Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Lurer jeg på også - helt annen stemning her enn på visse andre Biotek tråder :sweat_smile:.

De kommer på den første dagen med litt nedgang, bare vent. Det slår aldri feil.

3 Likes

Nå skal ikke jeg bidra til haus her :innocent:, men Mirati har like mange KRAS i fase 2 som Targo har, og Targo har mye eldre data.

Mirati har tapt seg litt i verdi i det siste og ligger nå rundt 3,7 mrd$ noe som tilsvarer ca 498,- pr. aksje om dette var Targovax’ verdsettelse.

16 Likes

Hva tenker folket? Data fra safety og fase 1 som kommer på ASCO?

Jækla bull om de er videre med fase 2 nå.

6 Likes

Safety har de meldt og den er bra. Jeg tenker de presentere data på ASCO 13 mai der DCR målene som er satt er nådd :slight_smile:

4 Likes

Det tror jeg også Whatsthat, også dermed videre rekruttering til fase 2 av studien.

Ikke hvilken som helst konferanse å få abstrakt godkjent på dette.
“Founded in 1964, the American Society of Clinical Oncology is the world’s leading professional organization for physicians and oncology professionals caring for people with cancer.”

Man kan jo tolke “interim” i denne setting på flere måter, men for meg gir det mening at de melder interim når første “hurdle” er de konkrete målene de satt seg er nådd. Gir forøvrig liten mening for meg å stille opp på ASCO og få godkjent abstrakt uten å ha nokså spennende funn å melde. Hva tenker andre?

3 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @InVivo (537 likes)

[quote=“InVivo, post:5224, topic:18376”]

1. @Cinvest (442 likes)

[quote=“Cinvest, post:3315, topic:18376”]

1. @aborum (332 likes)

Resten av topp 10:

1. @Ramsess (276 likes)

2. @Whatsthat (230 likes)

3. @TheObserver (219 likes)

4. @anon80503862 (214 likes)

5. @BioMed (164 likes)

6. @antivelen (145 likes)

7. @Krieghoff (137 likes)

Gratulerer!

1 Like

Oncolytic Virus Immunotherapy

Engineering, Developing and Commercializing Oncolytic Virotherapy

AUGUST 10-11, 2020

The mesothelioma and melanoma
trials have reported encouraging efficacy data over the past months, and a summary of the findings to date will be presented.

3 Likes

31st Annual Cancer Progress Goes Virtual for 2020, May 5 & 6

Panelists:
Erik Digman Wiklund, PhD, CBO, Targovax

5 Likes

Har blitt delt her tidligere, men er igjen høy aktuell da det ser ut for at vi skal få oppdaterte data fra Peritoneal malignancies studien som TRVX har sammen med AstraZeneca ifbm ASCO.

Hopp rett til ca 06:10, selv om jeg anbefaler å høre hele interjuvet.

7 Likes

Vi snakket massivt potensial i pertonieal!

100k pasienter, blir så store tall at det blir tullete når man regner på det;)

15 Likes

InVivo,

I forbindelse med S&K sin presentasjon på første del i Melanom studien og beslutningen om å øke dosene med Oncos 102 ble det samtidig nevnt at antall doser i Ludwig studien var flere og at erfaringen med flere doser var positiv. S&K er investigator i begge disse studiene, det var snakk om å utvide Ludwig studien mot flere indikasjoner, virker Oncos på dette så virker det i prinsippet på alt, en solid påstand fra S&K.
Hva de kommer opp med på ASCO 13 mai blir spekulasjon, men som Cinvest også skriver, for å få godkjent et abstrakt må det være noe med substans og verdi.
Kombinasjonen Oncos Imfinzi ser ut til å virke, abstrakt på ASCO er om ikke annet en god indikasjon, men slik jeg har forstått avslutter Ludwig sin rolle her, et videre studieløp er opp til AZ og Targovax. Ludwig studien skal etter planen avsluttes i Juni 2020, med avlesning av endelige data i 2022, det kommer helt sikkert en oppdatering etter ASCO.

