Mellom 4 og 8 mrd @InVivo? Mente du virkelig USD der?
Hvor mange Targovax aksjer har du?
- 0-1500
- 1501-5000
- 5001-10000
- 10001-20000
- 20001-50000
- 50001-100000
- 100000-250000
- 250000+
0 stemmegivere
Sorry, mente NOK.
Trodde jeg var på Pcib tråden!
Her er verdens største hint:
Er vel vanvittig vannskelig å prissette da de har oncos 102 (se viralytics 400musd og PSIoxus ca 900musd som referanser. Oncos 2 serien (mange referanser men Turnstone dealen er fra desember) så har man TG01,TG02,TG03 som kickers i et superhot RAS marked… og ikke minst superpreklinske TG+ONCOS.
Jeg har mest troen på lisensieringsdealer, også gjeldene for Peritoneal med AZ…
Edit… en faktor som må legges til er selvsagt ny styreleder med såpass stor salgshistorikk av pharmaselskaper…
Helt enig, et vanvittig stort spenn med mange mulige utfallsrom!
Eneste som er lett å se er at mcap er lav og potensialet enormt.
Skal prøve å finne linken til det studiet som viste at IP-administrert OV i perotenial kreft doblet overlevelse mot cellegift.
Det var et vaccina-virus.
Det funnet overbeviste meg om at IP leveringen funker, noen som lenge var min bekymring i perotenial studiet.
Altfor få😅
Samme her, må kjøpe mer på mandag
Forutenom referanse dealer, så er det en ting til man må ta i betraktning ihht f.eks oppkjøp og forventninger og det er mcap…
Ta en titt på Replimune (kun virus)… en konkurrent til TRVX (Oncos) som ligner trvx på antall pasienter behandlet og pipeline.
De har et herpesvirus (minner om T-Vec ) og prises 10x trvx til nesten 6mrd nok i dagens marked!!
På tide med en reprising av trvx!
Jeg fant jeg fant!
Finnes mange bevis på at IP-levering funker. Og at Oncos-102 funker;)
https://www.nature.com/articles/3302840
When administered intraperitoneally, these viruses may directly target ovarian tumors in the peritoneal cavity.
Flott og takk, InVivo
Bare hyggelig!
Mitt store ankepunkt mot perotenial studiet var alltid IP-levering, trodde det var litt long shot.
Men det funker, så det styrker troen min på comboen.
dere får meg til å angre på at jeg ikke kjøpte mer
Denne artikkelen er et tydelig bevis på at vi har kapret rett mann til jobben, artikkelforfatter fokuserer på personen og track-record. Targovax entrer nå en ny arena og vi som aksjonærer kan lene oss tilbake og nyte forestillingen, legger nok et knipe aksjer til i potten på mandag.
Ikke noe å angre på, en krone fra eller til med dette potensialet så er det bare å fylle opp
Jada, du skal klare å snike deg inn på mandag ved åpning;)
Tviler på at majoriteten sitter og leser dette tullet vi skriver her uansett. Men de som gjør det får jo en fin mulighet til å frontrunne markedet noen kroner
Fortsatt mcap på “bare” drøye 650 millioner kroner. Jeg vil tro flere får opp interessen mot abstract release og presentasjon av abstraktet. Kun dette kan sette Targovax i en helt annen liga fremover… Også er det jo alt annet som ligger å lurer i loopen attpåtil.
Har bare så vidt vært innom forumet de siste dagene.
Hvor kom denne hausingen fra, har vi mistet de sureste medlemmene?
Du må ikke glemme Mirati heller @Whatsthat
Ja. Mirati blir bare galskap å dra med…
“Hausingen” stammer fra Asco posteren…
De solgte seg ut på 4 tallet