Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Bud og avtaler avhenger jo helt og holdent av data. Og her tror jeg ikke styret vet mer enn du og jeg(hva angår perotenial).

Jeg bare registrer at styret og ledelse i norsk biotek ikke opptrer som spekulanter og investorer, men forholder seg til dette på en profesjonell måte ved som annet lønnet arbeid.

Ser at eksempelet mitt lignet veldig på Dahle, det var egentlig ikke helt meningen. :slight_smile: Som du sier, hans salg skjedde under en ytret lockup rett etter emi, det var helt krise.

Jeg tenkte heller å synliggjøre at hvis vi som investorer ønsker at insidere skal få mer av sin kompensasjon i equity så trenger vi å få et kjøligere forhold til at de også trenger cash av og til. Den e-tronen er ikke gratis tross alt.

Det er jo videre det samme som skjer nå med Einar Antonsens nedsalg i Photocure.

1 Like

Når var FPD i safety lead in i perotenial?

https://newsweb.oslobors.no/message/481410

Tolker det som at safety-lead in var ferdig i fjor sommer?

Ja, men tenkte på FPD. Lurer på om det var i sommer 2018. Tenker litt på hvor modne data vi får her.

Er DCR som er viktig i dette studiet, og da spiller jo modenhet og tid mer inn enn hvis det bare måles på ORR

Det synes jeg ikke blir det samme. Han var vel High Seas mann, og når de er ute av aksjen så er det legitimt at han også takker av og takker for følget. Han går ut av styret.

Den nye mastodonten i styret til TRVX hadde gjort vei i vellinga hadde han takket ja til full runde med RSU’er. Det er vel å anta at han ikke har så store problemer med å betale sine baisis-regninger med sin track record innen verdiskapning. Og hvorfor si nei til å motta noe som prises 20 % høyere enn egen kjøpskost? Vel, lite å drøvtygge for mye på, men igjen, poenget var at kanskje tonen er i overkant bullish her inne?

Hvem vet, spennende er det uansett :man_dancing:t4::laughing:

Human nature er den beste forklaringen på hvorfor noen velger å spekulere i aksjer og noen ikke, noen kjøp/salg kan selvfølgelig vektlegges. I Biotec har forskningssjefen kjøpt med begge hender gjennom lang tid og sjefen for AZ har holdt seg mest i ro, som investor hvordan bruke de data for investering i Biotec. Er PCI et dårlig case siden sjefen sitter på en tynn aksjeportefølje i eget selskap. I Biotec var et gjentagende kvalitets argument at Lien selv hadde en masse aksjer og viste bedre, det falt på steingrunn. Det finnes hundrevis av eksempler alle kan være like misvisende og kan slå ut i begge retninger.
Resultatene på lista som JPC la ut vil være det som avgjør veien videre, og i disse dager må også corona pandemien være en del av vurderingen for fremtiden i aksjemarkedet, ikke styrets-medlemmenes beholdninger av RSU’er.

1 Like

Sommeren 2018 - Announced completion of the first safety dose cohort in the ONCOS-102 trial in combination with the CPI IMFINZI® in peritoneal malignancies

1 Like

Kanskje ikke, men det er tydelig at markedet tolker det sånn.

Her er ett noelunde anslag fra selskapet rundt konkurransen

Looking solely at ongoing Phase I and Phase II studies, there are approximately 200 different
compounds within pancreas, approximately 40 different compounds within mesothelioma, approximately 80 different compounds within melanoma and approximately 200 compounds within colorectal. It is worth noting that only a minority of these compounds are immune-oncology treatment

2 Likes

At man velger 2/3 kontanter kan ha noe med restskatt eller kanskje innløsing av tidligere mottatte RSU’er å gjøre.
Man kan spekulere så mye man vil, men selv tror jeg ikke det er noe dramatikk i dette.

1 Like

Nei, langt fra dramatikk, kun deling av tanker for å høre hvordan andre reflekterte, siden alle skal doble beholdningen av aksjer til mandag for å frontrunne ASCO og kommende friske data :grin:

Det er vel for mye å «håpe» på at styret går all in, så da får en gjæra det sjøl :racing_car::dash:

Har tanken slått deg at styre og stell på nåværende tidspunkt ikke kan ta alt i RSU og aksjer?

Hva hadde vi sagt om alle tok alt i RSU og sleskapet landet tidenes data innen kort tid :stuck_out_tongue:

Den tanken har jeg tenkt og kommentert like over her. Er man innsider på gode nyheter, spiller det ingen rolle om man handler for 1/3 eller 3/3, det er uansett ikke lov dersom det hadde vært direkte handel av aksjer i markedet.

RSU er forhåndsavtalt godtgjørelse og kan løses inn i deler eller sin helhet, opptil hvert medlem å avgjøre. Og som nevnt, styremedlem Burns tok hele oppgjøret innløst, og er også den som har størst eksponering fra før. Absolutt et bullish tegn at han valgte full pott i aksjer, og jeg hadde virkelig vært megabull på det hvis også ny styreleder hadde tegnet fullt ut.

Umulig å være uenig i det.

1 Like

Da er det lov å håpe på en noenlunde fornuftig N! Legger listen på 40+

Etter sigende skal det være ferdig rekruttert i juni i år, men blir i såfall svært overrasket om de presenterer fullt datasett. Det vil være over all forventing.

1 Like

Peiling på hvor mange man normalt behandler i en safety-lead in?

Litt benchmark for colorectal. Er en vrien indikasjon .

Men interessant å se at AstraZeneca har gjort en liten forbedring i behandlingen her med bruk av sin PdL1 hemmer og CtAL-4 hemmer. Passer jo bra å legge på Oncos i en trippelkombo.

Previously, treatment with immune checkpoint blockade therapy had not proven to be effective in refractory colorectal cancer except in patients with mismatch repair deficiency, Chen explained. However, the researchers hoped that targeting both PD-L1 with durvalumab and CTLA-4

I denne var det 12-18