Pcib? Tror det blir et kappløp mellom trvx og pcib hvem som blir kjøpt opp først, eller får den forløsende avtalen.
Tja… hvorfor ikke? Tålmodighet er visstnok nøkkelen
Riktig, Einarsson er ingen uhildet mann. Han er betalt for å snakke positivt om RadForsk-babyene sine. Han har nesten aldri kritiske kommentarer i podcastene om hjertebarna sine
Han er jo heller ingen analytiker, men han er en mann som er nært på selskapene han er gjeter for, og kan derfor forklare prosesser i og rundt selskapene på en måte svært få andre kan.
Ja, det er jeg ikke uenig i. Man må imidlertid ikke legge for mye vekt på hans alltid positive omtaler av de selskapene han reder
For meg fremstår han som et grand slam dunk home run pick for trvx
The new study report by Persistence Market Research (PMR) reveals that the oncolytic virus immunotherapy market value is all set to reach US$ ~67 Mn , by 2019-end.
Det er litt morsomt at folk gidder å bruke 40 timer i uka på å tjene noen tusenlapper, men ikke vil bruke 3-4 timer på å lese seg opp når de satser hundretusener på en aksje
Muligt der er noget kultur der driller, men snakker vi $67 millioner? (MUSD)
Jeg tror det er bare tall fra Imlygic da det kun er de som er i markedet men jeg er usikker.
Det kan stemme det altså, uten at jeg har sett nye tall. mLygic var/er vell enda ingen skikkelig suksess. En stor årsak til det var vell at de kom på markedet i det den store revolusjonen av CPI kom på markedet. Derfor de kombinasjonstudiene som Targovax gjør nå er nøkkelen, å vise at de kan hjelpe til der CPI der CPI ikke er tilstrekkelig. Targovax sin retning har hele tiden vært at flere medikamenter kombineres og mener at CPI+onkolytiske virus går hånd i hånd.
" Problem was, the Phase III trials of Imlygic were designed to compare the drug to GM-CSF alone, which seemed OK until a whole bunch of game-changing melanoma drugs hit the market. They included the immunotherapy drugs Yervoy (ipilimumab) and Opdivo (nivolumab) from Bristol-Myers Squibb and Keytruda (pembrolizumab) from Merck & Co . All of them have vastly extended survival times for patients with melanoma.
The Imlygic trials weren’t set up to compare the drug with the new entries. What’s worse, Imlygic didn’t stack up all that impressively to GM-CSF, extending median overall survival by just 4.4 months. An FDA advisory panel knocked down the fast-track plan this past April, after the agency had already pushed back its decision date by three months."
Nå i senere tid har de også endret fokus
“Having fallen behind CPIs as a monotherapy, Amgen’s new strategy is to join forces with CPIs to bring Imlygic to prominence in melanoma and other oncology indications. In a Phase Ib/II clinical trial, when given in combination with Bristol-Myers Squibb’s Yervoy (ipilimumab), Imlygic was found to be superior to Yervoy monotherapy, doubling the objective tumour response rate in unresectable advanced melanoma.”
Stemmer det. Imlygic AKA T-Vec er det eneste viruset som er godkjent i markedet idag (melanoma).
Så litt fredagshauss:
PI for Oncos melanoma studien fra (selveste) MSK som er speaialist innenfor Melanoma med lang erfaring og bruk av virusene sier at oncos er bedre enn Imlygic/T-Vec…
Forøvrig tipper det kommer minst en melding før Q1-7 mai. Satser på Mesothelioma 9mnd ±partner 07.00 på mandag.
Litt av et statement ja. Og dette ble sagt en god stund etter store deler av kohort 2 var rekruttert. En av de beste egenskapene han dro frem med Oncos var at man veldig tidlig så om viruset fungerte eller ei. Dette får meg jo til å ha visse forventninger om at kohort 2 blir bra, særlig basert på det vi allerede så i kohort 1.
Liker tankegangen. Soug sa “neste avlesning” før de eventuelt trykker på triggeren, så lov å håpe på at 9 er tilstrekkelig vel?
Uansett, vi er veldig nær det som virkelig kan bli en ny “e-poke” i selskapet.
Forøvrig, jeg må si at jeg liker veldig godt den formuleringen som kom fra selskapet rundt valg av ny styreformann.
““We are very pleased to propose Mr. Damian Marron as new Chairman of the Board. At this stage of the development of Targovax, it is important to propose a proven Chairman with extensive industry experience to achieve our commercial and scientific goals. He has a very strong track record of value creation through public and VC financing, M&A, strategic and portfolio planning and company development. His wide network of contacts globally from big pharma through to biotech companies and with investors, banks and analysts will prove invaluable. This will enable him to bring considerable experience and solutions to Targovax as we continue to develop our clinical pipeline of oncolytic viruses to target hard-to-treat solid tumors for patients.””
Edit. Bekrefter vell litt den retningen flere av oss tror det går i
Første type studie noensinne i verden hvor en kombinerer oncolytic virus , CPI og chemo planlegges med stor interesse fra BP.
Er targovax selskapet som verden glemte?
Oslobors må jo være et meget lønnsomt sted for å plukke billige selskapsandeler som med tiden dersom vellykket kan selges til full prising på verdensbasis.
Selskapet har pr i dag helt andre muligheter for suksess sett i forhold til hva de drev med tidligere.
Mesoteliom avlesing 6 måneder og melding kom 21.januar. Selskapet har sagt avlesing 9 mnd, hvilket skal være kommende uke.
Just sayin’
Husk at data skal sammenstilles, så du bør nok legge på litt tid (+1 uke).
Logisk at det skjer før generalforsamling 29.April, tross alt vil de ha tommel opp for 40% flere aksjer.
Forbedring av meso-data, offentliggjøring av CPI-partner og rettet emi 30% mot samme partner til 20 NOK - det hadde vært fett for ØS og resten av gjengen å få slått i bordet med kl 0700 på Q dagen
Til informasjon kom siste pasient inn i studien 8 mai 2019. Så de har hatt 2,5 mnd på den «sammenstillingen»
Hva angår emisjon så kommer ikke den før etter melanoma-data. Hvis den kommer overhodet…
For meg er det en selvfølge å inneha aksjer i Targovax og PCI Biotech i de neste månedene. Spesielt Targovax fremstår som en «glemt» aksje, og jeg tror denne vil overraske voldsomt om relativt kort tid.
Det nyhedsflow, som formentligt vil ramme Targovax de næste ca. 8 uger er ekstremt spændende for den videre udvikling af både selskab og aktiekurs🙏