Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Slik er det men, en tiøring opp eller ned gjør ikke allverden. Nye muligheter i morgen.

Ny Radium med selskaps info:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-122

Det var det! Kjøpte idag litt på 4.2! Aaa maaaan… :sweat_smile:

1 Like

Einarsson sier ikke så mye om Targo, bare leser opp utdrag fra siste pressemelding.

addendum:

Han anbefaler å sitte stille i båten, og det gjør “vi også”.

Einarsson anbefaler å lese denne artikkelen:

1 Like

Blev nogen dyre aktier i lukkeauktionen i dag :slight_smile:

Ikke verst, mitt snitt er over det dobbelte ( ca 9.7 ) :stuck_out_tongue_winking_eye:
Har hatt lyst å kjøpe mer på disse lave nivåene, men da må det ramle inn noen uforutsette grunker på kontoen først :sweat_smile:

1 Like

image

https://troutaccess.com/investor.php/conference/download_file/id/102/hash/6e7b70f99a420bdb825f97b4d1182029

3 Likes

Eg ville og kjøpt mer men eg er nå all in. Lønn igjen om noen dager. Vi har havregryn og vi har diesel. :metal::call_me_hand::raised_hands::game_die::golfing_man:‍♂

Skummelt hvor stor risikoviljen er men eg tror det her vil gå veldig bra. Den samme fyren (meg) har hatt i overkant av 90% treffsikkerhet på grønn side i targovax så langt :joy: dog mye på grunn av et vanvittig forbruk på privaten men likevell… ser veldig lyst på situasjonen i targo, har faktisk ståltro på caset. Litt usikker på koronaen men, skal man først gi gass så får det stå til.
Det går uansett til en god sak.

5 Likes

Veldig viktig poeng!
Dette går direkte til kreftforskning.

Med mindre en deltar i en emisjon så går pengene du plasserer i selskapet direkte i lommen på en annen investor.
Vil du støtte kreftforskning direkte må du nok sette inn pengene på firmaets konto, eller delta i emisjon.

2 Likes

Indirekte til kreftforskning går det, for hver kjøpte aksje gir en form for grunnlag til neste emisjon. :wink:

2 Likes

Targovax to present at the 2020 Solebury Trout Virtual Investor Conference today

7 Likes

Har gjort det samme, får krysse fingre for at det var lurt :hugs:

En emisjon blir satt på bakgrunn av kursen, videre er selskapets verdsettelse ett produkt av kursen. Å handle aksjer i markedet bidrar derfor direkte til kreftforskning.

Targovax ASA: Settlement of restricted stock units and resolution to increase the share capital

Bliver interessant at se Øystein Soug på dagens præsentation; ser vi muligvis mere information vedr. ONCOS v2? :slight_smile:

edit: havde ikke set at RSUs var blevet “settled” jfr. dagens melding.

RSU’ene er vel avtalt for lenge lenge siden vel … så da er det sikkert greit.

Dagens melding sier jo bare at aksjekapitalen har økt som følge av RSUene.

Man kan motta oppgjør i RSU fordi om man sitter i innside-posisjon.

En må ta for gitt at alle i TRVX vet hva som skjer rundt forhandlingsbordet med BP og resultatene av next gen ONCOS som skal deles med markedet i april.

2 Likes

Ja, akkurat som opsjoner. De går ikke i markedet for å handle aksjer, de innløser forhåndsavtalte kompensasjoner.

2 Likes