Klar over det, men jeg vil gjerne spare litt krutt til aksjekursen, bruker vi alt kruttet på emisjonen er det lite som kan løfte aksjekursen fremover, det kan bli lenge å vente til neste store nyhet i et surt marked som kan/må komme som følge av det vi nå går igjennom (corona).
Utrolig overraskende at ASCO deltakelse går under radaren til markedet!
I påvente av mesothelioma data ruset kursen rett over 11 kr, og det attpåtil med en kombinasjon som ikke er så relevant(cellegift).
Nå vet vi at det kommer data fra Oncos+CPI om under 2 uker, og markedet fanger ikke det opp?! Og dette i et studie hvor AstraZeneca er med som samarbeidspartner og et marked som er 4 x større en mesothelioma.
Dette bør være glitrende mulighet til inngang for de som følger litt med😉
For de som måtte lure, dette studiet kan åpne opp et marked på nærmere 3 milliarder USD, rett i fanget på AstraZeneca.
Vi får la markedet lese denne tråden over langhelgen og så starter vi på en heidundrende mai-måned mandag
Ligger an til en kraftig økning i kursmålet til Edison ved gode perotenial data, da dette så langt ikke er med i verdivurderingen. Men Edison skriver at de vil se på dette når det kommer data.
Litt lesestoff i langhelgen for de som vurderer inngang
Given the early stage of the study, it is too early to estimate the potential precise positioning of ONCOS-102 for treatment of patients with peritoneal metastasis, but our initial evaluation reveals a relatively large accessible patient population given the rather specific peritoneal chemotherapy approach
Hva mener du egentlig med «under radaren til markedet!»??
Kursen har gått fra 3,7 til 8,6 de siste ukene…
EDIT: Sorry, spørsmålet var til @InVivo
Kursen har også gått fra 8.6 ned til 3.7 på noen uker… peritoneal har vel aldri blitt priset inn og “må” endres nå…
Vandringen i dødens dal er snart over.
Feires med bamsemums og fanta.
God langhelg , ormyngel
At selskapet skal presentere data fra studien sammen med CRI, Ludwig og Astrazeneca på en så høyprofilert konferanse som ASCO ble bekreftet i går etter et glimrende funn fra Whatsthat.
Ingen av oss har visst noe om dataene i studien annet enn at safety og dose eskalering er «Ok» og at studien har hatt bra progresjon hele veien på rekrutteringen. Det vil endre seg nå.
13 dager igjen til abstract release, fytti så spennende det blir🙏
Takk for link @InVivo Jeg har sittet i TRVX i flere år (og gjør det fortsatt) men har mistet litt oversikt over pipeline og tidslinjer. Skal bruke litt tid i langhelgen på å oppdatere meg
Det @Whatsthat sa;)
Jeg har hele tiden sagt sagt at perotenial er det som kan utløse oppkjøp. Problemet er at vi ikke har fått vite noe om dette studiet annet enn at det «får veldig bra»» ref ledelsen. Men nå kom denne positive overraskelsen, data på ASCO!
Merk at Edison mfl har 0 i verdi på denne delen av Trvx. Dette vil medføre et kraftig løft i kursmål ved gode data.
Jeg gir meg, og vurderer inngang…
Kjøpte meg inn i dag takket være InVivo og hans innsikt i ting
Jeg også - doblet beholdningen min i Targo
Noen som tør å spekulere i hva kursen hadde blitt ved oppkjøp fra AZ? (uhøytidelig og bare for morro)
10-15 ganger’n er vel det som verserer i pcib kretsene (ser da bort i fra de som er mega-ultra-bullish). Såååå. 80 - 120ish kr
Legg på en 0, minst
InVivo,
Siden dette løpet ikke sorterer under Targovax sin kontroll er de nok forsiktig med informasjonen til markedet. Mest sannsynlig har de ikke mer info enn det vi sitter på. Jeg tipper de vil opplyse markedet på Q presentasjonen om ASCO uten å si noe mer.
Vi vet fra før at profesjonelle investorer følger med det som skjer på ASCO, dette går ikke forbi radaren det kan du være sikker på. Har S&K noe de ønsker å formidle på ASCO tror jeg vi er i trygge hender, S&K er ingen hvem som helst.
Jeg tar utgangspunkt i Merck sitt oppkjøp av Viralytics, ca 400 musd.
Men hvis det viser seg klart og tydelig at Oncos+CPI åpner opp denne indikasjonen for CPI, tror jeg man kan håpe på 50-100% over det.
Så mellom 4-8 mrd noK, litt avhengig av data? Melanoma og perotenial er potensielle oppkjøpstriggere.
Nå overvurderer du meg, jeg er bare en glad amatør:)
Fin link fra Solvoll!
Litt av en kar de fikk tak i der, sammen med Magnus Jaderberg blir jo det dynamitt!
Noen som gidder å lage en polling på hvor mange Trvx aksjer man har ?