Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

+10,71% RT… hva skjer?

Over 5,00 snart:)

FOMO eller lekkasje. :slight_smile: Soug skal på om 1.5 time…

Opp 4 nye % på Dow Jones; + 18 % på tre dager.

Oslo Børs lagger big time, det er mye å ta igjen i mange aksjer, inkludert TRVX. Kursen burde vært 6 kroner nå uten at det var “mistenkelig”.

3 Likes

… nu afventes opbygning af volumen på sælgersiden … følg med :slight_smile:

edit: til dem der er interesseret i at deltage i dagens præsentation, så husk at tidspunktet nu er 17:00 CET (mod tidligere 17:30 CET).

edit: Øystein Soug synes at være svært engageret …

4 Likes

og der var de i gang, link for de som måtte være interessert: https://78449.themediaframe.com/dataconf/productusers/solebury/mediaframe/36521/indexl.html#

De vil slippe 9 og 12 mnd data fortløpende på mesothelioma-study. Det var ny info for min del, jeg har kun registrert at de vil komme med data en eller annen gang.
6 mnd data ble sluppet i januar, da kommer det en ny runde med data i april. Og da blir det spennende å se hvordan eksperemential-gruppen oppfører seg sammenlignet med kontrollgruppen.

«De vil trykke på knappen sammen med big farma etter neste read out» :clap::clap:

8 Likes

Slide 26 (vedr. ONCOS-102 CR) er sååå bad ass …
Slide 27 er mere bad ass … “T-VEC refractory state IV patient”

4 Likes

Har du link til den?
pdf…?

Tror de bare bruker den PDF-en fra mars som ligger på hjemmesiden

Soug sa han vil komme inn på next gen ONCOS på slutten av denne presentasjonen. Den er jeg spent på!

Men der kom det intet nytt :joy::joy:

1 Like

synes jeg hørte “read out next week”, eller trenger jeg q-tips?

Det stemmer med 9 mnd data på meso, samt at pre-klinisk på next gen er også ventet i april i forbindelse med poster på AACR (24.april)

1 Like

Ah, det ved jeg nu ikke … han fik da brugt ca. 18 sekunder på at fortælle om double transgenes og at det var svært spændende sager :wink:

Interessant at se om handelsaktiviteten fortsætter, eller det var endnu et pump & dump setup. Tænker ikke dagens præsentation ændrer på markedets opfattelse af selskabet, uagtet at selskabets pipeline er svært spænende (men … intet nyt blev præsenteret og måske udmærket at selskabet sparede rejseudgifterne).

2 Likes

Jeg mener at det var nytt at de venter på og vil annonsere 9 & 12 mnd data på meso, og deretter trykker på knappen med big farma.

Har jeg oversett denne infoen tidligere ?

3 Likes

De kommuniserte i Januar at de vil komme med mer data “the following months”. Dog var de ikke spesifikke på 9 og 12 måneders data. Men som du nevner ovenfor, vi bør kunne vente de dataene engang i april, og da er det ikke sikkert at melding om BP samarbeid følger så langt etter heller.
Syntes både Targovax og BP gjør det fornuftig i trykke på triggeren etter 9 mnd data.

Edit. Så kan jo selvsagt triggeren eventuelt bli trykket på ved 12 måneders data også, som da ventes rett før sommeren.

Edit 2: Ble det bekreftet at dataene fra de nye virusene vil bli sluppet i løpet av April? Jeg sendte en e-post til Renate for noen dager siden og forhørte meg om hvorvidt de kommer til å presentere de på den virtuelle AACR konferansen. Hun er vanligvis rask til å svare, men ikke fått en tilbakemelding på dette enda. Har du @aborum?

4 Likes

Samme situation her; muligt e-posten er gået tabt så jeg forsøger igen fredag.

2 Likes

@Cinvest, jeg spurte Ø.S om når de forventet å slippe data på next gen ONCOS på conf call Q4, og samtidig om utsettelse ville påvirke poster-slipp.

Det ble fortalt at det var planlagt annonsert ved AACR, og at de ville dele data med markedet hvis konferansen ble avholdt i online-versjon. Det er det bekreftet at AACR vil bli. Det er grunnen til at jeg forventer at vi får godsaker rundt slutten av april :man_dancing:t4:

Her ordrett fra CFO ved callen:

For the next-generation viruses, we will come also with updates later this first half. And that will probably be at the AACR conference. So a fairly rich news flow, the next 9 to 12 months.

So coming to the events, the Wainwright Conference in London is the first and then AACR in San Diego, where we will have a poster on the next-generation viruses

12 Likes

Siden vi er inne på transcript og Q4, så stilte jeg også et spm rundt sliden med transaksjoner som bestandig presenteres. Spm var basert på at Targovax liker å si at de er blant de som er lengst fremme innen onklytiske virus, men allikevel er ikke de å finne på oversikten over transaksjoner. Hva skal til for at de havner på oversikten, og er BP mest interessert i godt utviklede data eller pre-kliniske?

Her er svaret til Ø.S, og jeg synes han svarte godt for seg:

The big advantage of ONCOS-102 as a product is the fact that we have been used in many patients. So we have a pretty strong, as I said, data set in a clinical setting. We certainly see most of the interest in ONCOS-102, the product with the most data.

That being said, we also think that the new viruses, with the new transgenes, they provide some interest because some biotechs and some pharma companies, they do also take earlier bets.
I think seen from an employee of a big pharma company, it’s probably easier to make an early bet because everybody knows that it’s risky. When you take bets on assets in the clinical phase, it has to be supported by solid data.

And to address the question directly, why haven’t we concluded a deal yet?

Well, the answer is simply that we are now in a phase when we are reading out the data from ONCOS-102 and over the next 6 to 9 months, there is going to be much, much more data on that asset. And that is probably the time where big pharma is going to seriously consider whether ONCOS-102 is something that they would take a second look at.

8 Likes

Ja - sånn sett bør vel BP komme på banen snart skal det ha noen troverdighet!

1 Like