Slik er det men, en tiøring opp eller ned gjør ikke allverden. Nye muligheter i morgen.
Det var det! Kjøpte idag litt på 4.2! Aaa maaaan…
Einarsson sier ikke så mye om Targo, bare leser opp utdrag fra siste pressemelding.
addendum:
Han anbefaler å sitte stille i båten, og det gjør “vi også”.
Einarsson anbefaler å lese denne artikkelen:
Blev nogen dyre aktier i lukkeauktionen i dag
Ikke verst, mitt snitt er over det dobbelte ( ca 9.7 )
Har hatt lyst å kjøpe mer på disse lave nivåene, men da må det ramle inn noen uforutsette grunker på kontoen først
Eg ville og kjøpt mer men eg er nå all in. Lønn igjen om noen dager. Vi har havregryn og vi har diesel. ♂
Skummelt hvor stor risikoviljen er men eg tror det her vil gå veldig bra. Den samme fyren (meg) har hatt i overkant av 90% treffsikkerhet på grønn side i targovax så langt dog mye på grunn av et vanvittig forbruk på privaten men likevell… ser veldig lyst på situasjonen i targo, har faktisk ståltro på caset. Litt usikker på koronaen men, skal man først gi gass så får det stå til.
Det går uansett til en god sak.
Veldig viktig poeng!
Dette går direkte til kreftforskning.
Med mindre en deltar i en emisjon så går pengene du plasserer i selskapet direkte i lommen på en annen investor.
Vil du støtte kreftforskning direkte må du nok sette inn pengene på firmaets konto, eller delta i emisjon.
Indirekte til kreftforskning går det, for hver kjøpte aksje gir en form for grunnlag til neste emisjon.
Targovax to present at the 2020 Solebury Trout Virtual Investor Conference today
Har gjort det samme, får krysse fingre for at det var lurt
En emisjon blir satt på bakgrunn av kursen, videre er selskapets verdsettelse ett produkt av kursen. Å handle aksjer i markedet bidrar derfor direkte til kreftforskning.
Targovax ASA: Settlement of restricted stock units and resolution to increase the share capital
Bliver interessant at se Øystein Soug på dagens præsentation; ser vi muligvis mere information vedr. ONCOS v2?
edit: havde ikke set at RSUs var blevet “settled” jfr. dagens melding.
RSU’ene er vel avtalt for lenge lenge siden vel … så da er det sikkert greit.
Dagens melding sier jo bare at aksjekapitalen har økt som følge av RSUene.
Man kan motta oppgjør i RSU fordi om man sitter i innside-posisjon.
En må ta for gitt at alle i TRVX vet hva som skjer rundt forhandlingsbordet med BP og resultatene av next gen ONCOS som skal deles med markedet i april.
Ja, akkurat som opsjoner. De går ikke i markedet for å handle aksjer, de innløser forhåndsavtalte kompensasjoner.