Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Har dere hørt på podcasten til Radium? Snakkes mye om Targovax der.
Nevnes blant annet om mulig oppkjøp ganske snart :smiley:
Var vel snakk om en partner, et big pharma parnter snart
Fra ca 57 min…
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-125

2 Likes

Det sies i forbindelse med Mesoteliom studien og er allerede kjent at de søker partner her for spons av cpi

1 Like

Seriøst?

Jaha :frowning:

Rødmer her nå. Tror jeg skal lytte litt bedere fra nå, men blir litt fort overentuastisk

1 Like

Er vel Jonas Einarssons sædvanlige propaganda? Ikke jeg siger nej til opkøbsrygter, men det er før set og hørt, at denne person hausser fra speakers corner. Er der vitterligt tale regulære om opkøbsrygter, så er det bare et spørgsmål om tid før aktien eksploderer.

Men vil da montere dobbelt køler på regnemaskinen og gå i haven for at placere top dressing og friske frø i græsset efter vertikalskæring; en borgerlig hobby, der med garanti afstresser krop og sind :wink:

1 Like

Pål Falch som er i studio og oppkjøp hørte ikke jeg noe om, men mulig partner.

1 Like

To uker siden eg gikk på nesten samme smellen… :joy: hmm anbefaler å lese hele tråden. Vanvittig høyt nivå og lærerikt. Klokkereint ift nano og pcib trådene ihvertfall :joy: :blush:

Edit: jinx

1 Like

Einarsson var ikke i studio da Trvx ble kommentert så dette er bare tåpelige beskyldninger!

2 Likes

Jonas Einarsson er kendt for at være bull på alt, der kommer fra Radforsk (hvilket selvsagt også er på sin plads) og har flere gange fortalt sig (min vurdering), men man må være opmærksom på, at han repræsenterer en ikke ubetydelig interessent i selskabet.

Det kan du så vurdere giver en thumbs down; det må stå for egen regning …

3 Likes

Rykter om oppkjøp og hint om kjent investor inne m.mer. Hva som er hva vil tiden vise. Uansett spennende fremover. Synes også at bevegelsene i boka endrer seg kjapt. Noen handler og nøler ikke… Sorry, men klarer ikke å la være å være Buuuuullllllll​:crazy_face::crazy_face::crazy_face:

1 Like

Rykter om oppkjøp stemmer ikke. Det var nok kun en overivrig? lytter som mente han hørte det i podcasten :wink:

2 Likes

Jada, forsto det… Men, en dag så er det et faktum🏆

Det er jeg enig i :+1:

1 Like

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange håper på oppkjøp nå.
Blir selskapet kjøpt opp for 10 gangeren nå, vil vi fremdeles gå glipp av store verdier.
Idealet må jo være ett partnerskap som over tid kan belyse disse verdiene.

1 Like

Kan du begrunne denne klovnen @1mattis1?

Jeg er ingen drømmer, Ramsess.
Skulle denne gått 10 gangeren hadde det vært innertier. Jo før, jo bedre!
Jeg er på børs for å få avkastning på mine investeringer.
Men… det er jo lov å drømme :pray:

Tålmodighet har ingenting med å være en drømmer å gjøre.
I Norge tar biotek langtid, å bli kjøpt opp nå for småpenger nå ville bare vært skuffende.

3 Likes

Tror nok at både Targo og BP vet hva selskapet er verdt enten hele eller de enkelte delene. Da snakker vi ikke småpenger nei …

Hvor går du hen for at få de næste 10x afkast, når du har solgt TRVX? :slight_smile: