Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Svensk invasjon i TRVX :wink:

3 Likes

Noen som kjenner til fjarde fra tidligere? Som kan si litt om det? :blush: inn på 3 med 3m det bør da være et godt tegn? :slight_smile:

“AP4 investerar därför med ett mycket långt tidsperspektiv vilket ger unika möjligheter att bära marknadsvolatilitet och illikvidietet.”

Edit: Hehe synes det var litt spesielt at di samme 3m aksjene forsvant fra ntg :joy:

Svensk statlig pensjonsfond er ikke den verste storeieren å få inn.

2 Likes

Edit:
Fake news!

Jeg ble litt forvirret av at NORTHERN TRUST GLOBAL SERVICES SE hadde blitt til Pensjonsfondet.

1 Like

Health Cap sin hovedpost er uendret men det er kanskje “emisjonspotten” som nå er på statlige hender.

HC sitter jo enda.

Eller har jeg gått glipp av noe?

Nei nå er Grisen ute på tynn is…

Den posten dukket opp ifbm emisjonen og har stått på nominee konto helt til sist uke. Var derfor svært hyggelig å se hvem som dukket opp som eier :slight_smile:

1 Like

Er ikke bare et fond som har skiftet navn da? Ser samme skiftet i Bergenbio.

1 Like

Er ikke bare ett fond. Da må man gjøre litt hjemmelekser :wink:

1 Like

Tid tll å lære seg Svorsk :slight_smile: , håper at det skal gi det TRVX trenger. :crossed_fingers:

Forøvrig, AP4 som tredje største aksjonær ble meldt allerede på Q4, og gikk inn i emisjonen :slight_smile: Veldig moro da.

2 Likes

Ok, eg lurer, har fjarde snappet opp hele northern trust? Eller har di byttet aksjer i forbindelse emisjonen? Kan noen gi et godt bilde på hva som skjer her? Korte ord, helst :blush::grin:

1. Healthcap / Northern Trust har uendret langsiktig post
  2. De sto en stund med 3 mill ekstra aksjer etter emisjonen
  3. Disse 3 mill aksjer er nå overført Fjarde AP som er et statlig pensjonsfond (og som også er medeier i Healthcap)
3 Likes

Ja, dette forklarer disse tre millionene:

Targovax var jo “Svensk” lenge.
Hørte du noen gang Gunnar Gårdemyr snakke?

https://redeye.solidtango.com/video/vd-intervju-targovax?locale=nb

Kan forresten anbefale denne intervjuserien.

2 Likes

https://www.aacr.org/meeting/aacr-annual-meeting-2020/

The AACR Virtual Annual Meetings I and II will take place April 27-28 and June 22-24, respectively. View the official statement and FAQ for more information

Ref Targovax melding:

https://newsweb.oslobors.no/message/499013

The company maintains its effort to present pre-clinical data for the next
generation ONCOS viruses to the scientific community. An abstract has been
approved for presentation at the AACR meeting, which for now has been postponed
until later in 2020.

Så en av disse datoene bør da være aktuelle.

4 Likes

Med de sterke signalene fra ledelsen om mulig Big Pharma-samarbeid og snarlige nye data finner jeg det svært gunstig å fremdeles kunne handle TRVX over to kroner under forrige emi-kurs. April/mai blir spennende…

6 Likes

Her foregår der ting og sager i dagens handel, som er svært spændende; tipper test af 6,00 inden påskeferien (end of market, onsdag middag). Jeg tror man skal gøre sig det meget klart, at et salg på nuværende tidspunkt medfører svært store problemer med at komme ind igen … her er der mindst én aktør i markedet, der har kapital til at løfte aktien dagligt og det er længe siden, jeg har set dette mønster.

9 Likes

Så det du forsøker å si, er at du er ute på handletur igjen :smile:

4 Likes
5 Likes