Det åpnes for 20% dersom både 40 og 30% nedstemmes.
Det taler jo litt imot at BP kommer til å spytte inn penger i kassa (om det ikke er de som kjøper de 40%'ene da).
En fullmakt er ikke annet enn en godkjennelse til å hente penger dersom det blir nødvendig … uten å innkalle til ny GF.
At en emo er på gang blir litt fri tolkning.
Det er klart, det har vel knapt vært noen dårligere til å hente inn penger på.
Man må helst ha for å få, ingenting er gratis. Å komme haltende på en fot er ikkje veldig vinnende i forhandlinger. Gode resultater er en ting, men å klare ting selv øker oddsene en del eller? Eg ser ihvertfall på det som en sikkerhet. Trvx er på ballen, utvilsomt
Hvor mye penger har de på bok nå?
Så lenge det ikke er inngått noen avtaler av betydning er det ryddig av Trvx både å melde og ev få aksept til å hente penger om det trenges.
Han ikke huske at andre selskap i bransjen praktiserer det samme. Som oftest kommer en emi som lyn fra klar himmel … halv fem.
Om noen blir skremt av en slik melding og velger å selge … ja, så gjør det.
Litt usikker.
22.1 fikk vi inn 101m og slutt tredje kvartal var det vel 104m igjen.
Det skal vare ut 2020, med utviklingsmuligheter, så får vi inn potensielt ca 200/300m+/- til om det trengs så snakker vi solide greier… så sant ikkje kursen går helt i dass da… tviler litt på det…
Merket meg litt ordlyden fra “avanserte forhandlinger-something worth to take another look at”. Det bekymret meg litt.
Dette er IKKE ensbetydende med at de i nær fremtid planlegger for emisjon nei. Det var kun en orientering om at de går for å utvide fullmakten til å gjelde 40 % fremfor tidligere 30 %.
Selskapet er godt stilt økonomisk p.t, og med kineserne som forhåpentligvis trykker GO om en måned eller tre, så kommer det kapital til å sikre enda et kvartal med drift.
Derfor tror jeg fortsatt vi kan se frem til mange spennende datapunkter FØR finansieringsbehovet melder seg og adresseres mot aksjonærene.
Enig, det betyr at forhandlingene strandet, men at de er villige til å prøve en gang til ?
Siden cashburn nå vil gå noe ned, så har de trolig penger ut året. Får IOVaxis klarsignal på Kina, så utløses det en opsjon på 3 musd.
Minner om at de hadde fullmakt til 30% utvanning i emisjonen i januar, men benyttet bare 20%.
Ellers ser den nye styrelederen veldig spennende ut:
He is an experienced life sciences executive having completed deals with top-ten pharma through to biotechs including M&A, fundraisings, licensings, and collaborations.
Prior to joining Treehill, he held various leadership, corporate, business development and operational roles including at AgalImmune (CEO, exit via sale), TxCell (CEO, exit via IPO), Cytheris (CEO, exit via sale), Trophos (CEO, exit via sale) and at NicOx (Exec. VP Corp. Dev.), 3M Pharma (Head EU BD), Orphan Europe, Rhone-Poulenc-Rorer and Glaxo.
Hva er det dere mener? BP partner? Og hvor er utsagnet fra?
Ikkje garantert,… tipper det ble holdt tilbake på grunn av korona samt utsatt på grunn av nye data som kommer… men det er bare en spekulasjon fra en heller fersk en i gamet.
Det betyr på ingen måte at forhandlingene er strandet.
Dersom det er BP som velger å utsette ville jeg være bekymret, men i dette tilfellet er det vel Trvx ?
I så fall tolker jeg dette positivt …
Jeg er ikke veldig bekymra, men lurte på litt, og fikk gode svar, takk
Videre så har jo Targo, så lang kjørt ett emi mønster som gjør den lett og forutse, og også selge seg ned… Ja om det ikkje var denne gangen BP banket på da…
Akkurat der er eg litt usikker på hva du mener? I dagens forstand ja kanskje både månedens og årets, men ikkje uten at det er godkjennt langt inne i minst en eller annen melding først vel? Kan di altså det? Helt uten å la aksjonærene få advarsel? Det kan ikkje stemme…
Hvor fant du sitatet “avanserte forhandlinger…”
1: Hvor er sitatet dere snakker om angående avanserte forhandlinger fra?
2: En emisjon i targovax må jo komme hvis de ikke lander en stor avtale eller blir kjøpt opp av big pharma. Årsaken er selvsagt at de trenger ikke finansiering for alt de driver med nå, men de trenger finansiering for oppstart av neste fase meso og eventuelt for oppstart av forskning på neste generasjon virus. Jeg tror alle beregner at selskapet må hente penger i Q4 2020 for å finansiere framtidig forskning, og derfor trenger de en godkjennelse på årets generalforsamling for dette formålet (alternativet er selvsagt en fortrinnsrettet emisjon mot eksisterende aksjonærer med en garantist).
Men jeg ville blitt veldig overrasket hvis det kom emisjon før melanomdataene er presentert for markedet. De bør i utgangspunktet være svært viktige for å tiltrekke seg investorer samt for å forsvare hvorfor selskapet bør satse hardt videre på neste fase i meso, og avklare om det er grunn til å forvente bedre resultater med flere doseringer (som jo er hva melanomdata i teorien skal finne ut av).
Dog, man vet aldri.
Hukommelsen , spør ramsess, mm det var i forbindelse med sist emi eller noe rett før eller etter?, usikker det var ikkje så lenge siden. det må eg bare beklage
Det var ikke advanced da?