Hvem tar over stafettpinnen etter Ludwig om resultatene er lovende, det spørsmålet vet vi svaret på. Programmet til Targovax med melanoma, mesothelioma, nye virus, Oncos med RAS peptider og TG Iovaxis begynner å legge beslag på de fleste resursene.

Er AZ samtalepartneren Targovax viser til for videre studier i mesothelioma, da kan gode - meget gode data på abstrakt utløse et bud fra AZ på Oncos.

11 Likes

95233601_534458930576111_116809190462193664_n

Jeg syntes det er interessant å spekulere i det. Så man presentasjonen fra 2018 så har det vært interesse å eventuelt utvide i andre indikasjoner ved gode resultater. Mesotheliom m.fler ble utpekt som en mulig neste indikasjon. Ved gode resultater meldt på ASCO kan det være triggeren som trengs for både oppkjøp, utlisensiering og/eller andre samarbeids indikasjoner. AZ eier ikke sitt eget virus(kun innlisensiert) og det ville nesten være rart om de lar dette gli forbi ved gode resultater, som Invivo henviser til, åpner et veldig stort, nytt marked/indikasjoner for deres CPI.

1 Like

Budet på Viralytic kom bare dager etter presentasjonen på ASCO, så hold på hatten.

5 Likes

Både etter ASH og ASCO har man sett noen helt ville bevegelser o bud. :slight_smile:

Kanskje oftest i de som har slått ballen ut av parken med late breakers skal sies.

Damn it! Kjenner på FOMO her selv med aksjer :joy:

5 Likes

Metoo :rofl:

Dose Escalation ble meldt ferdig i Juli 2019.

Behandlingen består av ukentlig Oncos-102 injeksjon i 6 uker og Durvalumab hver 4 uker i 12 sykluser. Det betyr at man kan ha mange pasienter som er over halvveis i behandlingen med Durvalumab.

For melanom cohort 1 var det 3 injeksjoner som ble gitt iløpet av uke 1.

For Melanom cohort 2 er det totalt 12 injeksjoner . Hvorpå man før 3 injeksjoner uke 1 og så en ny injeksjon uke 2 og 3. Etter dette er det nye injeksjoner hver 3 uke.

Vi vet jo at KOL var imponert over responsen for melanom cohort 1 samtidig som han fremhevet det faktum at studie oppsettet ikke var optimalt. Når man ser responsen som kommer etter Oncos-102 injeksjon så er det frustrerende å ikke kunne gi flere injeksjoner…

For det første så er antallet pasienter i Melanom cohort 1 lavt til å komme men noen som helst konklusjon. Men om man ser på tallene fra denne studien med sub optimal behandling så er det jo lov og håpe på at flere oncos behandlinger skal ha en positiv påvirkning på imunforsvaret.

trvx

7 Likes

Jeps, samme her … hvor man tidligere vågnede op badet i sved pga. dårlige drømme om FFN (folfirinox) og dårlig jordbærhøst, så er situationen i dag et spørgsmål om, hvornår champagnen skal proppes og fruen får grønt lys til en frisk sommerkjole.

Jeg tænker 2020 reelt bliver “a transformational year” og vi på den baggrund vil kunne konkludere, at Øystein Soug skal justeres med +3år, næste gang han skal til service.

2 Likes

Helt på linje der. Ved dårlige data kunne de bare ventet til full utledning i håp om at data kunne bedres over tid.
Når de velger å melde seg på ASCO med interim(midlertidige)data, så mener jeg det er nærliggende å tro at det fordi de har noe nytt og viktig de ønsker å meddele verden.

Ja, jeg tror ASCO er en mye større og avgjørende trigger enn det mange tror.

Lenge var det melanoma alle ventet på skulle bli det avgjørende og utløsende studiet, men det var FØR vi viste om deltagelse på ASCO. Så perotenial studiet kommer på mange måter i forkjøpet på melanoma.

Så nå kan Targovax fort komme i spill da perotenial er en stor og viktig indikasjon, i tillegg til at det er det studiet hvor man muligens har mest data(opp til 78 pasienter).

Som mange er inne på her, et oppkjøp kan komme kjapt ved gode data. Mai blir en vanvittig spennende måned for Targovax!:grimacing:

15 Likes