peritoneal studien med Astrazeneca:
In our view, this collaboration is the most likely of the two ONCOS-102 collaborations to translate into a commercial opportunity in the near term. We reviewed this opportunity in more detail in our July 2019 update.
Det er jo en svær populasjon det her, så lykkes de her så kan det øke verdien av Targovax drastisk fra dagens mcap på 25 mill USD.
Yes, og nå har Renate bekreftet på mail at de har planlagt å si litt mer om denne studien ved Q1 også, så det er bra.
Forøvrig ikke fått noe svar på hvorvidt det var aktuelt å presentere data fra de nye virusene på den virtuelle AACR konferansen, så mulig det er oppe til vurdering, er vell ny info for dem også.
Edit:
@InVivo, jo selvsagt korrekt, Q1.
Var det ikke ved q1?
Solgte Nano og tok mer i Targo Briller til sommeren med dette av samme grunn som første kjøp. Mye godt i vente, liten risiko i Targo med tanke på Corona. Selskapet bekreftet ingen emisjon under krisen.
Tror det er ett lurt valg!
Tror det er en stor menighet, meg selv inkludert som vil inn. Men pr dags dato er det for mange usikkerhetsmomenter utenom TRVX til å kjøpe. Er billigsalg om dagen og om den stiger til 7 kr innen jeg rekker å få oversikten jeg føler trengs, så er det fortsatt kjempebillig sett i lys av kommende avlesninger og muligheter for Oncos/TG.
Man skal ikke forelske seg i aksjer, men “en gang Targovax, alltid Targovax” …
Kjøp gjerne på 7 så vi også kan se 8
Det er greit, dette har tatt mye lengre tid enn de fleste av oss så for seg.
Men nå begynner trådene å samles, ting faller på plass.
Alt tyder nå på at selskapet er på oppløpssiden, og det er snart ett BP som skal ta stafettpinnen videre. (F*** som jeg hater å bruke sports analogier )
Vi er snart ved enden av regnbuen, for alle som tror på små nisser med grønne hatter er det god stemning Et alternativ.
Solebury Trout Virtual Global Healthcare Conference
Brutal sluttauksjon!