Korrekt, kan du @sjog som husker bedre sakse inn setningen?
Jeg er jo enig at en emi må godkjennes på på en eller annen måte … med info til aksjonærene.
Det virker bare som den plutselig er gjennomført … halv fem fredag kveld
De skulle melde samarbeid innen rimelig tid… I ettertid har vi via presentasjoner fått vite at det kommer 9 og 12 måneders data som BP venter på. I mitt hode så er det snakk om noe datadrevet som trolig er lett oppnåelige da de følte seg såpass komfortable med å melde dette i Januar…
Jeg husker ikke men syntes avanserte forhandlinger hørtes rart ut, men advanced (kommet langt) hørtes mer korrekt ut.
Hehe, jeg var bare enig med det du skrev, Det var første gang jeg leste det
Det eneste jeg har fått med meg som ligner er følgende fra kvartalspresentasjonen som svar på spørsmål fra webben (35:50):
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20200311_1
På spørsmål fra i hvilke stadier de ser mest interesse for avtaler fra big pharma (hvorfor har dere ikke fått avtale enda?).
Kort oppsummert fra min side av hva selskapet svarer: vi ser mest interesse for oncos-102 plattformen, men en del big pharma er mest interessert i preklinisk. Årsaken kan være at når man er over i klinisk så går man for “sikrere” veddemål, men alle forstår at preklinisk er risikable veddemål. Nå skal Targovax lese ut masse data de neste 6-9 månedene, og så konkluderer han med “this is probably the time where big pharma is going to seriously consider whether oncos-102 is something they would take a second look at.”
Nå ser ikke jeg alle presentasjonene til TRVX, så kan godt hende det er noe annet du sikter til. Men dette er det nærmeste jeg kan huske at noe sånt har blitt sagt. Men det passer ikke helt med “advanced negotiations” eller noe lignende. Det kan ha vært fra conference call før emisjonen, eller noe sånt for den hørte jeg ikke på. Kan ikke huske å ha lest noe skriftlig rundt dette.
Er bare fint å vite konteksten hvis det er noe som bekymrer deg.
Kan ikke huske at selskapet har nevnt at de er i “advanced discussions” om partneravtale som gir penger i kassa. At de er i advanced discussions med BP om klinisk samarbeid i Mesotheliom med BP bør vell kunne stemme så offensivt som de har gått ut. Men som vi vet nå vil begge parter se 9 og kanskje 12 måneders data før de trykker på triggeren.
Ellers har det blitt nevnt om flere diskusjoner, og vil si de var særlig offensive på Q3 presentasjonen, og kanskje litt mer tilbakeholdne på Q4. Uten at man trenger å tolke det som noe mer enn det er.
Spørsmål fra lytter på slutten av Q3 presentasjonen:
Might be to early, but what are the indication of the interest for the new viruses?
"Q3 Soug:
"so, if you look at the deals that is being done in the virus space in general, it seems to be a lot of deals, a lot of interest in early stage viruses. For us, that is also true, and we are talking to several potential collaborators on developing that platform, and there are also some potential in-licensing discussions on the new viruses. Obviously, that does not mean that I am guiding that there is going to be an out-licensing on the viruses, but there is interest, and we are working in that direction as well. And of course, it would be very interesting for us, to have a solid partner to help us developing this part of the platform, we would welcome that. "
For å bygge videre på dette.(oversatt etter beste evne, kvalitetssikre det gjerne) fra ca 29/30 min :
Igjen Soug:
“Going back to what Torbjørn said about Checkpoint inhibitors and the need to re-activate patients that are refractory to Checkpoint inhibitor, and in order to expand Checkpoint inhibitors into other indications. Is that people are seeing that viruses can actually play this role. And there is data supporting that virus can play this role. And when Big Pharma start thinking about ways to attack this possibility, or this problem, many at them look at early stage viruses, because, they can off course in-license something late, but many of them also want to get hold to something earlier so they can do the development themselves. So, it is actually a strong interest in early stage viruses. “
Tipper det dere snakker om her gjelder meldingen som kom når de lanserte meso-dataene i januar. Der skriver de at de er i advanced discussions with big pharma.
Det som sto i den meldingen var vel “We are already in discussion with a prospective pharma partner for a future study collaboration.”
https://newsweb.oslobors.no/message/493713
Men noe kan ha blitt sagt på en radforsk podcast eller ett annet sted som jeg ikke husker akkurat nå selvsagt.
Eg leter og leter men finner det ikkje igjen… kanskje eg rett å slett har lest feil
Du var ikke helt på jordet da MJ uttalte dette fra ca 11 og ut :
“fairly advanced stage, talking to a big pharma partner”
… Forøvrig, fint med en oppfriskning av dataene igjen fra Magnus.
“ONCOS-102 mesothelioma phase I/II early data” - webcast.
Og når vi først er i gang, enda litt mer “juice” fra Q2 presentasjonen.
" And i should also, but i can not mention name, but we are talking to a a major corporation who’s has shown interest in working with us on that trial(Mesotheliom), which is encoraging for a small biotech" - Magnus Jaderberg
Lånte denne fra deg @BioMed, transcript fra Q4 presentasjonen. Igjen, at de allerede har valgt et av USA’sine topp topp kreftsenter til å være PI sier meg at de virkelig er seriøse om at de ønsker å gå videre her. BP partneren viste interesse allerede før dataene forelå, og diskusjonene har pågått i en god del måneder allerede. Men som nevnt nylig fra Soug, man venter på 9 og 12 måneders data før triggeren eventuelt trykkes på. 9 måneder bør vi kunne forvente engang i april, eventuelt tidlig mai.
" Memorial Sloan Kettering Cancer Center “(MSK) has been ranked as the number two hospital for cancer care in the nation, according to U.S. News & World Report in its annual listing of Best Hospitals”
https://www.mskcc.org/trending-topics/msk-among-top-best-hospitals-cancer-care-and-ranked-first-gynecology-u-s-news-world-report"
Bare for å nevne det, MSK er også PI for Melanom studien vår, og er vell også involvert med en Site i Peritoneal?
Forhandlingene er nok avanserte, men det er neppe hva de mener.
Mer korrekt ville være at de har “gått videre”, at de fortsetter eller noe slikt.
Det betyr alt annet enn at forhandlingene med et eventuelt BP har stoppet opp
Ja, meningen her er at samtalene har gått videre.
Ref.
https://mobile-dictionary.reverso.net/english-cobuild/advance%20talks
Targovax ASA announces proposed new Chairman of the Board
Tænker ikke, at en kapacitet som TRVX’s nye chairmand ville takke ja, hvis han ikke troede på en positiv fremtid for selskabet…
Høres ut som en bra fyr å ha som styreleder i Targovax!
Nå er vel alle nye ansettelser"fantastiske", til de går på hodet og ræ… ut.
Men vi får håpe at det fører noe bra med seg
Joda, men synes han hadde bakgrunn som passet veldig fint for Targovax(M&A, finansiering etc)
Helt enig med det der:) Veldig spennende tilvekst og kanskje er ikke inntoget av denne “kompetansen” bare en tilfeldighet? Noen ganger er jo 2+2=4, eller?