Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Targovax ASA: Invitation to online presentation of Targovax’s first quarter 2020 results, Thursday 7 May

1 Like

Er det ikke i dag der skal vælges ny styreleder?

Jo, pluss 40% emisjonsfullmakt

2 Likes

Håper den emisjonen ikke kommer før data. Da blir det skrell. Syns det trekker ut i tid med den 9-mnds avlesningen nå.

1 Like

klart emi ikke kommer før mer data er på bordet. De som styrer skuta er jo ikke totalt idioter heller

2 Likes

Jeg var ikke klar over at denne nye styrelederen er veldig erfaren med oppkjøp og avtaler. Jeg husker fra en Radiumpodcast hvordan gamle ansatte i Algeta la kvaliteten og størrelsen på avtalen med Bayer ene og alene på at de hadde folk i selskapet som var erfarne på akkurat det området.

Prior to joining Treehill, he held various leadership, corporate, business development and operational roles including at AgalImmune (CEO, exit via sale), TxCell (CEO, exit via IPO), Cytheris (CEO, exit via sale), Trophos (CEO, exit via sale) and at NicOx (Exec. VP Corp. Dev.), 3M Pharma (Head EU BD), Orphan Europe, Rhone-Poulenc-Rorer and Glaxo.

Chairman of the Nomination Committee, Mr. Ludvik Sandnes says : “We are very pleased to propose Mr. Damian Marron as new Chairman of the Board. At this stage of the development of Targovax, it is important to propose a proven Chairman with extensive industry experience to achieve our commercial and scientific goals. He has a very strong track record of value creation through public and VC financing, M&A, strategic and portfolio planning and company development. His wide network of contacts globally from big pharma through to biotech companies and with investors, banks and analysts will prove invaluable. This will enable him to bring considerable experience and solutions to Targovax as we continue to develop our clinical pipeline of oncolytic viruses to target hard-to-treat solid tumors for patients.”

Veldig spennende år for Targovax og norsk biotek. Jeg gjetter på hele tre formaliserte partnerskap i år som innebærer up front for selskapene.

13 Likes

Siden eventene ligger så tett på hverandre tipper jeg 9 mnd readout kommer på Q1.

2 Likes

Så blev klokken sgu’ 08,00 i TRVX … og tiden går, som man siger :wink:

2 Likes

Ja som tiden går er det snart 10.00

Liker dette her. Rolig og fin utvikling fra dag til dag. Ingen store kjempesprang som utløser gevinstsikring. La oss bare fortsette slik til nyheter akselerer dette videre.

5 Likes

Utsolgt snart? Prises til litt over 600 mill. Så ingen grunn til noen høydeskrekk.

Tidligere i år ble Vaccibody priset til ~6 MRD NOK.

Einarsson uttalte da i Radium at Vaccibody var det eneste selskapet som er priset i nærheten av fair av de børsnoterte Radforsk-selskapene.
(gjengitt fritt etter hukommelsen)

Dette kommer fra DEN personen som har best forutsetninger for å uttale seg om selskapene i Radforsk-porteføljen.

Dersom vi antar at dette også gjelder for Targovax:

6 000 000 000 NOK/76 087 492 aksjer =
~79 NOK

Dagens kurs 29.4.20:
8 NOK

Når Targovax offentliggjør hvilken BP-aktør som skal sponse med CPI i den kommende OV+Chemo+CPI i Mesotheliom-studien tenker jeg det blir starten på en reprising av selskapet.

9 Likes

Dersom gode testresultater så håper jeg at kapitaliseringen av videre drift skjer etter samme model som PHO nå nylig.

1 Like

Targovax ASA: Minutes from the Annual General Meeting

2 Likes

Kan se, at vores nye styreleder kun har et år til at sælge TRVX😉…

3 Likes

Pff. Allerede første dag er aksjen opp 10% :handshake::grin:

4 Likes

https://meetinglibrary.asco.org/results/Oncos;page=0?filters=JTVCJTdCJTIyZmllbGQlMjIlM0ElMjJZZWFyJTIyJTJDJTIydmFsdWUlMjIlM0ElMjIyMDIwJTIyJTJDJTIycXVlcnlWYWx1ZSUyMiUzQSUyMjIwMjAlMjIlMkMlMjJjaGlsZHJlbiUyMiUzQSU1QiU1RCU3RCU1RA%3D%3D

19 Likes

wow, for et funn @Whatsthat!!!

1 Like

Ja, det ble jo ryktet Peritioneal info på Q1, så kanskje noe børsmeldes før 7 mai… @Fornybar pekte i riktig rettning. :wink:

1 Like

Det “ryktet” har jeg på epost. “Ja, vi har planlagt å si litt mer om peritonealstudien på neste kvartalsrapport.”
Uansett, nå fikk vi jo bekreftet det @InVivo, @Whatsthat m.fler har håpt på, nemlig presentasjon av studien på ASCO. Blir spennende å høre mer om omfanget av dataene som skal gjennomgås der.

6 Likes