Det som er bra for Keytruda er bra for Targovax
Jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg har solgt en mindre post for at øge positionen i TALK (fik den laveste pris i selskabets historie på den svenske børs … nu ca. 30% oppe på den handel), men sidder fortsat med en svært tung position. Derfor vil intet være mig en større glæde, end at se et bud på selskabet første handelsdag efter påske.
Jeg undrer mig bare over handelsmønsteret, that’s all
Er så lav omsetning at om man stirrer på kursene tyder man enkeltpersoners kjøp og salg, det gir litt lite reliable info annet enn at noen aksjer har byttet hender
Unner deg hell og lykke på din svenskehandel😊. Husk bare at vi blir kjøpt opp innen 1 år😎
Ja, når vi er gennem 2021 vil det, alt andet lige, være usandsynligt, hvis selskabet fortsat er på vores hænder (i hvert fald, som man kender det i dag). AstraZeneca eller Merck vil sandsynligvis være hel eller delvis ejer af selskabet.
Understreger at jeg fortsat sidder tungt lastet i TRVX og er aktiv lang med størstedelen af porteføljen. Det er derfor ikke mig, der skaber hverken købs eller salgssignaler i det daglige handelsbillede. Det bliver bare lidt som da aktien blev handlet på 10,00 og man ægrede sig “relativt meget” over ikke at have haft flere kontanter, da der var tilbud under 5,00
Og som man siger, hvis de vil føre sig frem, så kigger jeg gerne
Set fra udlandets øjne handler aktien fortsat med en væsentlig rabat på valuta alene; gratulerer til dem, der havde flaks til at handle på toppen (valuta) og bunden (corona). Må været årets bedste trade, overall.
Kan dette bli tilfellet for alle produkter som booster nivået av CD8 også??
Jeg skal være forsiktig å mene så mye om hva som er mulig. Men at man for Oncos så må jo da biomarkøren være at man mangler CD8 og at Oncos har bevist at de booster CD8.
For TG så kan jo RAS mutasjoner være en fin ting.
Ang. aksjekursen tenker jeg disse tingene påvirker kortsiktig:
Fire positive ting som kan skje neste 4 mnd:
Gode Oncos-resultater
TG blir tatt videre enten i Parker eller Kina-avtalene
Bud på selskapet/rettet emisjon til et bigpharma-selskap
Next Gen Oncos får interesse fra big pharma
Tre negative ting som kan skje neste 4 mnd:
Vanlig emisjon på 10-30% under sluttkurs dagen før. (Dette skjer ikke i den forventede varigheten av krisen da bedriften meldte om det)
For stort ønske om utvidet emisjonsmakt i generalforsamlingen.
Konplikasjoner/utsettelser pga Corona.(Selskapet har meldt lav sannsynlighet for at de blir påvirket av Corona.)
Spørsmålet er også hvor langt path to market er nå. Tror få aksjonærer har oversikt over det, da man håper selskapet får en avtale lenge før det.
Fyll gjerne på/rett opp i et sitat om du mener noe bør endres Tenker bare det er fint med en kort oppsummering for nye interesserte
For å gjøre det klart eier jeg ingen Targo aksjer akkurat nå, men eide flere ila dagen i dag og kommer til å kjøpe og selge og sikkert gå glipp av noen oppturer og nedturer framover. Har et ønske om å bli langsiktig, men det er så mye info som kommer nå fra dag til dag at jeg raskt tar gevinst når den er der eller selger i frykt for å bli dratt med ned i makro trender.
Kan fort være at det kommer en switch fra PHO over til TRVX de nærmeste dagene etter dagens update fra PHO.
Få nære triggere der nå, opptil flere i TRVX near term.
Kanskje, men også nærme emisjonsrisk, så usikkert snart. Ikke helt enda da. Kommer ikke emisjon før om en mnd. minimum. Mest sannsynlig tenker jeg om 6mnd-9mnd, men i 2020 er nok ganske sikkert.
Du er rimelig opptatt av emisjoner … ca 250 siste innlegg.
Det blir jo emisjon i løpet av året, det er jo gitt. Med mindre det blir partner eller oppkjøp.
Burde stå som disclaimer nederst på tråden!
Ja, å unngå å eie aksjen når en emisjon man ikke får lov til å delta i kommer er en måte å tjene penger som langsiktig i en aksje som dette. Hvor man ellers ville blitt utvannet og glemt.
Nå sender Targo ut veldig tydelige signaler ved EMI, og det er lett å selge en god slant før emi, for så å kjøpe tilbake.
Edit.
EMI følger DATASLIPP
Det kommer selvsagt en stor emisjon i trvx for å finansiere neste fase meso + annet, og den settes sannsynligvis etter at meso + melanomdata er klare og kommunisert til markedet. Ellers ber de i praksis aksjonærer spytte inn penger for å finansiere videre studier uten å informere markedet om videre studier er mulige basert på dataene som skal presenteres, noe som virker ulogisk. Eneste er hvis de får god nok avtale på forhånd som gjør den unødvendig. Derfor jeg mener det logiske er emisjon rundt oktobertider i år.
Så selvsagt kommer en større emisjon i trvx, eller - det er i hvert fall svært sannsynlig. Men først skal man få masse data om forskjellige ting, og sannsynligvis en avtale.
Vi får se da, vet du. Om noe er «selvsagt» med tanke på kursen dersom data er så gode at et Big Pharma-selskap gjerne vil delta på studiet. Det er heldigvis valgfritt hvor man vil investere…
Jeg er investert i trvx jeg. Nettopp fordi min antagelse er lav emisjonsfare før man får data. En emisjon pga gode data er ingen krise. Men en emisjon pga uforutsette forsinkelser er verre.
Nettopp. Emisjon er «selvsagt» ikke alltid negativt…